Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Vasemmistoliiton puheenjohtajan Li Anderssonin vuoden 2019 eduskuntavaalikampanja sai 6 000 euron lahjoituksen porvoolaiselta Kerkkoon kansantalousyhdistykseltä.

Vierailija
19.02.2021 |

Vaalien jälkeen kyseisen yhdistyksen puheenjohtajan tytär, Saila Ruuth, nimitettiin sosiaali- ja terveysministerin Aino-Kaisa Pekosen (vas.) valtiosihteeriksi.
Saila Ruuth oli ollut niin yllättynyt paikasta valtiosihteerinä, että hänen piti googlettaa mitä se tarkoittaa.
Mitä mieltä olette tällaisesta?
Edellinen aloitus aiheesta katosi mystisesti

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.O.R.R.U.P.T.I.O.

Vierailija
62/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia sattumuksia. Vasemmiston parempaa korruptiota? Miettikääs millä taustalla anderssonin pestis herra D on puolueensa pääavustajana häärimässä päätöksiä tekemässä. Tai andersson itse paremman väkivallan mölinöineen opetusministerinä. 

Tuolla sosiaali ja terveysministeriössä on muitakin "kummallisia sattumuksia".  Siellähän on kansliapäällikkönä "aivan sattumalta" porilainen demari eli kansliapäällikkö Varhila, joka on ihan noin vain "sattumalta" nimitetty virkaansa aikana, jolloin ministerinä siellä on porilainen demari eli Kiuru. Siinäpä sitä sattumaa kerrakseen. Ja kansa sai taatusti taas ammatillisesti pätevimmän, ei kun...

Rehellisesti sanottuna poliitikkojen ei pitäisi saada veronmaksajan rahoilla nimittää ketään mihinkään tehtävään, koska eivät osaa sitä oikeutta käyttää rehellisesti ja vastuullisesti. Tuo on poliittista korruptiota eikä mitään muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että edes vasemmistolaiset itse eivät ole tyytyväisiä vasemmistohallitukseen? Elokapina, Vesala, jne.

Mikä ihmeen Elokapina ja Vesala?

Vierailija
64/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten moni täällä tiesi googlettamatta mitä valtiosihteeri tekee? En minä ainakaan.

Ihan sama tietääkö sellainen mistä on kyse joka ei saa lahjaksi työpaikkaa josta maksetaan 12ke kuussa. Luulisi, että virkaan valittu olisi varsin hyvin perillä mitä työtä tulee palkkansa eteen tekemään. Palkkaus kun on erikoislääkärin ja lentokapteenin kanssa samaa luokkaa.

Vierailija
65/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomiin kommentointi tästä aiheesta poistettiin yhtäkkiä.

Vierailija
66/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit jäi nyt rysän päältä kiinni.

Vierailija
67/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella härskiä toimintaa. Kaikkien etu olisi että pätevin palkataan.

Vierailija
68/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella härskiä toimintaa. Kaikkien etu olisi että pätevin palkataan.

Pätevyys riittää mihin riittää

Vierailija
69/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitääkin Googlettaa mitä mun duunissa pitäisi oikeesti tehdä.

Vierailija
70/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järkkäis mun muksulle duunia kuudella tonnilla?

Vierailija
71/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä lähäri ministerinäkin.

Vierailija
72/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas suhmurointia, hyi!

Vierailija
73/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tarjouduin Pekoselle erityisavustajaksi. Hän soitti ja kertoi, että erityisavustajien paikat on jo täytetty. Ajattelin, että se oli kohteliaisuussoitto, mutta sitten hän kysyikin, että olisitko kiinnostunut tulemaan valtiosihteeriksi, Ruuth kertoi Kansan Uutisille tuolloin.

– Vastasin, että voinhan mä ja aloin googlettaa, että mikä on valtiosihteeri."

"Turun Sanomien haastattelema Anderssonin puoluetoveri Aino-Kaisa Pekonen kertoi tehneensä valinnan valtiosihteeristä täysin itsenäisesti. Hän sanoi valinnan perustuneen Ruuthin työkokemukseen ja osaamiseen."

Ihan selvästi perushoitaja pekonen on arvioinut maisteri ruuthin pätevimmäksi mahdolliseksi hakijaksi. Tästä ei ole ylläolevan perusteella epäilystäkään. /s

Lainaukset:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007812678.html

Muut hakijat eivät osanneet ilmeisesti edes googlettaa mitä valtiosihteeri tarkoittaa joten Ruuth oli kaikista hakijoista pätevin.

Itse hakisin mieluiten valtiontalouden tarkastusviraston ylitarkistajan virkaa. Toimenkuva vastaa täysin osaamistani.

Eli et oikein osaa mitään ja omat ja toisten rahat menevät jatkuvasti sekaisin?

Vierailija
74/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarit on sikoja.

Vierailija
75/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitäisi nousta isompikin juttu, pöyristyttävää toimintaa!

Vierailija
76/76 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa heti mile tilille saan siirtää 6 t€ jotta saan 12 t€/kk -työn!?

Riippuu ihan kenet tunnet. Vasemmiston kohdalla tuo ei tietenkään ole korruptiota kuten kokoomuksella olisi.

Tuo on erilaista, parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi