Miksi tuntemattomat miehet tuntuvat pitävän minusta enemmän kuin oma mieheni?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole vielä ehtineet tutustua sun paskaan luonteeseen.
Tuoko on se syy miksi minun mieheni on on ollut minun kanssa yli 15 vuottaa ja sanoo rakastavansa?
Kenelläköhän se tässä on paska luonne....
Mielenkiintoinen ilmiö? Maailman vanhin ja itsestäänselvin ilmiö tämä on. Nämä naiset on siis niitä pimpoja, jotka lähtevät milloin minkäkin ukon mukaan kuvitellen olevansa jotenkin ihmeellisiä juuri tälle ja sitten itketään, että mites se nyt ei vastaakaan sähköpostiin!! niin suurella tunteenpalolla hoh hoi..
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä ole ollenkaan paska luonne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoko on se syy miksi minun mieheni on on ollut minun kanssa yli 15 vuottaa ja sanoo rakastavansa?
Mitäs ne vieraat miehet oikein sanovat? Jos se on siis mielestäsi jotain, joka osoittaa heidän pitävän sinusta enemmäin kuin oma miehesi. Eli jotain suurempaa kuin tuo että sanoo rakastavansa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei siis pidä sinusta, jos kertoo rakastavansakin?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmiö? Maailman vanhin ja itsestäänselvin ilmiö tämä on. Nämä naiset on siis niitä pimpoja, jotka lähtevät milloin minkäkin ukon mukaan kuvitellen olevansa jotenkin ihmeellisiä juuri tälle ja sitten itketään, että mites se nyt ei vastaakaan sähköpostiin!! niin suurella tunteenpalolla hoh hoi..
Yhdenkään mukaan en ole lähtenyt. Ihmettelen vain, että eikö oman miehen tulisi nähdä oma naisensa hyvässä valossa, kun kerran yhdessä ollaan. Eräs entinen tapailumieheni sanoi minulle suoraan, ettei enää kehu naisia, koska ylpistyvät.
Ap
Se miltä asiat tuntuvat on eri asia kuin miten asiat ovat.
No miten se miehesi sinuun suhtautuu?
Aika ja arki turruttaa, olet hänelle tuttuakin tutumpi. Tuntemattomat miehet ovat täynnä mahdollisuuksia kuten sinäkin heille. Puuttuu vielä se piereskely sohvalla, mutta kyllä se tulee joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuntemattomat sitten sinulle livertävät, jos miehesi sanoo rakastavan sinua, mutta se on laimeaa verrattuna siihen mitä tuntemattomat sinulle viestittelee?
Oot ilmeisesti hyvännäköinen vosu. Pukeudutko seksikkäästi?
Mulla sama, mutta vain silloin kun on sukkikset ja pikkuhame päällä.
Eivät he sinusta pidä. He vain sanovat mitä haluat kuulla. Miehesi on se joka sinusta oikeasti pitää. Miksi naiset ovat aina niin sinisilmäisiä kaikki lässytys uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet lisääntymisikäsi ohittanut jo kauan sitten?
Näen tässä sivulla Möllerin kalanmaksaöljymainoksen. Sopii jotenkin aiheeseen. Mitä teille muille esitetään?