Pomo vaati syntymäpäivänään, että nousemme seisomaan ja laulamme hänelle
Viikkopalaverin alussa pomo mystisenä kertoi, että tänään on tärkeä hirvittävän tärkeä päivä, jotain suurta on tapahtunut, ja että kaikkien pitäisi nousta nyt seisomaan. Itse pysyi istualtaan. Sitten hän jatkoi, että: "Tänään minä täytän 50 vuotta, nyt teidän pitää laulaa minulle onnittelulaulu."
Olimme suunnitelleet hänelle pientä yllätystä, mutta koska emme saaneet puheenvuoroa ja hän itse vaati meitä laulamaan, lässähti koko tilaisuus aika pahasti.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko sun pomo Trump vai 5 vee?
Välillä mietin samaa, kun käyttäytyy ihan lapsen tavoin. "Huomioikaa mua nyt! Mulla on synttärit, mulle pitää laulaa yyh yyyyyh." AP
Vierailija kirjoitti:
Vähän säälittävä.
No on, ja me ois kyllä laulettu sille, jos se ois vaan antanut meidän ottaa ohjat käsiimme. AP
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Jättäisin, jos löytäisin jotain muuta. Mun alalla tällä seudulla on hankala työllistyä. Duunipaikka on kyllä ihan kiva, ja työtehtävät ja työkaverit, mutta pomon temppuilu on vähintäänkin rasittavaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Yksinpuhelua
Pomolta vai..? AP
Odotin että tää ois jatkunut että "Tertuntaa".
Vierailija kirjoitti:
0/5
Voi kuule mä toivoisin et tää ois jotain mun mielikuvituksen kehittämää mössöö. Tästä pomosta ois muutakin kerrottavaa, mut tää nyt oli sattuneista syistä mielessä päällimmäisenä. AP
Vierailija kirjoitti:
?
Kait te nyt sitten sanoitte, ettei meillä ole tapana kaikenmaailman kusipäitä täällä juhlia, ja unohtaisitte sen suunnittelemanne lahjan annon? Vai menitte lampaana pomon perseilyyn mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Joskus joku esitteli onnittelulaulunsa Terttu-tädille. Taisi olla dirlandaan sävelellä tuo tertuntaa.
Onko sun pomo Trump vai 5 vee?