Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se jäätävä tunne, kun näet itsesi

Vierailija
19.02.2021 |

talven jäljiltä takaapäin vessan peilistä ja takapuoli on kauhea näky: iso, läskinen, löysä, roikkuva ja muhkurainen, täynnä selluliittia. Ja se vessan ”kova” valo paljastaa ihan kaiken! Voi jee.. tekisi mieli vajota maan alle, ei kun mitä pitäisi alkaa tekemään, että peffa tulisi edes vähän siedettävämmän näköiseksi?

Muilla samaa juttua? Tiedän toki laihdutus, liikunta, ruokavalio ym. mutta onko jotain lisäksi esim. hyvää selluliittivoidetta tai muuta, millä saisi ”nopeasti” edes vähän tuloksia? Mihinkään kalliisiin hoitoihin ei ole rahaa eli jotain marketti-aineita. Olen shokissa...! Nainen 42v.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmalla ja helpommalla pääset, kun ostat vessaan uuden lampun.

Vierailija
2/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun ongelmaan auttaa ainoastaan laihdutus, liikunta ja valtava motivaatio:) Se, että tahdot näyttää jälleen hyvältä! Sulla on kaikki mahdollisuudet onnistua, koska sulla ei ole tuota enemmän ikää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita housut jalkaan.

Vierailija
4/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun ongelmaan auttaa ainoastaan laihdutus, liikunta ja valtava motivaatio:) Se, että tahdot näyttää jälleen hyvältä! Sulla on kaikki mahdollisuudet onnistua, koska sulla ei ole tuota enemmän ikää:)

Jatkoa vielä edelliseen: Mikäli ainoastaan sun pepun roikkuminen tms. on ongelma, neuvoisin sua tekemään kyykkyjä päivittäin. Ja ne mahdollisimman hitaasti, jotta lihakset saavat kylliksi rasitusta. Kyykkääminen (siis 45 asteen kulmaan) on tosi helppo liike esimerkiksi televisiota katsellessa:)

Vierailija
5/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa.. Ylipainoa n. 30 kiloa ja viikko sitten alkoi laihdutus.. usko itseesi, kyllä se onnistuu! Minä tiedän että se onnistuu, kun kerran olen laihduttanut jo 20 kiloa n. puolessa vuodessa.. pääsin vaan huolimattomuuttani takaisin samoihin mittoihin, enää en anna sen tapahtua, opin tuosta kerrasta..

Vierailija
6/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonut korona-etätyön aikana 20 kg. Kroppa ei niin vituta, sen voi peittää kaaputunikoihin, mutta se että naama on roikkuva laardipallo yököttää.

Vierailija
7/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että vain takamus. Mulla rupee naama näyttää tollaselta. N49

Vierailija
8/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa vielä edelliseen: Mikäli ainoastaan sun pepun roikkuminen tms. on ongelma, neuvoisin sua tekemään kyykkyjä päivittäin. Ja ne mahdollisimman hitaasti, jotta lihakset saavat kylliksi rasitusta. Kyykkääminen (siis 45 asteen kulmaan) on tosi helppo liike esimerkiksi televisiota katsellessa:)

Selluliittiin ei myöskään ole ihmevoiteita. Ainoa keino sen häivyttämiseksi on ongelmakohtien hierominen sopivan karhealla, esim. Aqualaniin kastetulla pesusienellä kylvyssä ollessasi. Hieronta kiihdyttää verenkiertoa selluliitissa. Älä kuitenkaan "jynssää" ihoasi puhki:)

Vierailija
9/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään voiteita ei ole jotka oikeasti tehoaisivat. Mutta kuivaharjauksella on todistettu olevan ihon pintaa kiinteyttävä ja siloittava vaikutus,kokeile siis sitä. Ja lisäksi - minun kalkkilaivan kapteenin myös - on pakko myöntää että ruskettunut iho näyttää sileämmältä kuin kelmeä ja kalpea, eli itseruskettava olisi lääke tähän.

Muut ratkaisut ovatkin sitten pitkäaikaisempia, eli liikunta ja ruokavalio. Olen itse jumpannut koko talven kotona tätä ilmaista ohjelmaa:

https://www.chloeting.com/program/2020/get-peachy-challenge.html

Ja vaikka kukaan ei ehkä päällepäin huomaa valtavaa muutosta, itse kyllä tunnen eron. Pakaralihakset ovat huomattavasti jäntevämmät nyt ja reidet kiinteytyneet. Olen tehnyt tätä ohjelmaa 10 viikkoa eli aloita nyt niin saat jo kesäksi tulosta. Tsemppiä!

Vierailija
10/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia voi olla hoikillakin. Edellä mainittu kuivaharja kyllä oikeasti toimii omasta kokemuksesta!

Vierailija
11/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ihon pinnalle laitettava selluliittivoide muka vaikuttaisi rasvakerrokseen ihon alla? Siis selluliittihän johtuu rasvasta ja siitä, miten se asettuu.

Vierailija
12/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda selluliittivoiteet!

Ala syödä vatsa vain 80-prosenttisesti täyteen, kuten japanilaiseen perinteeseen kuuluu. Siihen päälle 5 h hikiliikuntaa viikossa - lajilla ei väliä, mutta suosittelen sekä lihaskunto- että aerobista harjoittelua. Käy vaa'alla kerran viikossa, älä useammin (ettei mene pakkomielteilyksi ja syömishäiriön puolelle). Aseta riittävän maltillinen painonpudotustavoite, joka ei tuhoa terveyttäsi, esim. 1-2 kg kiloa per kk.

Siitä se lähtee! Zempit! 

Vierailija
13/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 

m38 

Vierailija
14/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, onneksi aloitin itse tammikuun puolivälissä kuukauden mittaisen treenihaasteen ja nyt peilissä näkyy kivasti hoikistunut ja timmimpi neiti. Jatkan tätä treenailua kesään asti ja en malta odottaa, miten kivalta peilikuvani sitten näyttää. Elämäntaparemonttia kehiin ja kohta jo katsot peppuasi ilolla siitä peilistä, ap!

Vierailija
15/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä takapuolta on katsoa, jos se ei ole keskellä naamaa. Menee jo ihan mahdottomuuksiin tämä nykyajan takapuolishow. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
16/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimmalla ja helpommalla pääset, kun ostat vessaan uuden lampun.

Tai sammutat valot?

Vierailija
17/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan katsele itseäni huonossa valossa.

Vierailija
18/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ole pakko persettäs tuijotella. Sääli ennemmin miestäsi, jos sellainen on.

Vierailija
19/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen ja lihaskunnon kasvattaminen on kohtalaisen helppoa, selluliitti on tiukassa.

Vierailija
20/24 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nopeita ihmekonsteja. Paitsi joo ehkä se valon vaihtaminen himmeämpään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi