Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Predictorin testistä kenelläkään? Muulla testillä eilen + ja tänään P:lla nega

Vierailija
06.08.2008 |

Sain eilen haalean, mutta erittäin selvän plussan Prisman Pregant *vaimikäseoli* testillä ja tänä aamuna Predictorilla en juurikaan mitään. Jos oikein tihrusti, niin saattoi jotain viivantapaista näkyä. Menkat on noin 4pv myöhässä.

Ennustajia ette tietenkään luultavasti ole, mutta käyköhän tässä niin, että varhainen km on tulossa? Vai onko muille käynyt samoin testien kanssa ja silti ollut positiivinen lopputulos?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa parin päivän päästä uudestaan.

Vierailija
2/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä Apteekin omalla heikko plussa. Kyseessä oli kemiallinen raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa, testaa jollain toisenmerkkisellä uudellen.

Vierailija
4/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina testannut predictorilla (2 lasta) ja on näyttänyt jo hyvissä ajoin oikeín..

Vierailija
5/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku Early detection näytti haaleaa plussaa.

Vierailija
6/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheellisiä negatiivisia tulee kaikilla testeillä. Että onnea!

T: kahden "haamun" äiti

Vierailija
7/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän että haluat saada siihen varmuuden mutta eikö nyt ole kuitenkin niin, että se on joko tai..

et voi sitä kiirehtiä joten aivan turhaan joka aamu testailet eri testillä ja tuskailet sen kanssa. Odota nyt aivan rauhassa se 3pv että kuukautiset on viikon myöhässä ja testaa sitten niin saat huomattavasti varmemman vastauksen.

Itse olen ostanut myös Predictor -testin ja tulos on aina ollut heti vahva pallo, silloin oli vielä ne pallot.. Mutta osta vaikka joku muu testi vielä sitten 3pv:n kuluttua vielä. Kuitenkin odottaisin sinuna ihan rauhassa, sitä hormoonia erittyy, mikäli olet raskaana, koko ajan enemmän ja näin myös se tuloskin vahvistuu sitten..

Jos nyt menisit johonkin ultraankin niin sekin näyttäisi virheellisen tuloksen, "et olisi raskaana", olisi se niin alkuvaiheessa ettei ehkä mitään vielä näy. Tästä mulla on myös kokemus ja sen perusteella antoivat viikon päähän ajan kaavintaan johon menin ja siellä huomattiin että sielläpä olikin elävä sikiö..Viikot oli vain vähän myöhemmät kuin mitä kierto antoi ymmärtää vaikka säännöllisesti tulikin kuukautiset.

Eli tuossa alku vaiheessa päivät ja viikot tekee niin paljon, malttia! :)

Vierailija
8/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos on tullut keskenmeno niin testi toki näyttää vielä plussaa sen jälkeen mutta olisihan sinulla se vuoto jo alkanut.

Vierailija
9/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten malttia mäkin toivottelen ;-)

Etköhän sä raskaana kuitenkin ole kun yksi testi jo plussaa näytti. Mä olin esikoisen aikaan niin tyhmä, että kun testi näytti plussaa niin olin raskaana ja sillä selvä.

Vierailija
10/10 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Halusin tänään tehdä toisen testin, koska edellisen (ja ainoan ennen tätä) kun sain plussan, se haalistui seuraavaksi päiväksi ja sitten alkoi vuoto. Eli takana on yksi varhainen keskenmeno.

Yritystä on takana jo melkein 2 vuotta, niin pelko monien asioiden suhteen on kova.

Pitää yrittää maltaa se pari päivää, jos ei taas ala vuoto. Kiinnostivat vain nuo Predictorin käyttäjien kommentit, kun muistelin että niistä on puhuttu aiemminkin tälläkin palstalla. Tuon edellisen varhaisen km:n aikaan en käyttänyt Predictoria.