Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry menettää tittelinsä, jättää hovin lopullisesti

Vierailija
19.02.2021 |

Meghanin kanssa. Jopas jotakin. 

www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007814712.html

Kommentit (1022)

Vierailija
1001/1022 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä ketjussa on joku joka selkeästi seuraa ProMeghan-lähteitä ja ihailee naista. Se on ihan sallittua ja ookoo mutta turha tuputtaa sitä propagandaa muille. 

Vierailija
1002/1022 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenmenon julkistus oli minusta outo. Ajankohta.

Katelta kuoli koira.

Ja kas, yks kaks Meghan julistaa menettäneensä lapsen neljä kuukautta aiemmin.

Keskenmeno on pikkuisen eri asia kuin jonkun koiran kuolema! Keskenmenossa menetetään ihmislapsi!

Hieman liioittelua sanoa, että keskenmenossa menetettäisiin ihmislapsi. Useimmiten kyse on vaan hedelmöittyneestä munasolusta, joka ei lähde kehittymään normaalisti. Monesti ei tarvita edes mitään kaavintaa. Surullisinta varmaan sellaisille, jotka ovat jo pitkään yrittäneet lasta. Mutta Meghan halusi mielestäni kerjätä tällä vain sympatiaa, kun oli oikeusjuttukin vielä kesken tuolloin.

Keskenmenon kokeneena voin sanoa etta ei silla sympatiaa jaksa kerata, suru on niin suuri. Pida vahan pienempaa aanta muiden ihmisten asioista.

Mutta Meghan jaksoi nauraa ja kikatella koko elokuun ja syyskyyn ja lokakuun kaikennäköisissä keskusteluissa.

Ja vielä marraskuussakin maksaa siitä wttä pääsee heruttamaan sympatiaa.

Ja kaikki tämä vieläpä raskaana!

Ei se, että julkisissa esiintymisissä jaksaa nauraa ja kikatella, kerro yhtään mitään mitä ihminen oikeasti tuntee sisimmässään. Olin vaikeasti masentunut eikä kukaan huomannut töissä mitään ennen kuin se romahdus tuli ja jäin pitkälle saikulle. Häpeäisit kun tuollaisia sammoita lasket suustasi.

Mutta Afrikassa raiskattujen lasten keskellä hän ei kyennyt työhönsä ollenkaan? Pää dianamaisessa kenossa homssuisena kyynelsilmin kitisi vuolaasti osaansa.

Merkillisesti vaihtelee tuo hänen romahtelunsa.

Huh. Miten voi olla noin katkera jollekin vieraalle ihmiselle. Ja miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1022 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katelta kuoli koira.

Keskenmeno on pikkuisen eri asia kuin jonkun koiran kuolema! Keskenmenossa menetetään ihmislapsi!

Hieman liioittelua sanoa, että keskenmenossa menetettäisiin ihmislapsi. Useimmiten kyse on vaan hedelmöittyneestä munasolusta, joka ei lähde kehittymään normaalisti. Monesti ei tarvita edes mitään kaavintaa. Surullisinta varmaan sellaisille, jotka ovat jo pitkään yrittäneet lasta. Mutta Meghan halusi mielestäni kerjätä tällä vain sympatiaa, kun oli oikeusjuttukin vielä kesken tuolloin.

Keskenmenon kokeneena voin sanoa etta ei silla sympatiaa jaksa kerata, suru on niin suuri. Pida vahan pienempaa aanta muiden ihmisten asioista.

Mutta Meghan jaksoi nauraa ja kikatella koko elokuun ja syyskyyn ja lokakuun kaikennäköisissä keskusteluissa.

Ja vielä marraskuussakin maksaa siitä wttä pääsee heruttamaan sympatiaa.

Ja kaikki tämä vieläpä raskaana!

Ei se, että julkisissa esiintymisissä jaksaa nauraa ja kikatella, kerro yhtään mitään mitä ihminen oikeasti tuntee sisimmässään. Olin vaikeasti masentunut eikä kukaan huomannut töissä mitään ennen kuin se romahdus tuli ja jäin pitkälle saikulle. Häpeäisit kun tuollaisia sammoita lasket suustasi.

Mutta Afrikassa raiskattujen lasten keskellä hän ei kyennyt työhönsä ollenkaan? Pää dianamaisessa kenossa homssuisena kyynelsilmin kitisi vuolaasti osaansa.

Merkillisesti vaihtelee tuo hänen romahtelunsa.

Huh. Miten voi olla noin katkera jollekin vieraalle ihmiselle. Ja miksi ihmeessä?

Täh? Millä lailla katkera? Mitä ihmettä sössötät?

Faktaahan tuo vain on.

Vierailija
1004/1022 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisten lehtien mukaan pariskunta menettää ihan kaikki tittelit, siis ihan kaikki mutta se tulee voimaan vasta vähän ajan kuluttua. En linkkaa koska en ole varma lähteen oikeudesta mutta siis ilmeisesti hesari ei oo ainoa joka ymmärsi asian noin.  Se on jo selvää että Meghan joutuu todellakin luovuttamaan ihan kaikki mitä hänelle kuningshuoneen puolesta annettiin. Sussexin herttuattaren titteli ei ole Meghanille annettu  titteli joten sitä ei voi häneltä ottaa poiskaan, ainoastaan jos Harry menettää herttuan tittelin niin myös Meghan ei voi käyttää sitä nimitystä itsestään.

Veikkaan että Harry poistetaan jossain vaiheessa perintökaaresta myös. Ihan vaan veikkaus.

Miksei siitä sitten olisi tiedotettu samaan aikaan kuin noiden muidenkin tittelien poistosta?

Siksi en linkkaa kun en ole nähnyt tuota tiedotusta. Ehkä niitä tiedotuksia on tulossa enemmän tai on jo tiedossa että tässä tapauksessa näin käy. Virallinen tiedote tulee vasta sinä päivänä kun heidän kokeiluaikansa loppuu. Sen jälkeenkin voi tulla vielä tiedotteita. 

Siinä tiedote https://www.royal.uk/buckingham-palace-statement-duke-and-duchess-sussex

No niin. Siinä ei sanota että pariskunta jatkaa herttuan ja herttuattaren rooleissa vaan paneuduttiin vain työtehtäviin jotka heiltä otetaan pois. Eli uusia tiedonantoja on odotettavissa vielä. 

Vierailija
1005/1022 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa muuten se että Englannissa ollessaan hän oli todella epäsiisti koko ajan.

Nyt yhtäkkiä tänä syksynä hän on ryhtynyt majesteetilliseksi. Piti kummallisen ”oman kuningattaren joulupuheensa” rusetti kaulassa ja tänään istuu kuin parempikin leidi.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mikä hänen diagnoosinsa oikein on. Hän muuntuu kuin kameleontti, luo nahkansa.

Vierailija
1006/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa muuten se että Englannissa ollessaan hän oli todella epäsiisti koko ajan.

Nyt yhtäkkiä tänä syksynä hän on ryhtynyt majesteetilliseksi. Piti kummallisen ”oman kuningattaren joulupuheensa” rusetti kaulassa ja tänään istuu kuin parempikin leidi.

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mikä hänen diagnoosinsa oikein on. Hän muuntuu kuin kameleontti, luo nahkansa.

Haluaa Oprah paikalle televisioon.

Vierailija
1007/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttuan tittelin poistaminen ja perintökaaresta poistaminenkin voivat olla jossain vaiheessa edessä. Kuningatar ei kuitenkaan hötkyile näiden kanssa, vaikeasti peruttavat muutokset tulevat vasta myöhemmin. Tässä on kuitenkin vielä se mahdollisuus, että lähivuosina Harry palaa maitojunalla kotiin. Kansa antaa anteeksi hölmölle ja yksinkertaiselle Harrylle, joka on vain rakkauden uhri, liian herkkä ja hyväuskoinen, miltei syyntakeeton. Meghanin maineen vuoksi hänestä saisi kaikenselittävän syntipukin. Kuningatar kenties tiedostaa tämän mahdollisuuden ja ymmärtää, ettei titteleitä ja perintökaarta muutella edestakaisin.

(Enkä nyt puolustele Meghanin käytöstä, mutta ei Harryn omakaan käytös ole erityisen hienoa ollut)

Vierailija
1008/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katelta kuoli koira.

Ymmärrän, että keskenmeno on ollut kohdallasi surullinen asia. Mutta sitä en ymmärrä, miksi käsket minua pitämään pienempää ääntä muiden ihmisten asioista. Eikö juuri Meghan itse halunnut särkeä tabuja ja tuoda esille, että keskenmeno on hyvin tavallista? Miksi oletat, etten minäkin voisi kuulua niiden joukkoon, jotka ovat kokeneet keskenmenon? Raskauksista 15 prosenttia päättyy keskenmenoon, ja suurimpana syynä ovat kromosomihäiriöt. Eli siitä solurykelmästä ei useinkaan ole edes mahdollisuutta kehittyä mitään ihmislasta.

Minua ärsytti Meghanin ulostulossa se, että hän dramatisoi keskenmenonsa. Näin vauvapalstalla minusta on ihan ok muistuttaa lukijoita myös siitä, etteivät kaikki keskenmenot ole niin kauheita kokemuksia. Niitä tapahtuu. Jos ehtii tehdä raskaustestin ensimmäisten kuukautisten jäätyä pois ja sen jälkeen seuraavien kuukautisten aikaan elinkelvoton hedelmöittynyt munasolu poistuukin, ei sitä tarvitse hehkutella, että siinä menetti lapsensa, koska siitä ei ole kyse. En usko, että Meghaninkaan raskaus oli vielä kovinkaan pitkällä.

Vierailija
1009/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten nainen leikelty ja täytelty jo täysin tunnistamattomaksi.

Vierailija
1010/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa kans olla joku diagnoosi, mutta oikeesti evvvk.

Vierailija
1011/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipolar with narcissistic streaks I would say.

Välillä nyyhkitään pohjamudissa (nobody asked if I was okay), sitten taas painetaan duracellina sata lasissa ties mitä. Ja kaikki jää vähän kesken ja on vähän mitä sattuu. Yleensä muilta kopioitua. Ideoita riittää ja lentelee. On spiikkikeikkaa ja on Afrikan orpoja ja on ilmastosaarnaa.

Vierailija
1012/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttuan tittelin poistaminen ja perintökaaresta poistaminenkin voivat olla jossain vaiheessa edessä. Kuningatar ei kuitenkaan hötkyile näiden kanssa, vaikeasti peruttavat muutokset tulevat vasta myöhemmin. Tässä on kuitenkin vielä se mahdollisuus, että lähivuosina Harry palaa maitojunalla kotiin. Kansa antaa anteeksi hölmölle ja yksinkertaiselle Harrylle, joka on vain rakkauden uhri, liian herkkä ja hyväuskoinen, miltei syyntakeeton. Meghanin maineen vuoksi hänestä saisi kaikenselittävän syntipukin. Kuningatar kenties tiedostaa tämän mahdollisuuden ja ymmärtää, ettei titteleitä ja perintökaarta muutella edestakaisin.

(Enkä nyt puolustele Meghanin käytöstä, mutta ei Harryn omakaan käytös ole erityisen hienoa ollut)

Oikeasti minä pidän Harryn käytöstä huonompana. Meghan nyt on mitä on, nelikymppinen amerikkalainen ex-näyttelijätär, joka haluaa mitä haluaa, ja jolla ei ole mitään siteitä Iso-Britanniaan ja kuningashuoneeseen ja syytä olla näille lojaali. 

Harry on se, joka on kasvanut tämän perheen ja näiden velvollisuuksien parissa aikuiseksi mieheksi. Voi olla, että hänellä on ollut sisimmässään katkeruutta Charlesia kohtaan Dianasta, mutta ainakin Williamin ja Elisabetin kanssa hän on aina ollut läheinen. (Käsittääkseni isänsäkin, mahdollisesta katkeruudesta huolimatta.)

Ihan sama, mitä Meghan vaatii ja manipuloi. Harry on se, joka antaa näin tapahtua. Harry on se, joka heittää oman perheensä bussin alle. Harry on se, joka on paljastanut luonteestaan tosi ikäviä puolia. Meghanista nyt ei voinut mitään odottakaan, hän oli uusi tulokas.

Vierailija
1013/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan halua olla näyttelijä, televisiojohtaja, ohjaaja, hyväntekijä, mutta kaikki lopahtaa kun mielenkiinto vaihtuu. Oprah on kohta 70v joten on ihan mahdollista että Megan havittelee hänen paikkaansa.

Vierailija
1014/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan halua olla näyttelijä, televisiojohtaja, ohjaaja, hyväntekijä, mutta kaikki lopahtaa kun mielenkiinto vaihtuu. Oprah on kohta 70v joten on ihan mahdollista että Megan havittelee hänen paikkaansa.

Bipolle tyypillistä käytöstä. Valitettavasti.

Ja se että Harry lähti tällaisen naisen kelkkaan? Minun veikkaukseni on se, että hänelle se on tuttua ja turvallista. Hän siis kokee tuon kodikseen. Tuon kaaoksen. Kas kun ei se hänen lapsuutensa ollut tylsää ja tavallista.

Olen itse narsistin tytär ja ainoa meistä lapsista, joka on päässyt tuosta suosta ylös. Sisareni kiertävät sitä lapsuuden kehää edelleen. Aina kun heillä elämä uhkaa olla liian tasaista, he kehittävät kaaoksen ja draaman. Se on heille turvallsiempaa kuin tasaisuus.

Vierailija
1015/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se että Harry lähti tällaisen naisen kelkkaan? Minun veikkaukseni on se, että hänelle se on tuttua ja turvallista. Hän siis kokee tuon kodikseen. Tuon kaaoksen. Kas kun ei se hänen lapsuutensa ollut tylsää ja tavallista.

Olen itse narsistin tytär ja ainoa meistä lapsista, joka on päässyt tuosta suosta ylös. Sisareni kiertävät sitä lapsuuden kehää edelleen. Aina kun heillä elämä uhkaa olla liian tasaista, he kehittävät kaaoksen ja draaman. Se on heille turvallsiempaa kuin tasaisuus.

Myös ADHD:lle tyypillistä käytöstä. Meillä on vähän koko suku samanlaisia säheltäjiä, ja siksi seuraan Meghanin lennossa vaihtuvia suunnitelmia mielenkiinnolla. Se näyttää niin tutulta, valitettavasti.

Vierailija
1016/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös ADHD:lle tyypillistä käytöstä. Meillä on vähän koko suku samanlaisia säheltäjiä, ja siksi seuraan Meghanin lennossa vaihtuvia suunnitelmia mielenkiinnolla. Se näyttää niin tutulta, valitettavasti.

Harry on ihan samanlainen säheltäjä. 😄

Vierailija
1017/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on ihan samanlainen säheltäjä. 😄

Niin tuntuu olevan. Parhaitenhan se toimisi, jos yksi olisi se "säheltävä" ideaihminen, ja toinen jalat maassa asioiden toteuttaja.

Vierailija
1018/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tuovat kyllä toisistaan esille kaikki vastenmielisimmät piirteet.😂

Vierailija
1019/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita presidentin.

Vierailija
1020/1022 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita presidentin.

Meganin ei voi olla Trumpia huonompi presidentti. 😂

Ketju on lukittu.