Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä nykyajan nuoret aikuiset ovat saamattomia.

Vierailija
18.02.2021 |

Avovaimon 21 v tytär on asunut nyt 1,5 vuotta omillaan. Nyt hän on muuttamassa poikaystävänsä kanssa yhteen toiselle paikkakunnalle. Hän on siirtänyt viikon aikana tavaroitaan uuteen kotiin ja viikonloppuna on lähdössä poikaystävänsä kanssa lappiin lomalle. Tänään kun hän tuli käymään niin alkoi delegoimaan äidilleen vanhan kämppänsä siivoamista. Siis what the f... Äidin pitää tehdä loppusiivous vanhaan kämppään sillä aikaa kun tytär lomailee että tytär saa takuuvuokran tililleen. En ollut uskoa korviani kun kuuntelin miten tytär antoi ohjeita miten suihkukaapin seinät pitää pestä ja miten uuni ja hella pitää puunata siistiksi. Miksi ei tuo patalaiska tyttö voi itse siivota kämppäänsä tai paremminkin miksi avovaimo suostuu tuollaiseen pompotteluun?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettu. Avovaimon on syytä katsoa peiliin, sieltä se syyllinen löytyy.

Vierailija
2/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kommentti vielä tuohon että miksi ihmeessä tytär ei voinut siivota kämppäänsä kuluneella viikolla itse kun se muutto ei kuitenkaan tullut mitenkään puun takaa. Ja turha kait mainita että avokille ei voi tästä asiasta huomauttaa tai kyseenalaistaa tyttärensä toimia koska seuraksena on ihan jäätävä riita tai mykkäkoulu. Nimimerkillä kokemusta on. T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sitä poikaystävää jos on muuttamassa tuollaisen prinsessan kanssa yhteen.

Vierailija
4/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista. Pitäisikö tälle asialle tehdä jotain ja pikaisesti?! Suomi nousuun!!!

Vierailija
5/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi isolla kirjaimella ☝️

Vierailija
6/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun tytärpuoli on saamaton, ei kaikki nuoret aikuiset.

Vierailija
7/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kommentti vielä tuohon että miksi ihmeessä tytär ei voinut siivota kämppäänsä kuluneella viikolla itse kun se muutto ei kuitenkaan tullut mitenkään puun takaa. Ja turha kait mainita että avokille ei voi tästä asiasta huomauttaa tai kyseenalaistaa tyttärensä toimia koska seuraksena on ihan jäätävä riita tai mykkäkoulu. Nimimerkillä kokemusta on. T: ap

Toi menee kyllä sarjaan ei kuulu sulle. Älä työnnä nokkaasi toisten asioihin,

Sun avokilla on ihan täysi oikeus paapoa tytärtään jos hän niin valitsee. 

Vierailija
8/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin on mutta kyllä se suomeksi sanottuna vituttaa katsoa tuollaista avutonta toimintaa vierestä.

Vierailija
9/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu niin on mutta kyllä se suomeksi sanottuna vituttaa katsoa tuollaista avutonta toimintaa vierestä.

Mielenhallintaa, ap. Rauhassa. 

Vierailija
10/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo hyvä stoori

Vierailija
11/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi kysyä avovaimoltasi, miksi hän kuuntelee patalaiskaa tytärtään ja tämän komenteluja.

Vierailija
12/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasittavaa vatvomista sinulta. Fiksua olisi sanoa heti siinä tilanteessa oma mielipiteensä, vaikkapa: "Etkö ehtinyt itse siivota jo ennen matkaa?" Ja sen jälkeen antaa olla. Teet nyt asiasta ihan liian ison jutun.

Vierailija
13/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kasvatettu. Avovaimon on syytä katsoa peiliin, sieltä se syyllinen löytyy.

Juu tuntuu että nykyään vanhemmat ovat lapsilleen enemmänkin kavereita kuin vanhempia ja tässä on tulos.

Vierailija
14/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy sitä poikaystävää jos on muuttamassa tuollaisen prinsessan kanssa yhteen.

Ehkä se poikaystävä voisi siivota? Eikös hänelläkin ole yhtä lailla vastuu siitä?

Vierailija
15/23 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rasittavaa vatvomista sinulta. Fiksua olisi sanoa heti siinä tilanteessa oma mielipiteensä, vaikkapa: "Etkö ehtinyt itse siivota jo ennen matkaa?" Ja sen jälkeen antaa olla. Teet nyt asiasta ihan liian ison jutun.

Kannattaako saada kaksi naista vihaamaan itseään asiasta mikä itselle ei ole kauhean tärkeä? :D

Vierailija
16/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se poikaystävä voisi siivota? Eikös hänelläkin ole yhtä lailla vastuu siitä?

Tuo tarina kyllä kuulostaa siltä että se poikaystävä ei taida muuta ehtiäkään kuin siivoamaan jos tuollaisen prinsessan on vaivoikseen ottanut. Ja enkä sano tätä sillä että poikaystävien ei kuuluisi siivota mutta kun tuntuu että tässä on kyseessä piloille hemmoteltu tyttö joka ei kotitöitä ole tottunut tekemään.

Vierailija
17/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tytär tekee noin, kun äitinsä sen mahdollistaa. Turha siis ihmetellä nykynuoria, koska nuorissa on paljon itsenäisiä ja reippaita yksilöitä. Ihmettele ennemmin avovaimosi käytöstä ja kasvatustapaa.

Vierailija
18/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun avokki ilmeisesti rakastaa siivoamista. Anna hänen siivota. <3

Vierailija
19/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tytär tekee noin, kun äitinsä sen mahdollistaa. Turha siis ihmetellä nykynuoria, koska nuorissa on paljon itsenäisiä ja reippaita yksilöitä. Ihmettele ennemmin avovaimosi käytöstä ja kasvatustapaa.

Juuri näin, minun lapseni ainakin on kasvatettu minun toimestani niin että ap:n kaltainen käytös ei tulisi edes mieleen tyttärelleni eikä pojalleni. Mutta minä olenkin ollut aina rakastava äiti ja keskittynyt lasteni kasvatukseen ja voin kyllä todella olla ylpeä heistä ja (vähän) kyllä itsestänikin. Tytär on nyt kolmatta vuotta lääkiksessä ja poikani lähes valmis juristi.

Vierailija
20/23 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, minun lapseni ainakin on kasvatettu minun toimestani niin että ap:n kaltainen käytös ei tulisi edes mieleen tyttärelleni eikä pojalleni. Mutta minä olenkin ollut aina rakastava äiti ja keskittynyt lasteni kasvatukseen ja voin kyllä todella olla ylpeä heistä ja (vähän) kyllä itsestänikin. Tytär on nyt kolmatta vuotta lääkiksessä ja poikani lähes valmis juristi.

Hienoa että olet noin hieno äiti sano vielä että olet saanut kutsun linnan juhliin siksi että olet äideistä parhain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän