Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö nukkumaan hyvin kun Suomessa on 100 000 syrjäytynyttä?

Vierailija
19.02.2021 |

Tosi pelottavaa kun syrjäytyneitä on noin paljon. Meinaa pelon vuoksi yöunetkin mennä pilalle. Eihän sitä koskaan tiedä mihin ne syrjäytyneet ryhtyy, nehän saattaa tehdä ihan mitä hyvänsä!
Siis ne ei käy töissä, opinnoissa eikä oikein missään muuallakaan. Mitä ne sitten tekee päivät pitkät? Siis nehän saattaa olla jossain hautomassa vaikka kuinka kamalia ajatuksia, jotain murha-aikeita hautovat päivät pitkät. Nehän saattaa milloin vain pimahtaa ja käydä kaikkien kimppuun, nehän saattaa vaikka yöllä murtautua meidän koteihin ja käydä meidän kimppuun kun me nukutaan!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu Suomessa. Eivät ainakaan minun ovelleni tule koputtelemaan.

Vierailija
2/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ovat syrjäytyneitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi tehdä! Syrjäytyneet pitäisi vaikkapa saada jonnekin työvoimatoimiston aktiviteettiin mukaan tai ihan mihin vain, siis johonkin missä niiden pitäisi joka päivä käydä vähintäänkin edes näyttäytymässä. Silloin viranomaiset tietäisivät ettei ne syrjäytyneet ainakaan vielä ole ryhtyneet hulluiksi murhaajiksi.

Onko niillä syrjäytyneillä edes sosiaalisia kontakteja ollenkaan? Hulluksihan sitä ilman sosiaalisia kontakteja tulee.

Kai poliisi valvoo kaikkia syrjäytyneitä? Kai poliisi tarkkailee niitä, niiden internetin ja puhelimen käyttöä jne? Kai poliisi pitää meidät turvassa syrjäytyneiltä?

ap

Vierailija
4/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pelottavaa että on tuhansia ihmisiä jotka saattaa päivät pitkät trollailla vauvapalstalla!

Vierailija
5/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukun, kiitos. Syrjäytyneet korkeintaan lopettaa itsensä kunnan vuokrayksiöönsä, ei ne meille asti jaksa tulla.

Vierailija
6/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun oikein hyvin. Ne syrjäytyneet saavat kyllä minun puolestani ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta kunnon kansalaisiksi.

Vierailija
7/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneiden kyynelten rauhoittava ropina tuudittaa minut uneen.

Vierailija
8/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytymyt ja hiton ylpeä siitä, pääsi eroon kaikesta turhasta.

Vierailija
9/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet eivät ole keskiössä nukahtaessani.

Vierailija
10/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet pakkotöihin niin saavat muuta ajateltavaa kamaluuksien tilalle.

Vierailija
11/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää tehty sarkasmi silmäkulmassa.

Vierailija
12/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa ainakin se, että syrjäytyneet on yleensä niitä jotka eivät äänestä järjellä, vaan protestina.

Haluavat muutosta omaan olotilaansa, ja mikä tahansa muutos on heistä hyvä. Eivät tajua, että muutos voi olla huonompaan suuntaan, ainakin jos äänestävät puoluetta joka haluaa vähentää tukia.

Mutta kun eivät halua ajatella niin pitkälle. Koska PROTESTI! Ja MUUTOS!

Lapsellista.

Vierailija
13/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitäisi käydä arkadianmäellä pitämässä mielenosoituksia et kommaripäättäjät pysyy aisoissa.

Vierailija
14/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä en voi syrjäytyneille tehdä yhtään mitään, nukun yöni oikein hyvin. Minä olen oman osuuteni tehnyt tämän maan rakentamisessa ja minun puolestani laiskiaiset voitaisiin lähettää muille maille, pois täältä.

Vierailija
15/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne syrjäytyneet on?

Mitä ne syrjäytyneet tekee kaikella ajallaan? Mitä ne tekee? Mitä ne tekee?

Ehkä sosiaalityöntekijöiden pitäisi mennä koputtamaan kaikkien syrjäytyneiden ovelle ja kysellä niiltä kuulumisia. Säännöllisesti sosiaalityöntekijöiden pitäisi käydä kuulemassa kaikkien syrjäytyneiden kuulumisia. Silloin viranomaiset tietäisivät että mitä niiden syrjäytyneiden pään sisällä oikein pyörii. Silloin pysyisi tilanne tarkkailussa niin ei pääsisi äitymään liian pahaksi.

ap

Vierailija
16/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn , kuulun itsekin heihin. Sairaus pakotti työkyvyttömyyseläkkeelle, tässä sitä istutaan neljän seinän sisällä tyhjänpanttina. Ap voi olla huoletta kuitenkin, en aio "tehdä vaikka mitä".

Vierailija
17/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi varmaan määritellä syrjäytynyt. 

Vierailija
18/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan kivaa olla syrjäytynyt. Yritän enemmänkin syrjäytyä.

Vierailija
19/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin yhden syrjäytyneen. Se käveli epäilyttävästi kadulla kello 12.00 arkipäivänä!,  ei syrjjäytyneet on töissä tohon aikaan. Vaikutti että ei tiedä mihin oli menossa. se oli kyl huolestuttavaa ja alkoi pelottamaan. Aloin heilutella avaimia niin se hävisi onneksi kulman taakse.

Vierailija
20/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn , kuulun itsekin heihin. Sairaus pakotti työkyvyttömyyseläkkeelle, tässä sitä istutaan neljän seinän sisällä tyhjänpanttina. Ap voi olla huoletta kuitenkin, en aio "tehdä vaikka mitä".

Juuri tuolla laillahan ne hullut aina vakuuttelee! Tyyliin "en mä mitään pahaa aio tehdä, mä oon ihan harmiton, mä oon kiltti, yhtään mitään pahaa ei ole edes käynyt mielessä, ei mua tarvii pelätä kun mähän tahdon kaikille pelkkää hyvää." Aivan takuuvarma merkki että hautoo jotain tosi pahaa, heti tilaisuuden tullen meinaa hyökätä kimppuun!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä