Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AstraZeneca-rokotteen saaneita?

Vierailija
18.02.2021 |

Kokemuksia, tuliko oireita ym. Itse odottelen kutsua rokotukseen ja mielellään juuri tuon Astran otan.

Kommentit (409)

Vierailija
41/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näistä piikeistä uskaltaa ottaa? Voiko ne pahentaa joitain sairauksia, jos kerta perimään vaikuttaa?

Vierailija
42/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AZ:n rokote on lumelääke.

Ei ole, mutta jos olisi, niin sehän ei haittaa, jos lumevaikutus tepsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nousi korkea kuume ja lihassäryt järisyttävine pääkipuineen n.6.5 tunnin päästä rokotuksen saamisesta. Olin todella kipeä sen illan. Seuraavana päivänä oli enää pääkipu jäljelläja se kesti vain puoleen päivään.

Vierailija
44/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaa DNA-rokotteen?

RNA-rokotteen.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/RNA

Mutta mitään kokemustahan ei ole vaikuttaako tämä perimään.

Astra ei ole rna rokote.

Lääkeinfon mukaan sen tiedot tässä:

Yksi annos sisältää: Simpanssin adenovirusta, joka koodaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiglykoproteiinia (ChAdOx1-S*), vähintään 2,5 × 108 infektoivaa yksikköä

*Tuotettu muuntogeenisissä ihmisalkion munuaisten 293-soluissa (HEK293) yhdistelmä-DNA-tekniikalla.

Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO).”

Löytyy täältä enemmänkin tietoa siitä

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=29829&i=ASTRAZENECA_COVID-19+VACCI…

Tämän kun lukee, ei ihmettele yhtään, miksi kyseinen rokote ei kelvannut saksalaisille tai monelle muullekaan. Ei kelpaa itseenikään. Jään odottamaan parempaa, laadukkaampaa, eettisempää ja tehokkaampaa tuotetta.

Etiikkasi ontuu.

Se kelpaa kyllä saksalaisille ja on siellä käytössä.

Saksassa oli  kysymys siitä, ettei Astra Zenegalla rokotetta yli 65 vuotiaita ihmisiä, koska sen teho saattaa olla vanhuksille liian alhainen.

Siis suojaus riitä heille.

Eilenhän uutisoitiin ettei kelpaa saksalaisille AstraZeneca.

Niin uutisoitiin. Kaikkia varmaan vaivaa ilmoitettu paaljon alempi teho.

Silti olen menossa ottamaan sen, koska muuta ei ole saatavilla tänä vuonna.

Vierailija
45/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään sivuoireita? Paitsi että naiset on sen jälkeen steriilejä sillä koronan piikkiproteiinin tarttumisen ehkäisy tekee saman munasolulle..

mut joo ei oireita

Toivottavasti!

t. vela

Vierailija
46/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ottamaan hieno 60% suojan lääke. Odotan itse vaikka rokotusmatkoja venäjälle, kohta sellaisiakin aloitetaan järjestämään.

Vierailija
47/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku vielä keksis, miks pitäs ottaa yhtään mitään rokotetta  nuhaan...no, ottakaahan vaan, täytyyhän jonkun niitä ottaa, kun on kerran kehitelty. Lääketehtaat tarvii massia ja vuoden kestänyt pelottelu on tuottanu näköjään hyvää tulosta.

Vierailija
48/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näistä piikeistä uskaltaa ottaa? Voiko ne pahentaa joitain sairauksia, jos kerta perimään vaikuttaa?

Ei minkään. Pahentaa ja aiheuttaa sairauksia.

Vierailija
49/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Munasolussa ei ole piikkiproteiinia”

Ei ole piikkiä mutta proteiini on. Ja sehän riittää.

Vierailija
50/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillinen yli 39 asteen kuume kolme päivää. Neljäntenä vielä kivut, säryt ja lämpöilyä. 5-6 päivä väsymys ja outo olo.

Siinä se. Mielumin kärsin tuon kuin itse taudin!

Vierailija
51/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen siskot, astra ei ole rokote vaan Opel malli, sitä löytyy sedan, compact ja prisma-arkeen  sopivana farmarina

Vierailija
52/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa olisi Astrazenecan rokotteita annettavaksi mutta kansalaisia ei kiinnosta ottaa. Koskee kaikkia, vasta uutisoitiin.

Vierailija
53/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kuin pientä lihaskipua (siis vähemmän kuin perusjumpan jälkeen) ja se kesti puoli päivää. Siinä se. Mielellään otan toisenkin annoksen.

Vierailija
54/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mihinkään perimään vaikuta, lopeta tommoset höpö höpö jutut! Itse sain Comirnatyn (Pfizer). Varsinkin tokasta rokotteesta tuli päänsärkyä ja lihassärkyä sekä väsymystä jotka pitivät vuodepotilaana pari päivää. Mutta siitäkin on kohta kuukausi, ihan normaalia elämää olen sen parin päivän jälkeen viettänyt. Rauhoittukaa ihmiset.

Vierailija
55/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa olisi Astrazenecan rokotteita annettavaksi mutta kansalaisia ei kiinnosta ottaa. Koskee kaikkia, vasta uutisoitiin.

No niin nyt Mariini soittamaan Merkelille että laittaa ylijäämät meille, täällä tekee kauppansa. Vain yksi annos per henkilö eli kaikki heti jakoon.

Vierailija
56/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkuperäiseen :

Puoliso rokotettiin AZ:lla, oireita hyvin lievästi kipeä käsi

Te joilla on kovemmat oireet ensimmäinen annos kuitenkin vasta oletan ?

Olen ymmärtänyt, että toisen piikin jälkeen saattaa tulla tiukempaa oiretta merkistä riippumatta.

Vierailija
57/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on kiire alapeukuttaa täällä viestejä joissa ei lietsota rokotevastaista ideologiaa, ja alapeukuttaa toki tätäkin :D

Vierailija
58/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi lähettää nämä AstralSenegal rokotteet Gambiaan ja muuallekkin afrikkaan. Samoin kuin nämä Saksan hylkäämät. 😝

Vierailija
59/409 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa jos saan Pfizerin tai Modernan. Ei ole kiva jos pistetään huonoa kun haittoihinkin pitää varautua.

Vierailija
60/409 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neurologinen sairaus, joka pysynyt lähes oireettomana. Pelkään, että nämä pikaisesti kehitetyt rokotteet ”aktivoi” sen. Tuskin on tutkittu miten nää vaikuttaa harvinaisiin sairauksiin.