Anoppilassa vasta 2 tuntia ja olen henkisesti puhki
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ei ole tuollaista ongelmaa. Joo ei, jos anoppi on ikävä ihminen niin ei minulla ole mielestäni mitään velvollisuutta hengailla hänen kanssa.
Ja niin kuin joku vähän ehdottikin, itse sulkeutuisin vain miehen kanssa hieman juopottelemaan ja harrastamaan seksiä. "Hyvää yötä" :)
Jos mitään kivaa ei ole tiedossa
Kasva aikuiseksi! Sinun anoppisi taikka appesi eivät ole mikään uhka.
Tuollaiseen huonoon itsetuntoon on saatavissa apua esim. mielenterveystoimistosta. Eikö sinulla ole minkäänlaista kokemusta erilaisten ihmisten kohtaamisesta?
Voi lapsikulta, paljonpa sinulla on vielä opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hermot meni miniään tunnissa!
Se vaan istuu nurkassa nenä kiinni kännykässä eikä laita lapsia edes nukkumaan.
Miten kestän tuota likkaa taas viikon?!T.anoppisi
Ja likan äiti sitten...miten poika kestää sellaista anoppia?
Jostain syystä naisen äiti on aina se maailman ihanin anoppi.
Vierailija kirjoitti:
Mene lenkille, sitten saunaan ja sitten luet kirjaa kunnes nukahdat. Mies ja anoppi hoitakoon lapset (jos niitä on).
Eikö tuota olisi ollut fiksumpaa jäädä tekemään kotiin?
Uuh, en jaksaisi sinunkaan kanssasi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen huonoon itsetuntoon on saatavissa apua esim. mielenterveystoimistosta. Eikö sinulla ole minkäänlaista kokemusta erilaisten ihmisten kohtaamisesta?Voi lapsikulta, paljonpa sinulla on vielä opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Ihan se lopetin anoppilassa käynnin 5 vuotta sitten..... Enkä ole katunut.
No, minä en.
Ap. Ota rennosti.
Ota omaa aikaa.
Ei tarvi suorittaa.
Olet hyvä just noin.
Omana ittenäs riität.
🧚♀️
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä; olisipa edes lapsia mukana, menisi kaitsiessa aika nopeammin.
Toivon totisesti että selvisimme miehen kanssa tänne ilman viruksia, pakko oli tulla valitettavasti.
Mikähän tällainen "pakko" mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ei ole tuollaista ongelmaa. Joo ei, jos anoppi on ikävä ihminen niin ei minulla ole mielestäni mitään velvollisuutta hengailla hänen kanssa.
Ja niin kuin joku vähän ehdottikin, itse sulkeutuisin vain miehen kanssa hieman juopottelemaan ja harrastamaan seksiä. "Hyvää yötä" :)
Ihme pervoja. Miksi pitää mennä anoppilaan sulkeutumaan ja nussimaan? Kotona kai tuo olisi mieluisampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti lähtee korona-aikana anopilleen vasten tahtoaan?
ja tähänkin joku tollo veti koronan, ei oo totta =D Nää koronahullut on jo ihan uudella tasolla.
Tollo. Kerrankin on hyvä syy kieltäytyä epämieluisasta matkasta. Mutta ei. Mennään vaan vaikkei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme pervoja. Miksi pitää mennä anoppilaan sulkeutumaan ja nussimaan? Kotona kai tuo olisi mieluisampaa.
Ei minulla ole anoppia. Tämän keskustelun perusteella jos joskus on, he voivat tulla meille mutta en menisi heidän luo jos siellä ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen huonoon itsetuntoon on saatavissa apua esim. mielenterveystoimistosta. Eikö sinulla ole minkäänlaista kokemusta erilaisten ihmisten kohtaamisesta?Voi lapsikulta, paljonpa sinulla on vielä opittavaa.
Mun anoppi on uhka mun lapsille ja mun ja mieheni mielenterveydelle. Mies haluaa käydä äitinsä luona pari kertaa vuodessa, kun säälii äitiään. Mä menen mukaan ainoastaan siinä tapauksessa, että joku miehen sisaruksista on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olis vähänkään koronan oiretta tai varmistettu koronatartunta, lähtisin sutena anoppilaan ja halaisin anoppia HYVIN PITKÄÄN.....
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika moni. Tosin onhan tuo aika epävarma tapa jos haluaa päästä eroon anopista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on uhka mun lapsille ja mun ja mieheni mielenterveydelle. Mies haluaa käydä äitinsä luona pari kertaa vuodessa, kun säälii äitiään. Mä menen mukaan ainoastaan siinä tapauksessa, että joku miehen sisaruksista on paikalla.
Sama täällä. Mun avopuolison äiti on täyshullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mun avopuolison äiti on täyshullu.
Kannattaa varoa. Se voi olla perinnöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Hermot meni miniään tunnissa!
Se vaan istuu nurkassa nenä kiinni kännykässä eikä laita lapsia edes nukkumaan.
Miten kestän tuota likkaa taas viikon?!T.anoppisi
Minä sanoin jo jouluna, että hotellit on keksitty. Tulkoot huomenna päiväseltään käymään, miksi pojat perhetä pitäisi iltakaudet täällä hyysätä. Laittoivat kyllä matkalla viestiä, että jos lapset tulisi yökylään tänne, mutta vetosin mahdolliseen koronaan.
Viimeksi, kun menimme anoppilaan yökylään viikonlopuksi, meille kävi niin, että hermot meni sekä anopilta että miniältä, ja me pakkasimme illalla nukkumaanmenoaikaan alle kouluikäiset lapsemme autoon, ja ajoimme kotiin yöksi. Sen jälkeen olemme käyneet siellä vain päiväseltään, ja sitäkin max kerran vuodessa.
Voe helevetti! Miten kestän miniää taas seuraavat kolme tuntia!? Tuossa se makaa sohvalla kännykkäänsä tuijottaen, mukulat roikkuu helmoissani ruokaa laittaessani. Miniä huomaa kyllä yleensä viimeistä ruokakippoa pöytään kantaessani huikata: "Voinko jotenkin auttaa?", kun tietää, että aivan kaikki on jo valmista pöytään siirtymistä varten. Mielellään tulee anopille syömään, mutta yhtäkään kertaa ei vastakutsua ole esittänyt. Toivon, ettei enää koskaan näyttäisi tympeetä naamaansa nurkissani.
Ap tässä; olisipa edes lapsia mukana, menisi kaitsiessa aika nopeammin.
Toivon totisesti että selvisimme miehen kanssa tänne ilman viruksia, pakko oli tulla valitettavasti.