Helsingissä 2. aste lähiopetukseen 1.3.
Selittäkää joku mulle, miten samassa lauseessa voidaan todeta brittimuunnoksen leviävän, HUS-alueella kovempien rajoitusten olevan tarpeen ja toisen asteen siirtyvän lähiopetukseen?
Olen pahoillani tutut kollegat töissä 2. asteella stadissa.
Kommentit (52)
Olen lukion ope. En voi mennä vahtimaan kirjoituksia tai yipäändädä kouluun, jos mulla on korona, olkoot miten lievä tahansa. Edes tavallisrssa päänsäryssä/nuhassa ei sinne ole asiaa ennen testituloksen varmistumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukion ope. En voi mennä vahtimaan kirjoituksia tai yipäändädä kouluun, jos mulla on korona, olkoot miten lievä tahansa. Edes tavallisrssa päänsäryssä/nuhassa ei sinne ole asiaa ennen testituloksen varmistumista.
tHHEY SAY It is the moon at the night?
Miksi tarvisi testata oireetonta, kun samalla oireelliset jäävät huomiotta? Muut virukset ovat jopa oireellisempia useimmille. (mieti testausta<)
(Anteeksi, miksi tuli typo)
Täydellisyys kaiken ympärillä? Koronakruunu täydellisen hoitajan päässä!
Ympyrä?
Maski täydellisen suun ympärillä?
Ikuisesti!
Olkoon niin!
Ja kun maskia ei tarvita, niin olkoon silti ikuisesti niile jotka sitä vaativat......pitäkää se rätti naamallanne. Laitan sen kasvoillenne! Ette pääse siitä eroon ikinä! Pitäkää se!
Se on ympyrä, joka ympyröi likaista!
Ikuisesti!
Straight come in
Come on
(Straight come in Come on
Straight come in Come on)!
Tämä menee enemmän kuin opettajiin......... .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abien etäily ei hirveästi auta jos virus alkaa levitä koulurakennuksessa juuri ennen kirjoituksia.
Abien pitääkin varautua asiaan ja käyttää yo-kirjoituksissa maskien sijasta hengityssuojaimia. Siis niiden, jotka eivät halua sairastua kesken kirjoitusten. Tänä vuonna taitaa olla turha kuvitella pääsevänsä kirjoituksiin kurkkupastillien ja nenäliinapinon kanssa. Siis siinäkään tapauksessa, että kyseessä olisi tavallinen flunssa.
Muistan kun olin melkein 38 kuumeessa omissa kirjoituksissa. Pakko oli vaan mennä.
Minäkin olin aikoinaan kovassa kuumeessa ja flunssassa yo-kirjoituksissa. Ei ollut kiva juttu, mutta oli pakko mennä. Nyt ei taideta edes päästää yo-kirjoitustilaisuuteen, jos on tippaakaan flunssan oireita.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Armotonta säätöä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvisi testata oireetonta, kun samalla oireelliset jäävät huomiotta? Muut virukset ovat jopa oireellisempia useimmille. (mieti testausta<)
Ympyrä?
Ikuisesti!
Olkoon niin!
Ja kun maskia ei tarvita, niin olkoon silti ikuisesti niile jotka sitä vaativat......pitäkää se rätti naamallanne. Laitan sen kasvoillenne! Ette pääse siitä eroon ikinä! Pitäkää se!
Ikuisesti!
Straight come in
Come on
Me puhtaat hoitajat, ja lääkärit haluamme, että puhdas maski ympyröi puhdasta suuta kuin infinity.
Tämä on teille maskin vastustajat!
Maski on suullanne ikuisesti, koska se on kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympyrä?
Ikuisesti!
Olkoon niin!
Ikuisesti!
Straight come in
Come on
Se rätt*i, maski on tuho, joka syö, tuhoaa ihan itse itseään, siksi sillä on loppu. Se on varjo valeista.
Siksi sillä ei ole ikuisuutta, ja siksi sen loppu on lopulta ikuinen.
Lopulta on niin.
Lopulta sinua ei ole.
Iltasanomat kirjoittaa,että "nuorten koronatartunnat ovat selvässä kasvussa Uudellamaalla"! Miten ja millä järjellä nyt avataan 2. Asteen koulut?
Hiidenkiven koulussa Helsingissä 18 opettajaa altistumisen takia karanteeniin pari päivää sitten. Yläkoulu meni erään kun ei ollut tarpeeksi työvoimaa + brittikorona.
Samanlainen altistuminen johonkin lukioon niin siinä on sen lukion kirjoitukset kirjoitettu kun ei ole valvojia tarpeeksi. Kokonainen abikerta jää ilman kokeitaan.
Abit on jo lukulomalla. Ei ne enää palaa kouluun.
Toivotaan, että valvojat pysyy terveinä.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei halua lisää Koskela-tapauksia. Nuoret oireilevat jo.
No kylläpä taisi murhaajilla olla muutakin vikaa (päässä) kuin vain Korona-väsymystä.
Niinpä. Prelienkin aikaan monet opettajat joutuivat karanteeniin, vaikka koululla olivat vain abit ja heistäkin alle puolet.