Mahtava meno Hulluporossa eilen?!
Tänään jatkuu bileet ja ehkä vielä pari viikkoa jaksaa. Nyt mäkeen kaikki!
Kommentit (14)
Ei ollut eilen illalla ainakaan mitään menoa Levillä.
ME olemme ja olimme eilenkin täällä.
Ap voi vain unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole edes ollut auki moneen viikkoon.
Älä puhu paskaa! Ainakin muutama sata henkeä oli ryypiskelemässä ja bilettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut eilen illalla ainakaan mitään menoa Levillä.
ME olemme ja olimme eilenkin täällä.
Ap voi vain unelmoida.
Mekin olimme ja olemme, aivan jäätävä meno baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo auki. 😷
No ihan varmaan on auki.
Minua ei ainakaan haittaa yhtään, jos jotkut ihmiset matkustelee. Ihan liikaa on nöyrrytty tuon lepakkonuhan edessä. Missään vaiheessa Suomessa ei ole ollut mikään hätä ja silti hirveä paniikki päällä.
Ihan vinkiksi, se teidän maskien käyttö jossain ruokakaupoissa ei estä yhtään ainutta tartuntaa. Ette tee mitään hyödyllistä tai "taistele" koronaa vastaan pitämällä paperinpalaa suun edessä. Maskeista voi olla hyötyä ehkä seuraavissa tapauksissa:
-olet itse flunssainen ja pärskit ympäriinsä, jolloin maski pysäyttää isoimmat pisarat
-joudut olemaan pitkään kasvotusten jonkun kanssa (palaverit, täydet bussit tms.)
-?
En itse ainakaan keksi muuta.
Kuule mietipä mielenterveyttäsi jos toisten Massine käyttöön ahdistelija noin. 😁🦠
Joo jotkut on todella pillastuneet kun maskeja näkee. Kai ne triggeröi jotain pelkoja. Jos maskeja ei olisi voisi kuvitella että kaikki olisi tavallisesti. No, kaikki ei palaa ennalleen ikinä
Maskipelkääjät kiljuu kurkkusuorana ja luulee että ilman maskia kaikki olisi kivaa. Ei oo, elämä on pilalla vuosia eteenpäin ja nyt vasta konkat alkaa.
Eihän se ole edes ollut auki moneen viikkoon.