Anoppilassa vasta 2 tuntia ja olen henkisesti puhki
Kommentit (50)
Minkälainen idiootti lähtee korona-aikana anopilleen vasten tahtoaan?
Vierailija kirjoitti:
ja tähänkin joku tollo veti koronan, ei oo totta =D Nää koronahullut on jo ihan uudella tasolla.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mene nukkumaan äläkä marise. Sait itsellesi kuitenkin sen naikkosen pojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tähänkin joku tollo veti koronan, ei oo totta =D Nää koronahullut on jo ihan uudella tasolla.
No miten niin? Yksinkertainen ja kattava tekosyy, ei tarvi - tai olisi tarvinnut - muuta selitellä.
Ehkä toit tuliaisiksi muuntoviruksen ja ei tarvi jatkossa anoppia katsella. :-D
Tsemppiä, kyllä se siitä lähtee soljumaan..Tiedän tunteen, joka kesä viikko anopin ja apen kanssa mökillä. Lapset käy ylikierroksilla ja itse olen lähtövalmis kotiin jo ensimmäisenä iltana..
Sama täällä. Hermot meni 2 tunnissa anoppiin pitkän ajomatkan jälkeen ja lähdin jo entisten lukiokavereiden kanssa baariin.
Sinkkuna ei ole tuollaista ongelmaa. Joo ei, jos anoppi on ikävä ihminen niin ei minulla ole mielestäni mitään velvollisuutta hengailla hänen kanssa.
Mitä tästä opimme. Kannattaa käyttää koronaa hyödyksi ja sanoa, että pysymme nyt kotona.
Mahdollisimman paljon muuta ohjelmaa, ettei tarvitse anoppia katsella.
Mulle tunti anoppilassa kerran vuoteen on ihan maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Hermot meni 2 tunnissa anoppiin pitkän ajomatkan jälkeen ja lähdin jo entisten lukiokavereiden kanssa baariin.
Haet anopille koronan? Respect!
Hermot meni miniään tunnissa!
Se vaan istuu nurkassa nenä kiinni kännykässä eikä laita lapsia edes nukkumaan.
Miten kestän tuota likkaa taas viikon?!
T.anoppisi
Ai että, oon niin nauttinut tästä koronavuodesta, kun ei ole tarvinnut käydä anoppilassa. Kohta ne tosin saa rokotteet ja sittenhän pitää ottaa menetettyä aikaa takaisin. 😱
Mene lenkille, sitten saunaan ja sitten luet kirjaa kunnes nukahdat. Mies ja anoppi hoitakoon lapset (jos niitä on).
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ei ole tuollaista ongelmaa. Joo ei, jos anoppi on ikävä ihminen niin ei minulla ole mielestäni mitään velvollisuutta hengailla hänen kanssa.
Ja niin kuin joku vähän ehdottikin, itse sulkeutuisin vain miehen kanssa hieman juopottelemaan ja harrastamaan seksiä. "Hyvää yötä" :)
Et mitenkään. Ihan se lopetin anoppilassa käynnin 5 vuotta sitten..... Enkä ole katunut.