Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nimen vaihtaa toistamiseen?

Vierailija
18.02.2021 |

Meneekö siis läpi. Hakemuksenhan voi aina laittaa. Tein virheen viimeksi ja en pystynyt katkaisemaan välejä kaikiin, vaikka suunnittelin. Nimeni levisi taas kaikille kiusaajilleni. En vain pystynyt. Nyt kuitenkin minun on pakko alkaa vihdoin elää eikä minulla ole enää samanlaisia tunneongelmia, että en pystyisi kovettamaan sydäntäni. Olen saanut tarpeekseni. Olen väsynyt ottamaan vastaan kaikki iskut enkä käännä poskeani enää kertaakaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta se maksaa.

Vierailija
2/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta se maksaa.

Rahaa on, mutta eikö tarvitse olla jo aika hyvä perustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että pitää olla jokin erityinen syy, ehkä jos "viikottain" alkaa toistuvasti vaihtamaan... Mutta onhan noita julkisuudessakin useaan kertaan suku- tai koko nimensä vaihtaneita, esim. Miinä Äkkijyrkkä, Katariina Souri, Wilma Schlizewski jne.

Vierailija
5/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko että pitää olla jokin erityinen syy, ehkä jos "viikottain" alkaa toistuvasti vaihtamaan... Mutta onhan noita julkisuudessakin useaan kertaan suku- tai koko nimensä vaihtaneita, esim. Miinä Äkkijyrkkä, Katariina Souri, Wilma Schlizewski jne.

No onpa hyvä sitten. Se kerta saa kyllä jäädä viimeiseksi.

Vierailija
6/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut neljä kertaa etu ja sukunimen. Perusteluiksi olen laittanut että olen liikkunut väärässä porukassa ja haluan ettei porukka löydä minua. Aina sama selitys mutta silti mennyt läpi.

Vierailija
7/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtanut neljä kertaa etu ja sukunimen. Perusteluiksi olen laittanut että olen liikkunut väärässä porukassa ja haluan ettei porukka löydä minua. Aina sama selitys mutta silti mennyt läpi.

Minullakin olisi nyt osittain ainakin sama selitys, mutta tottahan se on.

Vierailija
8/8 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin olisi nyt osittain ainakin sama selitys, mutta tottahan se on.

Kirjoitat siihen sitten sen.

-sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän