Mistä voi johtua kipu silmän takana / otsalla ?
Vasemman silmän taakse sattuu kun katson oikealle , säteilee ohimolle myös. Hiukan olen huomannut ulkona valonarkuutta samassa silmässä. Onko jollain kokemuksia ?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Migreenikohtaus voi alkaa noin.
Mulla on ollut autollista migreeniä joku vuosi sotttn eikö ollut samanlaista. Kestänyt jo kolmatta päivää.
Silmätulehdus, joko sidekalvo tai värikalvontulehdus. Kannattaa käydä silmälääkärissä pikaisesti, ettei tule pysyviä vaurioita. Jos on värikalvon tulehdus saat neulalla kortisonia silmän taakse. Kuulostaa pahemmalta kuin miltä se silmään neulalla tökkääminen tuntuu.
Kuiva pakkasilma. Mulla auttoi tehokas ja runsas kosteutus, silmätippoja ja sumutus kasvovedellä.
Burksismi voi myös aiheuttaa tuota
Käy lääkärillä
Mäkin halua autollisen migreenin, mieluiten sellasen maasturiautollisen 😁
Minulla sattuu silmien yläpuolelle, kulmakarvojen alle sekä otsaan jos ns. päännyökkääjälihakset ovat jumissa. Hieron itse kipukoukulla tai lihasvasaralla, ja kipu helpottaa. Tätä voi koettaa välttää kunnollisella työasennolla esimerkiksi koneella istuessa.
Vierailija kirjoitti:
Silmätulehdus, joko sidekalvo tai värikalvontulehdus. Kannattaa käydä silmälääkärissä pikaisesti, ettei tule pysyviä vaurioita. Jos on värikalvon tulehdus saat neulalla kortisonia silmän taakse. Kuulostaa pahemmalta kuin miltä se silmään neulalla tökkääminen tuntuu.
Iriitti hoidetaan kylläkin silmätipoilla.
Migreenikohtaus voi alkaa noin.