Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä seisoo joka aamu?

Vierailija
20.02.2021 |

Miehenä joskus kyllä häiritsee että aamuisin aina seisoo. Se on aika epämukavaa eikä voi heti nousta jos jakaa huoneen jonkun toisen kanssa.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua!

Kun ukkosi on 50 vee muistelet vaan niitä menneitä aikoja

Kaikella on aikansa ja paikkansa

Vierailija
42/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ajan kulua!

Kun ukkosi on 50 vee muistelet vaan niitä menneitä aikoja

Kaikella on aikansa ja paikkansa

Ei pidä paikkaansa :D. uusi nuoruus tuli laihduksen ja kolesterolitasojen laskemisen myötä. Senkin läskiperseet

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on semmosia. Pikkuvauvoillakin on aamujöpötys.

Vierailija
44/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole koskaan ollut aamuseisokkia. 28 v oli kun tavattiin. Nyt 42 ja aamulla ehkä hiukan isompi kuin täysin lepotilassa. Tosin hänellä on vain yksi kives, oiskohan se syynä.

Vierailija
45/86 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä ei jöpöttänut koskaan. Impotentti ukko.

Vierailija
46/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja pojilla jo lapsena on usein seisokki heti aamusta. Muistan kun 13 vuotiaana ihmettelin sitä miksi pippeli nousee pystöön.  Nykyään nainen vieressä on hyvinkin iloisena kun lusikassa maatessa kalu sykkii pyllyä vasten. Miksihän se on juuri aamulla kun miehiset testot on koholla ja muutenkin panettaa pirusti. Olen huomannut että omat seksikumppanit ei ole aamuseksistä niin perustaneet vaan illalla sitten halunneet kun itseä väsyttää

Vierailija
47/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vaikuttaa geenit ja elintavat. 

mies53v

Ihmekkös mulla ei sitten ota eteen aamulla (eikä illalla). 

Vierailija
48/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole seissyt enää 3 vuoteen.

T. Mies23

Oletko terve. Minun 75 v miehellä kyllä aamuisin seisoo.

Vierailija
49/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Kyllä mullakin seisoo vielä joka aamu, vaikka ikääkin on jo yli 50 vuotta. Testotasot vielä ihan ok, vapaa testosteroni 398. Ei nyt enää nuoruuden kunnossa ollaa missään suhteessa, mutta terveellisillä elämäntavoilla pääsee kyllä pitkälle.

Vierailija
50/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Kyllä mullakin seisoo vielä joka aamu, vaikka ikääkin on jo yli 50 vuotta. Testotasot vielä ihan ok, vapaa testosteroni 398. Ei nyt enää nuoruuden kunnossa ollaa missään suhteessa, mutta terveellisillä elämäntavoilla pääsee kyllä pitkälle.

Mulla stondaa joka aamu, johtuu korkeasta seksuaali positiivisuudesta ja terveistä elämäntavoista, joskus myöhään illalla harrastettu seksi johtaa löysempään stondikseen tai normi olotilaan seuraavana aamuna.

M53

Vierailija
51/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levännyt keho ja testosteroni korkeimmillaan. Näin ikämiehenä +60 huomaan että enää ei seiso aamulla mutta jos on jotain virikettä niin penis yrittää  ilmoittaa että olen vielä olemassa.  Illalla sitten pitää ottaa tabletti jos meinaa seksiä harrastaa  sitten ei enää riitä mielikuvat eikä vaimon nakuilukaan. 

Vierailija
52/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ei enää joka aamu seiso näin 55 veenä. Tänä aamuna seisoi kyllä.

Vierailija
53/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuo seisoo monena aamuna viikossa levänneenä. Jos on ottanut illalla sinisen, niin aamulla seisoo iltaakin kovemmin ja pitkään  kuten tänäkin aamuna. Monesti mennyt lusikkaan kiusaamaan vaimon pyllyä. Seksiä meillä ei ole aamuisin, joten muuten vain annan kalun ilmoitella, että oli hyvää seksiä tai tekee mieli.  Vaimo on tykännyt ja näin olen tehnyt aina nuoresta lähtien. Kulli on toiminut kun on säännöllisesti käytetty koko ikä. 

