Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti hyvä juoksumatto kotiin? Suosituksia?

Vierailija
19.02.2021 |

Käyn normaalisti juoksemassa kuntosalilla juoksumatolla läpi talven ja usein huonolla säällä kesälläkin. Olen siis tottunut hyviin ja laadukkaisiin malleihin. Nyt viimeisen vuoden aikana kuntosalilla on tullut käytyä harvoin, enkä juoksemassa ole käynyt kuin muistaakseni kaksi kertaa koko vuoden aikana ylipäätään.

Korona ei ole lähdössä mihinkään, joten nyt tarvitsisin laadukkaan juoksumaton kotiin. Tai mahdollisimman laadukkaan. Budjetti venyy 1000 euroon. Suosituksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunturilla ja Fitnordilla on hyviä mattoja

Vierailija
2/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on kilometreittäin juoksumattoa ihan ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fitnordin huoltovapaa juoksumatto ja suosittelen lämpimästi vaikka maksaakin vähän enemmän kuin sun budjetti!

Vierailija
4/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä on ihana hölkätä ulkona. Itsellä talvisin pakkanen ottaa henkeen ja vihaan juosta nastakengillä. Nyt ei mitään toivetta pysyä pystyssä ilman. Onneksi voi hiihtää. Haaveilen myös juoksumatosta, mutta vaatisi kunnon tilan. 

Vierailija
5/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa jos kotiin mahtuisi juoksumatto.

Vierailija
6/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaamean metelin juoksumatto aiheuttaa, jos sitä käyttää kerrostalossa? Joutuuko naapuri kärsimään hirveästä jytkeestä ainakin alakerrassa?

Vierailija
7/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fitnordin huoltovapaa juoksumatto ja suosittelen lämpimästi vaikka maksaakin vähän enemmän kuin sun budjetti!

Mä löysin netistä vertailun noista juoksumatoista https://www.vitamiini.org/paras-juoksumatto/ ilmeisesti Tunturit, Fitnordit ja Titan Life sekä Gymstick, React ja Adidas on parhaat merkit.

Vierailija
8/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnilla et saa hyvää juoksumatto. Hyvien hinta on 5000 päälle. 

Mutta käytettynä voit saada. Itse ostin tunturin juoksumaton 1400 eurolla torista. 

Nuo tonnin vehkeet on heppoisia ja ei niissä voi oikeasti juosta

Vierailija
9/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää juosta liukkaalla tai pimeällä. 

Vierailija
10/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne hyvät, mitä kuntosaleillakin on, ole tuhansia euroja maksavia?

Jollain tonnin rimpulalla kotona juokseminen on sitten ihan paskaa kun on tottunut kunnon laitteeseen tai tietää millainen on hyvä.

Vierailija
11/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt juoksumattoja tuolla budjetilla niin olet kyllä optimisti. Näillä summilla saa varmaan sellaisen vinkuvan lapsille tarkoitetun maton

Vierailija
13/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaamean metelin juoksumatto aiheuttaa, jos sitä käyttää kerrostalossa? Joutuuko naapuri kärsimään hirveästä jytkeestä ainakin alakerrassa?

Varmaan joku trampooliini, värinälevy, blenderi, koirat, pianot on enemmän riesaksi naapureille.

Kunhan käytät 07-22 välisenä aikana niin ok.

Vierailija
14/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin netistä vertailun noista juoksumatoista https://www.vitamiini.org/paras-juoksumatto/ ilmeisesti Tunturit, Fitnordit ja Titan Life sekä Gymstick, React ja Adidas on parhaat merkit.

Mulla on joku gymstick.

Äppsi ei toimi, eikä laitteessa ole nappeja jolla saa nopeuden säädettyä.

Vähän hirvittää sitten jos kaukkari menisi rikki.

Vierailija
15/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku roskasivu joka tienaa affe linkeillä. Siihen kannattaa luottaa kyllä kyllä 🤣🤣🤣

Vierailija
16/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen vielä joku päivä muuttavani kerrostaloon, jossa olisi kuntosali laitteineen.

Vierailija
17/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää juosta liukkaalla tai pimeällä. 

Hanki kunto sali jäsenyys

Vierailija
18/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen vielä joku päivä muuttavani kerrostaloon, jossa olisi kuntosali laitteineen.

Koskaan en ole ollut kerrostalossa missä olisi laadukkaat laitteet. Aina ovat olleet sellaisia muutaman sadan euron kiinajätettä. Vain jotta voidaan sanoa että kerrostalossa on punttis.

Vierailija
19/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillinen jytke kyrsii muita, ota soutulaite mieluummin.

Vierailija
20/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten tee pahinta virhettä että kerrostaloon haaveilet ostavasi. Paitsi kellarikerrokseen. Ja soutulaitteen kanssa sama...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän