Lue keskustelun säännöt.
Supistaa!!!!!!!!!!!!!!
07.08.2006 |
Taitaa tulla lähtö tänään, jo reilun tunnin supistellut mukavasti=kipeesti. Taidan mennä laittaan omat ja esikoisen tavarat valmiiksi. Poika menee mummolle hoitoon. Mies on vielä kaupassa, mutta kotiutunee kohta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla