Lääkäri uhkasi haastaa minut oikeuteen kun laihduin ketogeenisellä ruokavaliolla 46kg 9 kuukaudessa ja kaikki arvoni oli täydelliset, vaikka olen diabeetikko
Hän sanoi että diabeteskin näyttäisi olevan parantunut kuten kaikki arvot mutta tätä ei saa jatkaa äärimmäisten riskien takia joita on mm.
-Sydämenpysähdys
-Aineenvaihdunna pysyvä heikentyminen
-Syöpä
-Bakteeritasapainon heikentyminen
jne. ja jos puhun tästä netissä, saattaisi se viedä tuhansien lääkärien toimeentulot sekä lääkefirmojen bisnekset. Hän myös kielsi syömästä d-vitamiinia. Kuulemma jos puhun tästä niin voin joutua historian velkaisimmaksi ihmiseksi, kun vahingonkorvauksia joutuu maksamaan lukemattomille lääkäreille ja lääkefirmoille.
En usko sanaakaan tuohon sepustukseen.
Kommentit (51)
Ainoa aito d-vitamiini tulee auringosta, ei pilleristä! Lähtekää ulos vähin vaattein. Jos on kylmää, juoskaa auringon paistaessa.
Sulla jäi toi sun eka kommenttisi tohon aloitusviestiin.
Vierailija kirjoitti:
Puolet sairauksista on ehkäistävissä ruokavaliolla, tai jotain sinne päin.
Joo, mutta ei tosiaankaan välttämättä vain ketolla, kuten nämä keto-vouhkaajat julistavat.
Haastakoot vain. Siinä se vain ampuu omaab jalkaansa hävitessään oikeuden ja maksaessaan oikeuskulut.
Teistä en tiedä, mutta minusta se eibole reilua, että hävinnyt maksaa, koska jos oideuden voittaja on persoonallisuushöiriöinen valehtelija joka voitti valheillaan, se ei todellakaan ole oikeudenmukaista, että väärin perustein hävinnyt joutuu maksumieheksi
Vierailija kirjoitti:
Maailman laillisista tulolähteistä kärjessä on energiantuotanto ja lääketeollisuus. Vielä 90-luvulla Suomessakin haettiin lääkekokeilijoita rahallista korvausta vastaan. Tuttu osallistui ja kuoli jonkin aikaa kokeilun loppumisen jälkeen.
Vain piru tietää miten paljon kuolleita esim USAssakin on lääkekokeiluiden takia. Suomessa lääkeyhtiöt lahjoo lääkisläisiä jo opiskeluaikana, ja terveyskeskuksen henkilökuntatiloissa voi käydä eri firmojen esittelijöitä ja aina on hyvät pullat ym.
Lääketeollisuus on iso bisnes.
Kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa, joissa yritetään myydä jotain, on hyvät pullat.
Viimeinen lause on olennainen: "En usko sanaakaan tuohon sepustukseen." En minäkään.
Mun lääkäri heitti minut vastaanotolta ulos, kun huomasi että minulla on reikä sukassa. Huusi vielä ovenraosta, että oikeudessa nähdään senkin resupekka.
ihan niinkuin lääkäreitä kiinnostaisi kenenkään ruokavalio
Hiukan epäilyttävää näin lääkäriopiskelijan näkökulmasta 😂 vähähiilihydraattista suositellaan diabeteksessa, siis etenkin kakkostyypissä. Pitää verensokerin tasaisempana.
Mä joudun oikeuteen kun kaupan kassa ei tykännyt ku maksoin itsepalvelukassalla :(
Vierailija kirjoitti:
Mä joudun oikeuteen kun kaupan kassa ei tykännyt ku maksoin itsepalvelukassalla :(
Mäkin. Vie kuulemma heidän työt.
No ei taatusti uhannut haastaa oikeuteen. Harhaanjohtava väite, ilmiannoin asiattomana.
Kannattaa kysyä palstan tk-lääkäriltä oikea vastaus.
Tutulle kävi noin. parani ruokavaliolla mutta joutui oikeuteen ja makselee korvauksia ikänsä. Pakko oli lopettaa terveellinen ruokavalio kun ei ollut varaa joutua syytetyksi enää.
Vakiprostituoituni uhkasi haastaa vaimoni oikeuteen kun kerroin panneeni vaimoa yks päivä. Vaimo vie häneltä duunit
Minä onneton menin maalaamaan asuntoni seinät itse. No, tiedätte seuraukset. "Oikeudessa tavataan!" -Huusi remppafirman maalari, joka oli jostain saanut tietoon mun tekoset. Epäilen naapurin kyylän kertoneen asiasta.
Menepä tutkimuksiin ja hoitoon Jos oikein ymmärrän, sinulla on diabetes 1 , jota et hoida niinkuin pitäisi.