Tiedättekö sen ihmistyypin
joka haukkuu lapsettomia mutta itse ei kykene huolehtimaan omista lapsistaan?
Kommentit (19)
Säälittävää jos jollain ei ole lapsia. Just saying
Sairas keskustelu, vaikka aloituksessa oli ihan ok pointti.
Kuka stana hekumoi lasten tappamisella? Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt säälittää. Minua käy usein sääliksi varsinkin nais-vanhemmat, ovat hyvin kuormittuneita ja hajoamisen partaalla monta vuotta.
En tiedä. En ole koskaan tavannut.
Ihana family life - miksi lasten mt-onfelmat paisuneet ja lastensuojelun jonot, sijaiskodissa ennätysmäärä lapsia..
Miettisin 2x miksi ryhdyn lapsentekoon
Perheellinen ihminen ymmärtää elämästä paljon enemmän. Lapsettomat ovat itsekkäitä
Vierailija kirjoitti:
Minä säälin niitä joilla on. 😅 Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen ihminen ymmärtää elämästä paljon enemmän. Lapsettomat ovat itsekkäitä
Täyttä satua
Vierailija kirjoitti:
No sinä et ilmeisesti sitten kuitenkaan ole päässyt tämän syvemmän ymmärryksen äärelle, kun tällaista suollat.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei ole omia lapsia, ei tarkoita että eläisi sosiaalisessa tyhjiössä.
Ole huomannut ne jotka pitää lapsettomia itsekkäinä, ovat ongelmissa ja väsyneitä omassa perhearjesaan. Usein eronneita ja katkeroituneita.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä sitä elämän ymmärrystä tarvitsee. Ei se näy auttavan yhtikäs parisuhteeseen kun ihan järkyttävästi erotaan. Tienaako sillä rahaa. Entäs lasten-ja vanhustenhoitajat, samaa hoitotyötähän hekin tekevät.
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
En tiedä. Ihan puhutaan asiallisesti kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä sitä elämän ymmärrystä tarvitsee. Ei se näy auttavan yhtikäs parisuhteeseen kun ihan järkyttävästi erotaan. Tienaako sillä rahaa. Entäs lasten-ja vanhustenhoitajat, samaa hoitotyötähän hekin tekevät.
Lapsettomilla on pelkkiä vaatimuksia. Ei joustetaan missään asioissa. Mun mielestä ne joilla ei ole lapsia voivat esim pitää lomansa syksyllä.
Menikö taas huumeet edelle ja nyt kiukuttaa/surettaa oma lapsettomuus?
Häiriintyneet häirikkökakarat saunan taakse rahoitettavaksi 9mm Buranalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomilla on pelkkiä vaatimuksia. Ei joustetaan missään asioissa. Mun mielestä ne joilla ei ole lapsia voivat esim pitää lomansa syksyllä.
Vaikka ei ole omia lapsia, niin kyllä lapsettomat elävät muiden ihmisten keskellä ja joustavat tai eivät jousta siinä missä kaikki muutkin. Etkö sinä oke oppinut mitään ilman lapsiasi? Voi ei. Miten voit kasvattaa lapsesi noista lähtökohdista? Ehdottamasi lomajärjestely on syrjivä, joten sitä ei tietenkään pidä tehdä.
Joo, sellainen käy Clas Ohlsonilla.