Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko oikeasti rakastaa ja pitää

Vierailija
20.02.2021 |

Omasta kummpanistaan jos tämä on lihonnut? Itse olen ja koen sen aivan hirveäksi asiaksi ja oloni on kamala. Ja olen tehnyt asian eteen paljon töitä että pääsisin takaisin vanhoihin mittoihin. Mies väittää edelleen rakastavansa minua ja sanoo että olen edelleen hänwn oma ihana vaimonsa. En vain ymmärrä.mitwn hän muka voisi ajatella noin kun näytän nykyään ihan kamalalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsetuntoasi välillä. Ja aikuistu.

Vierailija
2/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetuntoasi välillä. Ja aikuistu.

No tuo ei kyllä vastannut kysymykseen tai kertonut mitä mieltä itse olisit vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sanon sen mitä muilla ei ole pallia sanoa. Jos kumppani lihoo pari kiloa, ok, ehkä jopa 5 kiloa. Sen jälkeen kysyisin mikäs meininki. Jos kumppanilla on ihan hälläväliärinnelasku menossa niin heippa.

Vierailija
4/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan haittaa ollenkaan, että miehelläni on melkoinen kumpu varren puolivälissä. Laiha luikku oli, kun naimisiin mentiin. Vain se huolettaa, että terveyden kannalta lihominen on varsin haitallista. Meiltä on tässä parin vuoden sisään kuollut neljä tuttavaa viisikymppisenä, ja kaikki olivat semmoisia lupsakoita lihavia.

Vierailija
5/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ex rakasti mua vaikka paino nousi 50kg ja se rakasti seuraavaakin vaikka se on lihosi yli 70kg. Me se jätettiin, ei se meitä.

Vierailija
6/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun ex rakasti mua vaikka paino nousi 50kg ja se rakasti seuraavaakin vaikka se on lihosi yli 70kg. Me se jätettiin, ei se meitä.

Tyyppi taisi olla feederi.

Vierailija
7/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Mutta tuommoinen epävarmuus ja siinä vellominen alkaa käydä nopeasti liian rasittavaksi.

Vierailija
8/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani sairastui ja sai 30 kg painoa lisää. Ei olisi kilot haitanneet tai mikään muukaan, jos vaan olisin saanut hänet pitää. Mutta mitään ei voinut, kun syöpä vei.

Vierailija
9/9 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Eihän sitä edes niin huomaa jos joka päivä näkee.  Ja useimmat naiset näyttävät vain paremmilta jos ei ihan ruikkuja ole.