M66

Vierailija
54/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja pojilla jo lapsena on usein seisokki heti aamusta. Muistan kun 13 vuotiaana ihmettelin sitä miksi pippeli nousee pystöön.  Nykyään nainen vieressä on hyvinkin iloisena kun lusikassa maatessa kalu sykkii pyllyä vasten. Miksihän se on juuri aamulla kun miehiset testot on koholla ja muutenkin panettaa pirusti. Olen huomannut että omat seksikumppanit ei ole aamuseksistä niin perustaneet vaan illalla sitten halunneet kun itseä väsyttää

Molempi parempi :)

Voi pääsispä jo oman miehen viereen nukahtamaan ja heräilemään...

Vierailija
55/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistö testaa heräämisen hetkellä laitteistonsa kunnon. Huolestua pitää, jos aktiivi-ikäisellä miehellä ei aamustondista tule. Urologien asiakkaaksi vaan.

Miksi pitäisi huolestua? Jos seisoo normaalisti silloin, kun siihen on aihetta, niin mitä väliä sillä on seisooko muulloin..

Vierailija
56/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tuo seisoo monena aamuna viikossa levänneenä. Jos on ottanut illalla sinisen, niin aamulla seisoo iltaakin kovemmin ja pitkään  kuten tänäkin aamuna. Monesti mennyt lusikkaan kiusaamaan vaimon pyllyä. Seksiä meillä ei ole aamuisin, joten muuten vain annan kalun ilmoitella, että oli hyvää seksiä tai tekee mieli.  Vaimo on tykännyt ja näin olen tehnyt aina nuoresta lähtien. Kulli on toiminut kun on säännöllisesti käytetty koko ikä. 

M66

Näin se on mutta itse en laske tuota varsinaiseksi aamuseisokiksi kun se tulee tabletin voimalla . Mutta olen pohtinut että mikä olisikaan paras aika  ottaa se tabletti ,aamulla vai illalla.  Tadalafilkin seisottaa aamulla paremmin kuin illalla vaikka olen ottanut sen noin 3 tuntia ennen yhdyntää . Sildellä alkaa seisokki laantua mulla jo tunnin jälkeen kun on ottanut vaikka sitten toimii taas aamulla . Taidetaan olla vaan väsyneitä illalla me ikämiehet näinhin hommiin . +60

Vierailija
57/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähä häiritsee jos kylässä ollaan. Otan vaan vaatteet kullin suojaksi eteen ja meen vaikka vessaan pukeen. Mulla seisoo kyllä joka aamu, että siihen on jo tottunut. Edellisessä liitossa sai pillua kyllä aamusta ja lähti päivä kivasti käyntiin.

M61

Vierailija
58/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M66

Näin se on mutta itse en laske tuota varsinaiseksi aamuseisokiksi kun se tulee tabletin voimalla . Mutta olen pohtinut että mikä olisikaan paras aika  ottaa se tabletti ,aamulla vai illalla.  Tadalafilkin seisottaa aamulla paremmin kuin illalla vaikka olen ottanut sen noin 3 tuntia ennen yhdyntää . Sildellä alkaa seisokki laantua mulla jo tunnin jälkeen kun on ottanut vaikka sitten toimii taa

Tabun otan vain kerran viikossa, kulli seisoo hyvin aamuisin muutama päivä seksistä ja mitä lähemmäs viikoittaista seksiä mennään sen paremmin. Siitä vaimo yleensä tietää, että on aika seksille. 

Ongelma meilläkin ollut se, että vaimo halunnut aina seksiä vain myöhään illalla nukkumaan mennessä. Eli kun minua jo väsyttää. Siksi otan tabun. Pitäisi saada vaimo innostumaan joskus muuna aikana. Mutta näin ollut aina.

Vierailija
59/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 53-vuotiaana stondaa etenkin iltaisin. Aamujäykkyyttä ei ole yhtä paljon kuin nuorena, muttei silloinkaan ollut joka aamu. Seksiä voisin kyllä harrastaa vaikka joka päivä. Aamuseksi on ihanaa, mutta vaimolle se on ehdoton ei. Kusemisen kanssa sillä ei ole tekemistä, paitsi että erektiossa olevan peniksen kanssa on hankala suorittaa aamupissaamista.

Vierailija
60/86 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska testot ovat tapissa hyvin nukutun yön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan