On tämä kamalaa kun ei kehtaa työkavereille kertoa lähtevänsä Himokselle tavlilomalla
Tulee helposti leimatuksi viruksen levittäjäksi muuten. :/
Piti valehdella että "ei meillä mitään suunnitelmia ole"
Kommentit (23)
No jokainen tekee ihan nyt mitää tekee. Ns. 3 viikkoa hiihtolomia ympäriämpäri ja kaikki kiittää:)) Lomailkaa, lomailkaa.
Tavisduunarit tekee hommia koronasta huolimatta, talviloman sain onneksi viikon pidettyä reilu kuukausi sitten , edellisestä lomasta oli 6kk.
Lapsen talviloma on vasta viikon päästä, mutta minä en silloin lomaile. kun olen töissä. Ja en todellakaan tiedä, että millon saisin niitä kesälomia pitää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mun työkavereista moni lähtee nyt mökilleen eri laskettelukeskuksiin. Eivät ole salaillen asiaa. Yksi kävi koko perheen voimalla koronatestissä ennen lähtöään, että voivat hyvällä omallatunnolla lähteä ilman pelkoa taudin levittämisestä. Muutenkin työkaverini ovat kyllä vastuullista porukkaa. Kukaan ei halua tautia, ja välttelevät tietysti mahdollisia ruuhkia. Mökille tilataan ruoat jne. Omalla autolla menevät, eväät mukana.
Ei pysähdytä matkalla vessaan tai tankkaamaan? Jos saadaan aivohalvaus, niin lähdetään ajamaan omalle alueelle, eikä viedä yhtä lapin kahdesta tehohoitopaikasta..?
Miten aivohalvaus liittyy koronaan?
Siten, että tehohoitopaikkoja tulee säästää nyt kaikin inhimillisin keinoin niille jotka niitä pakosta tarvitsevat - eli juurikin paikallisille. Lapissa on 2 tehohoitopaikkaa. KAKSI. Vaikka sinun työkaverisi menisivät kuinka vastuullisesti lappiin puskapissoin ja termarein, niin jos joku heistä saa vaikka aivohalvauksen ja tarvitsee tehohoitopaikkaa, se on jo puolet Lapin tehohoitopaikoista. Sen sijaan, että kotona Etelässä niitä olisi enemmän. Ja kun joku muu tuo mukanaan Lappiin koronaa ja se alkaa siellä leviämään, ollaan tilanteessa että tehohoitopaikkoja ei riitä. Se “vastuullisuus” kun kattaa muutakin kuin sen ettei itse ehdointahdoin koronaa levitä.
Noniin lapsukaiset... Ratkaisu on yksinkertainen. Ette mene minnekään, mutta lätkitte somen täyteen kuvapostauksia. Muut kadehtii ja luulee että olitte reissussa.