Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pukeudutte äärimmäisen seksikkäästi?

2Mķ
19.02.2021 |

Tämä kysymys naisille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukat, korsetti joka tukee rinnat koholle, pikkarit missä on halkio. Joskus saatan laittaa leveän kaulapannan valmiiksi kaulaan ja punaisen ison suupallon remmeillä kiinni suuhuni. Ei tarvitse käskeä tai kehoitella että mieheni panisi minua.

Vierailija
2/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan että ihan äärimmäisen seksikkäästi niin sitten näin. Latex-mekko, pitkät latex-sukat ja korkkarit. Vaihtoehtoisesti latex-pusero, latex-minihame, pitkät latex-hansikkaat, pitkät latex-sukat ja korkkarit. Sukkien ja korkkareiden sijasta joskus reisisaappaat. Jos pukeudun vähemmän seksikkäästi niin sitten jotain korsettia ja verkkosukkia ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rakastelua varten: Bodyt, erilaisia satiiniasuja, ja stringejä. Muitakin asuja on odottamassa kun ollaan kotona kahdestaan. Mies rakastaa sukkahousuja ja reisisukkia.

Ulos mennessä pukeudun seksikkäästi esim nahkahousuihin ja naiselliseen paitaan. Tiukat farkut ja hieman läpikuultava paita. Myös mekot ja sukkahousut. Käytän räikeää punaista huulipunaa.

Vierailija
4/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain naisille?

Vierailija
5/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät kengät, istuvat siniset Dieselin farkut, Bossin nahkavyö, siisti tiukka paita joka tuo lihakset sopivasti esille. Tyylikäs kello ranteessa ja hopeinen tai valkokultainen kaulakoru. Kallis mutta siisti harmaa huppari paidan päälle rentoutta tuomaan.

Vierailija
6/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori toi aloitus olikin naisille 😃

Vierailija
7/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on minusta kaunista joten en pukeudu

Vierailija
8/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissin Paul Stanley joskus kertoi, että oikealla tavalla piilottaminen on parempaa kuin täysi alastomuus. Niin olen itse yrittänyt. Näyttää,  mutta ei liikaa. Melkein liika.

Vierailija
9/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset miesten kalsarit ja Uuno Turhapuro -paita.

Vierailija
10/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on ehdottomasti tosi tiukka latex catsuit, mutta se on niin työläs pukea että pukeudun siihen vain pari- kolme kertaa kuukaudessa. Pitää öljytä suunnilleen koko kroppa että saan puettua sen ylleni. Haarovälissä on vetoketju, sillä muuten ehtisi miehen into lopahtaa, jos sen joutuisin riisumaan, ennenkuin pääsisi "touhuamaan".

Malli on tämä, mutta alapään vetoketjulla varustettuna.

https://images.app.goo.gl/U61qKSa9gwb9EKQT7

Vierailija
11/21 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se on ehdottomasti tosi tiukka latex catsuit, mutta se on niin työläs pukea että pukeudun siihen vain pari- kolme kertaa kuukaudessa. Pitää öljytä suunnilleen koko kroppa että saan puettua sen ylleni. Haarovälissä on vetoketju, sillä muuten ehtisi miehen into lopahtaa, jos sen joutuisin riisumaan, ennenkuin pääsisi "touhuamaan".

Miten nuo pestään?

Vierailija
12/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä mitenkään äärimmäisen seksikästä, mutta mieheni on ihan hulluna, kun pukeudun pelkästään sukkahousuihin ja olen muuten alasti.

Esileikkiä ja aktia varten mies repäisee sukkahousuihin aukon haaroihin. En itse koe olevani näin mitenkään seksikäs, mutta kiihkeää on rakastelu tällä tavalla. Maksaaa siis vaivan.

Vierailija
13/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen Chanel 5

Vierailija
14/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen menossa treffeille miesystäväni kanssa vähän juhlallisemmin, pukeudun usein tavalla jonka tiedän virittävän meitä molempia seksiä varten. Sopivasti vähän provosoivasti. Meikkaan vähän tavallista enemmän, laitan juhlavampaa huulipunaa, yhdessä valittua hajuvettä, kenties saapikkaat ja nahkahameen tms. Usein huomaan heti kohdatessamme että mieheni on kiihottunut, haluaa pussailla enemmän yms.

Vierailija
15/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo edes ole latexia vaan pvc:tä.

Vierailija
16/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo edes ole latexia vaan pvc:tä.

Heh, vähänkään kovempi satsaus, kuten catsuit, saa mammat alapeukuttamaan. Siksi nipotus materiaalista saa heidät yläpeukuttamaan. Lapsellisia olette.

Vierailija
17/21 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan 20 asteen pakkasella lumitöihin kumipuvun.

Vierailija
18/21 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehkö vartalomyötäinen mekko, ei rintaliivejä ja vaikka stringit ettei näy rajoja. Sty-up sukat ja kiva, vähän normia vahvempi meikki. Oma mies innostuu ja saan katseita muiltakin :) Ihanaa viikonloppuhupia.

N44

Vierailija
19/21 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvät märät vaatteet niin että muotoni tulevat esiin.

Vierailija
20/21 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedän ylleni vaikka naapurin komean miehen. Oma mies kiihottuu ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi