Saako miehellä olla seksileluja?
Niin, kun naisilta löytyy aina se vibra yöpöydän laatikosta, niin onko turn-off, jos mieheltä löytyy se tekop**lu?
Kommentit (6)
Vaimo ite osti mulle tekopillun. Oli viikonloppuna melkosen villit leikit vaimon ja sen "toisen" kanssa
M51
Itse olen mies. Minulla on jonkun verran seksileluja. Niiden sisältö on ollut aika vakio pitkään. Oli sellainen vaihe elämässä, kun tuli ero. "Lelukassista" pääsi / joutui tutustumaan aika moni muukin, niinkuin sinkkuaikana yleensä tuppaa tapahtumaan. Yksikään ei moittinut, mieleenpainuvin muisto on naiselta, joka sanoi ensi tapaamisella, että sua en voi saada, mutta haluun nauttia niin kauan kuin se on mahdollista. Hän antoi lempinimen sarjaorkuttaja. Minulle se oli suuri kunnian osoitus miehenä, en ole sen jälkeen häpeillyt omaavani seksileluja. Tekopenistä ei valikoimaani toki kuulu, olen käyttänyt vain aitoja.
Jos on niin mitätön mies, ettei naista saa, olkoon sitten ilman
Ei miehellä tule olla leluja ellei ne sitten ole hankittu naista varten. Ikävä sanoa, mutta tekopillun kanssa askartelevat miehet ovat luusereita, mutta vibraattorin tai vastaava omaavat naiset seksuaalisuudestaan energisoituneita ja kiinnostavia.
Horny Helen antaa joka kerta hyvä kyydit!
Jos miehellä on tekopillu, ei sen ainakaan pitäisi olla turn-of, jos itseltä löytyy tekokyrpä.