Lääkäri uhkasi haastaa minut oikeuteen kun laihduin ketogeenisellä ruokavaliolla 46kg 9 kuukaudessa ja kaikki arvoni oli täydelliset, vaikka olen diabeetikko
Hän sanoi että diabeteskin näyttäisi olevan parantunut kuten kaikki arvot mutta tätä ei saa jatkaa äärimmäisten riskien takia joita on mm.
-Sydämenpysähdys
-Aineenvaihdunna pysyvä heikentyminen
-Syöpä
-Bakteeritasapainon heikentyminen
jne. ja jos puhun tästä netissä, saattaisi se viedä tuhansien lääkärien toimeentulot sekä lääkefirmojen bisnekset. Hän myös kielsi syömästä d-vitamiinia. Kuulemma jos puhun tästä niin voin joutua historian velkaisimmaksi ihmiseksi, kun vahingonkorvauksia joutuu maksamaan lukemattomille lääkäreille ja lääkefirmoille.
En usko sanaakaan tuohon sepustukseen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä onneton menin maalaamaan asuntoni seinät itse. No, tiedätte seuraukset. "Oikeudessa tavataan!" -Huusi remppafirman maalari, joka oli jostain saanut tietoon mun tekoset. Epäilen naapurin kyylän kertoneen asiasta.
Minut taas on naapurin kyylä haastanut oikeuteen kun muutin pois. Kuulemma hänelle tulee kohtuuttomasti kuluja kun joutuu matkustamaan 200km, että pääsee kyttäämään uudelle asunnolleni. Verhotkin vaatii avaamaan kun aloin pitää niitä kiinni.
Kyllä sitä laihtuu jättämällä höttöhiilarit pois. Pullan pastan perunat. Terveellisempiä hedelmiä ja vihanneksia kalaa ja kanaa syön.
Parasta on kun tosikot kommentoi 😂
Korjasin polveni yhdessä yössä salaisella keinolla, josta lääkärit raivostuivat.
Onneksi lääkäri ei voi haastaa ketään oikeuteen. Siihen tarvitaan hieman erilainen pätevyys.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriveljeni elää pelkästään noilla oikeudenkäyntikorvauksilla. Hänhän on siis työtön kun ei ole ketään hoitojonossa ja väki vetää kuntolenkkiä omatoimisesti. Alkoi itsekin hiihtää ja vetää nykyään maasta jo 200 kg. Astmakin vahingossa parani, joten hän hiukan pelkää korva-, nenä- ja kurkkukollegan kostoa.
Tähän on Suomessa tultu ja mihinkään ei voi enää luottaa!
Ai, mut onko ap käynyt silmänpohjakuvauksissa? Sellaista ei jätetä edes koronan aikana väliin, vaikka ihmisellä ei ole näössä mitään vikaa:-D
"Lääketieteellisen johtajan mukaan Digifundus Oy tuottaa
Jyväskylän kaupungin diabeetikoiden silmänpohjakuvausten lisäksi oheispalvelut,
joita ovat silmälääkärin lausunto-, ajanhallinta-, kutsu- ja
vastauskirjepalvelu.
Palvelukokonaisuuden sisältö on sovittu yhdessä Keski-Suomen sairaanhoitopiirin
silmätautien yksikön ja Jyväskylän kaupungin edustajien kanssa.
Lääketieteellinen johtaja toteaa, että vastauskirjeen lähettämisestä, sisällöstä
ja allekirjoituksesta on sovittu yhdessä Jyväskylän kaupungin kanssa.
Kirjeen tarkoituksena on lisätä diabeetikoiden tietämystä sairaudestaan ja sitä kautta
parantaa omahoitoa. Mikäli kirjeen saanut henkilö haluaa lisätietoja kirjeen sisällöstä,
on hänellä mahdollisuus saada lisätietoja paikalliselta diabeteshoitajalta tai omalta lääkäriltään."
---jos joku ei kuitenkaan jaksa/ehdi kokonaan lukemaan.
Lähettääkö ne kutsun kuvaukseen kaikille 100-vuotiaillekin?
Siinä kuvauksessa käytetään silmän mustuaista laajentavia tippoja, oftan Tropicamid
Sen pakkausseloste on kyllä melkoinen, kun apuaineiden listassa lukee Keuhkopöhön aiheuttava aine,
siis tuntien kuluttua!
Löytyy käyttöturvallisuustiedotteesta: B e n t s a l k o n i u m k l o r i d i :
"aine on syövyttävää silmille, iholle ja hengitysteille.
Syövyttävää nieltynä.
Liuoksen nieleminen voi aiheuttaa aineen joutumisen keuhkoihin ja kemiallisen keuhkotulehduksen vaaran"
Vierailija kirjoitti:
Mun mekaanikko myös uhkasi haastaa mut oikeuteen kun olin itse vaihtanut öljyt ja talvirenkaat. Raivosi että miten luulet että korjaamot pysyy pystyssä jos kaikki tekis samaa.
Hjälp, mitä teen? Uskallanko vaihtaa keväällä itse talvirenkaat pois? Voinko vaan kertoa sille että vaihdoin toiseen korjaamoon, vai onko niillä joku keskusrekisteri?
Täytitkö "'huoltokirjan" itse? Merkitsitkö renkaiden ilmanpaineet 'ylös'.
Ja mikä tärkeintä', muistitko jälkikiristää ja teitkö sen muilta salaa/julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Maailman laillisista tulolähteistä kärjessä on energiantuotanto ja lääketeollisuus. Vielä 90-luvulla Suomessakin haettiin lääkekokeilijoita rahallista korvausta vastaan. Tuttu osallistui ja kuoli jonkin aikaa kokeilun loppumisen jälkeen.
Vain piru tietää miten paljon kuolleita esim USAssakin on lääkekokeiluiden takia. Suomessa lääkeyhtiöt lahjoo lääkisläisiä jo opiskeluaikana, ja terveyskeskuksen henkilökuntatiloissa voi käydä eri firmojen esittelijöitä ja aina on hyvät pullat ym.
Lääketeollisuus on iso bisnes.
Terveyskeskuksen henksutiloissa. My ass!
Mun tuntemat lekurit reissasi ainakin ennen koronaa Espanjassa lääketehtaiden kustantamilla "kokousreissuilla". Ihan työreissuiksi naamioituja lahjus-lomareissuja ne oli. Niistä ei vaan saanut puhua.
Katos ihan ehta maksettu trolli työssään.
Onneksi hyvin harva näihin uskoo
Vierailija kirjoitti:
Korjasin polveni yhdessä yössä salaisella keinolla, josta lääkärit raivostuivat.
Laitoitko pojan käymään?
Lääkäriveljeni elää pelkästään noilla oikeudenkäyntikorvauksilla. Hänhän on siis työtön kun ei ole ketään hoitojonossa ja väki vetää kuntolenkkiä omatoimisesti. Alkoi itsekin hiihtää ja vetää nykyään maasta jo 200 kg. Astmakin vahingossa parani, joten hän hiukan pelkää korva-, nenä- ja kurkkukollegan kostoa.
Tähän on Suomessa tultu ja mihinkään ei voi enää luottaa!