Anoppilassa vasta 2 tuntia ja olen henkisesti puhki
Kommentit (50)
Mun anoppi on aivan kamala ja mieskin muuttuu äitinsä lähistöllä torveloksi.
Kun kävin anoppilassa, jouduin aina siivoamaan.
Ulko-oven vieressä oli kylpyhuone ja se oli niin paskanen, ettei sinne voinut päästää lapsia.
Anoppi aina sanoi ei tarvii siivota, kyllähän minä. No et oo mitään tehnyt.
Kerran jätin jätesäkin kulmaan. Kun kävimme seuraavan kerran monen kk päästä, oli säkki myös paikallaan.
Iso kasa tyhjiä vessapaperirullia, viemäri lähes tukossa, kaakelit likaiset, pytty pinttynyttä likaa täynnä.
Crocksit jalkaan, jätesäkkiin roskaa, kastelen pinnat ja levitän puhdistusaineet, viemärit.
Lattian jynssääminen, saunan pesu ja lauteet sivuun kuivumaan.
2 h menee siinä aina ja roskaa tulee.
Sitten pyykkikoppa tyhjäksi, on aina täynnä, kuten kaikki pyyhkeet ja kylpytakit
Viime vuosina jatkoin keittiöön. Mutta siinä pystyi helposti menemään monta h, siis monta.
Mies muutaman kerran lähti moikkaamaan ystäviään. Mulle jäi siivous ja lasten vahtiminen, tuli fiilis perkele.
Mulla ei ole heidän kanssa mitään puhuttavaa ja mä tuun aina niin pahalle päälle siellä, päätin antaa olla.
Meillä on 4 lasta, miehen mukaan lähtee 2 nuorinta tai 2 vanhinta. Ovat max yhden yön. Isovanhemmat ovat lasten kanssa ja mies ystävien luona.
Kaikki ollaan tyytyväisiä.
Jos itse puhuisin anopistani noin kuin täällä nyt mieheni suku kolkkaisi mut heti, siellä kun kaikki kumartaa anoppia kuin buddhaa maahan asti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, oon niin nauttinut tästä koronavuodesta, kun ei ole tarvinnut käydä anoppilassa. Kohta ne tosin saa rokotteet ja sittenhän pitää ottaa menetettyä aikaa takaisin. 😱
Minä olen nauttinut, kun ei ole tarvinnut äitini luona käydä. Anoppilassa kävimme kesällä yhden päivän, kun anoppi aikansa kitisi.
Kohta tosiaan saavat ne rokotteet, ja sitten alkaa se vinkuminen taas, että voittehan te tulla, koska rokotukset. Tosin anoppilaan ei ole vuosiin saanut mennä minkään räkätaudin kanssa, joten...
mies maksaa kaiken niin pakko mennä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ulko-oven vieressä oli kylpyhuone ja se oli niin paskanen, ettei sinne voinut päästää lapsia.Anoppi aina sanoi ei tarvii siivota, kyllähän minä. No et oo mitään tehnyt.
Kerran jätin jätesäkin kulmaan. Kun kävimme seuraavan kerran monen kk päästä, oli säkki myös paikallaan.
Iso kasa tyhjiä vessapaperirullia, viemäri lähes tukossa, kaakelit likaiset, pytty pinttynyttä likaa täynnä.
Crocksit jalkaan, jätesäkkiin roskaa, kastelen pinnat ja levitän puhdistusaineet, viemärit.
Sitten pyykkikoppa tyhjäksi, on aina täynnä, kuten kaikki pyyhkeet ja kylpytakitViime vuosina jatkoin keittiöön. Mutta siinä pystyi helposti menemään monta h, siis monta.
Mies muutaman kerran lähti moikkaamaan ystäviään. Mulle jäi siivous ja lasten vahtiminen, tuli fiilis perkele.
Mulla ei ole heidän kanssa mitään puhuttavaa ja mä tuun aina niin pahalle päälle siellä, päätin antaa olla.
Meillä on 4 lasta, miehen mukaan lähtee 2 nuorinta tai 2 vanhinta. Ovat max yhden yön. Isovanhemmat ovat lasten kanssa ja mies ystävien luona.
Oletpa uuttera miniä. Meillä miniä ei laita tikkua ristiin, vaatii vaan parasta ja tulee riitelemään.
Totta turiset, t alkuperäinen ap
Vierailija kirjoitti:
mies maksaa kaiken niin pakko mennä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi! Sinun anoppisi taikka appesi eivät ole mikään uhka.
Tuollaiseen huonoon itsetuntoon on saatavissa apua esim. mielenterveystoimistosta. Eikö sinulla ole minkäänlaista kokemusta erilaisten ihmisten kohtaamisesta?Voi lapsikulta, paljonpa sinulla on vielä opittavaa.
Mun anoppi on uhka mun lapsille ja mun ja mieheni mielenterveydelle. Mies haluaa käydä äitinsä luona pari kertaa vuodessa, kun säälii äitiään. Mä menen mukaan ainoastaan siinä tapauksessa, että joku miehen sisaruksista on paikalla.
Sama täällä. Mun avopuolison äiti on täyshullu.
Sama täällä. Mun pojan ällötys on täys h....
Vierailija kirjoitti:
Ulko-oven vieressä oli kylpyhuone ja se oli niin paskanen, ettei sinne voinut päästää lapsia.Anoppi aina sanoi ei tarvii siivota, kyllähän minä. No et oo mitään tehnyt.
Sitten pyykkikoppa tyhjäksi, on aina täynnä, kuten kaikki pyyhkeet ja kylpytakitViime vuosina jatkoin keittiöön. Mutta siinä pystyi helposti menemään monta h, siis monta.
Vanhemmat voivat sairastaakin jotain etteivät jaksa kaikkea aina huomioida. Muista se kun itse olet vanha joskus ja jos elät vanhaksi.
No ei todellakaan ole. Meidän perheessä molemmat anopit ovat hankalia tapauksia. Apet ovat hyviä tyyppejä. Onneksi puolisoni on isäänsä tullut. Jos hän olisi luonteeltaan enemmän äitinsä kaltainen, hän ei olisi minun puolisoni.