Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset serkukset saunaan?

Vierailija
19.02.2021 |

Minkä ikäiset serkukset (tyttöjä ja poikia) voivat mielestäsi käydä yhdessä saunassa? Lapsina siis ovat saunoneet paljon yhdessä. Minkä ikäisinä pitää olla tyttöjen ja poikien vuorot? Vai voiko vaikka aikuisena saunoa yhdessä?

Eli pitääkö vanhempien jossain vaiheessa sanoa, että nyt eri vuoroihin? Vai voivatko päättää itse (alaikäisinä)?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo.

Ei saunassa ole ikärajaa.

Vierailija
2/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskä vaikka et 1v saakka käy eri aikaan ja sit sen jälkeen samaan aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko järkevin et kaikki käy eri aikaan ja eri päivinä.

Vierailija
4/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uskontokunnasta, meillä aina ollut sekasauna ikään katsomatta, saunassa peseydytään.

Vierailija
5/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisikö näistä ekoista kommenteista päätellä, että voivat käydä ihan niin kuin haluavat, eli yhdessä kuten ennenkin? Meidän lapset ovat siis ne vanhimmat, kropaltaan jo ihan reilusti aikuismaiset. Heistä on ihan ok saunoa serkkujen kanssa (hiihtolomallakin). Ajattelin, että jos joku paheksuisi vaikka 17 v pojan ja 12 v tytön saunomista yhdessä.

Muistan itse, että vähän ihmettelin, kun mieheni 19 v tyttöserkku joskus tuli kanssamme saunaan. Ehkä heidän suvussaan vain saunotaan tosi vapaasti.

Ap

Vierailija
6/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset ei itse halua mennä saunaan toisten kanssa. Yleensä näin käy alle kouluikäisenä. 

Vierailija
7/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku mitä serkumpi, sitä herkumpi-provo, vai mitä sä ajat takaa?

Vierailija
8/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiset jotka itse haluaa yhdessä saunaaan.

Vierailija
9/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurutsasuvussa on ne sukurutsasuvun ongelmat.

Vierailija
10/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäiset jotka itse haluaa yhdessä saunaaan.

Juurikin näin. Jos ovat jo kiimassa niin sitten voivat mennä.

Vierailija
11/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tulee tässäkin ketjussa kaikki herkut ja kiimat mieleen. Eli en selvästikään ole ainoa, joka ajattelee, että tilanne ei ole täysin ongelmaton.

Tämä meidän 17 v varmaan pitää 12 v serkkuaan ihan lapsena, eli tse koe asiaa mitenkään pulmallisena. Ja oma sisko on vaan sisko ja veli on vaan veli. Näitä serkkuja siis on useita 8-17 v.

Ap

Vierailija
12/12 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meiän suvussa olla kyllä lapsuusiän siis jopa alle 10v jälkeen käyty enään tytöt ja pojat samas saunas paitsi jos on uikkarit päällä.. Itseäni on omat serkkupojat jopa ahdistelleet, joten en kyllä suosittele enään teininä saunomista. Mutta jokainen tyylillään, joillekkin se on ok. Itse en menisi enkä tykkäisi et oma tyttö menis jos on jo selkeästi nuori naisen alku.. Meiän suvussa muutenkin monet serkukset ihastunut toisiinsa teini iässä, et ei oo mitenkään ihmeellistä että niin käy kun hormonit jyllää. Joskin tällä suomen menossa sukupanotki on varmasti kohta laillisia ja "normaaleja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä