Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän, mikä minulla on ongelma syömisessä.

Vierailija
18.02.2021 |

Kun alan syömään, minun on vaikea lopettaa, riippumatta siitä, kuinka nälkäinen olen. Pystyn kyllä olemaan syömättä pitkiä aikoja tarvittaessa.

Mitä jos alkaisi syödä vaan kerran päivässä?

Olen kyllä kokeillut syödä pieniä annoksia pitkin päivää mutta silloin jää vaan joka kerran sellainen tunne, että ruokailu jää kesken.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet valmiin ruokasuunnitelman joka päivälle, mitä syöt tarkalleen ja mihin aikaan. Näin toimin itse, koska jos syön mielihalujen mukaan, syön liikaa.

Vierailija
2/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi ns volume eater, sulle on tärkeää että ruuasta tulee täysi olo. Mulla sama. One meal a day toimii, koska pystyn helposti syömään vaikka 1600 kcal yhdellä aterialla, ja sen voimin pärjää vuorokauden helposti. Ei ole ylipainoa, eikä alipainoa, veriarvot loistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikanaan kävin läpi vaikeaa eroa, menetin ruokahaluni. Pakottauduin kuitenkin syömään kerran päivässä. Lopputuloksena liian nopea painon pudotus ja sappikivet. Leikkauspöydälle päädyin. Eli en suosittele.

Vierailija
4/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi ns volume eater, sulle on tärkeää että ruuasta tulee täysi olo. Mulla sama. One meal a day toimii, koska pystyn helposti syömään vaikka 1600 kcal yhdellä aterialla, ja sen voimin pärjää vuorokauden helposti. Ei ole ylipainoa, eikä alipainoa, veriarvot loistavat.

Joo, just toi on, että pitäisi tulla täysi olo. Mihin aikaan päivästä syöt tuon 1600 kcal ateriasi?

Vierailija
5/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
6/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vain aamupala ja päivällinen.

Vierailija
7/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Valitettavasti täyttä totta.

Vierailija
8/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vain aamupala ja päivällinen.

Tuo voisi toimia. Täytyy ainakin kokeilla.

Vierailija
9/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän samanlainen. Oikeastaan en pidä syömisestä ja aterioita voi jäädä väliin ja sitten kun tajuaa olevansa nälkäinen, tulee syötyä paljon. Tykkään myös pitää ihan paastopäiviä välillä, on kiva kun ei yhtään tarvitse miettiä sitä syömistä silloin. Jos olisi joku pilleri, jolla voisi korvata aterian, ihan mielellään varmaan ottaisin. Paitsi pms aikaan, silloin on koko ajan nälkä.

Vierailija
10/10 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Jos yritän jotain 5-7 pientä ateriaa tasaisesti pitkin päivää lopputulos on 5 kg lisää painoa parissa kuukaudessa. Syön silloin siis 5-7 jättiateriaa päivässä.

Mulle sopii 1-2 ateriaa päivässä.