Oikeasti hyvä juoksumatto kotiin? Suosituksia?
Käyn normaalisti juoksemassa kuntosalilla juoksumatolla läpi talven ja usein huonolla säällä kesälläkin. Olen siis tottunut hyviin ja laadukkaisiin malleihin. Nyt viimeisen vuoden aikana kuntosalilla on tullut käytyä harvoin, enkä juoksemassa ole käynyt kuin muistaakseni kaksi kertaa koko vuoden aikana ylipäätään.
Korona ei ole lähdössä mihinkään, joten nyt tarvitsisin laadukkaan juoksumaton kotiin. Tai mahdollisimman laadukkaan. Budjetti venyy 1000 euroon. Suosituksia?
Kommentit (27)
Hankin torista käytetyn rimpulan, mutta ihan sujuvasti sillä olen juossut jo satoja kilometrejä. Tonnilla saa varmasti ihan hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on sellainen juoksulaite kuin ulko-ovi. Sisältyy hintaan niin sanotusti.
Suomen kaltaisessa maassa juoksumatto sisällä on hulluutta.
Miten niin Suomen kaltaisessa maassa hulluutta? Suomessa on aika kamala sää ja tylsät maisemat.
Mene johonkin liikkeeseen ja katso mahdollisimman kallis matto ja kääri rullalle ja lähdet vaan juoksemaan karkuun, matoissa hinta korreloi laatua ja helpompaa kuin juoksukaljat.
Itselläni oli aikoinaan tunturin kohtuu hyvä juoksumatto, maksoi ehkä 1500-2000e. Tykkäsin siitä ja juoksin tuhansia kilometrejä sillä talvisin. Juoksumatto pitää aika paljon melua, joten joku ihan oma tila sille olisi hyvä, itselläni oli autotallin päädyssä ihan oma kuntoiluhuone. Ei sovellu kerrostaloon ollenkaan.
Halpaa mattoa ei kannata ostaa. Kuntosali on hyvä vaihtoehto, siellä on hyviä mattoja!
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on kilometreittäin juoksumattoa ihan ilmaiseksi.
Kuka tuolla jäässä nyt haluaa liukastella? Ja ulkona kaikki tuijottaa
Joo mulla on sellainen juoksulaite kuin ulko-ovi. Sisältyy hintaan niin sanotusti.
Suomen kaltaisessa maassa juoksumatto sisällä on hulluutta.