Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistaa!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
07.08.2006 |

Taitaa tulla lähtö tänään, jo reilun tunnin supistellut mukavasti=kipeesti. Taidan mennä laittaan omat ja esikoisen tavarat valmiiksi. Poika menee mummolle hoitoon. Mies on vielä kaupassa, mutta kotiutunee kohta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan