Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut neljä kiloa joulusta

Vierailija
18.02.2021 |

Kyllä tämä on hidasta hommaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.

Vierailija
2/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä tai vaaka valehtelette! Minun mielestäni olet laihtunut viisi kiloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut 3 kg vuoden alusta ja olen hyvin tyytyväinen! Tavoite -5 kg kesään mennessä toteutuu todennäköisesti ja ehkä ylittyykin. Mä laihdutan siis normaalipainon sisällä, jos olisi enemmän pudotettavaa, olisi vauhtikin nopeampi luultavasti.

Mikä on sun lähtötilanne ja tavoite?

Vierailija
4/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Vielä pitäs tiristää 10-15 kg.

Vierailija
5/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ap hyvä vain, hitaasti laihduttamalla jaksat ylläpitää tuota ruokavaliota pidempään, etkä kärsi koko ajan nälästä.

Lisäksi mitä enemmän on ikää, sitä herkemmin nopeasti laihduttamalla saa aikaan roikkuvaa nahkapoimua. Kun pidät tahdin maltillisena, iho sopeutuu uusiin mittoihin paremmin.

Itse olen laihduttanut marraskuun lopun jälkeen yhdeksän kiloa ja olo on mainio. Ei tee yhtään tiukkaa, ja koska olen lisännyt samalla liikuntaa, kuntokin on hyvä.

Eli tsemppiä, olet hyvässä tahdissa! Puoli kiloa viikossa on oikein passeli!

Vierailija
6/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut 3 kg vuoden alusta ja olen hyvin tyytyväinen! Tavoite -5 kg kesään mennessä toteutuu todennäköisesti ja ehkä ylittyykin. Mä laihdutan siis normaalipainon sisällä, jos olisi enemmän pudotettavaa, olisi vauhtikin nopeampi luultavasti.

Lähtötilanne 116 kg, nyt 112kg ja kesään mennessä 100kg, seuraava tavoite on 90kg ja sitten 80kg ehkä seuraavana kesänä. Olen 176cm pitkä.

Vierailija
7/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ja tsemppiä!

Mulla sama homma ja täytyy jatkaa kärsivällisesti :)

Vierailija
8/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtötilanne 116 kg, nyt 112kg ja kesään mennessä 100kg, seuraava tavoite on 90kg ja sitten 80kg ehkä seuraavana kesänä. Olen 176cm pitkä.

Paitsi että en ehdi sataan kiloon kesäksi tällä menolla.

Vierailija
9/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ymmärrän, että turhauttaa hidas tahti. Mutta älä luovuta, tsemppiä sulle! 👍💪🏻

Vierailija
10/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ymmärrän, että turhauttaa hidas tahti. Mutta älä luovuta, tsemppiä sulle! 👍💪🏻

Kiitos! Ei ole nyt varaa luovuttaa.

Vierailija
11/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 20 kg elokuu-joulukuu 2020 välisenä aikana lukemalla erästä palstaa ja kokemalla IRL samanaikaisesti pidemmältä ajalta ikäviä juttuja. Ei vain ruoka maistunut. Nyt olen vähän lihonut onneksi koska silmätkin olivat jo ihan "kuopalla" päässä. Oikeat pandan renkaat lisäksi silmien ympärillä

Vierailija
12/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat samaan malliin niin olet laihtunut 32 kiloa vuodessa. Asiaa täytyy ajatella pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
13/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg vuoden alusta ja tosi tyytyväinen olen. Tavoitteena vielä 7 kg toukokuun loppuun mennessä. 

Vierailija
14/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole just sopiva tahti? 

Vierailija
15/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin pudonnut minulta 4 kiloa! Mulla sahaa edestakaisin puolta kiloa =(

Vierailija
16/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole just sopiva tahti? 

Suunnitelmissa laihduin vähintään kilon viikossa, mutta ei se vaan mene suunnitelmien mukaan.

Vierailija
17/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että edes joku onnistuu. Itse laihduttanut pian 5 vuotta, aina vaan +-3 kg

N35 ja 100kg

Vierailija
18/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut 20 kg elokuu-joulukuu 2020 välisenä aikana lukemalla erästä palstaa ja kokemalla IRL samanaikaisesti pidemmältä ajalta ikäviä juttuja. Ei vain ruoka maistunut. Nyt olen vähän lihonut onneksi koska silmätkin olivat jo ihan "kuopalla" päässä. Oikeat pandan renkaat lisäksi silmien ympärillä

Sai alapeukun näköjään. Voimakas stressitekijä voi laihduttaa tai lihottaa ihmiskehoa. Meillä on yhteinen digitaalinen keho/sydämen syke ym. mittari ei kovin luotettava koska laitettu keskiarvo käyttäjien painoista. En ole ollut ylipainoinen. Tiedän kuitenkin nyt että ihminen pystyy laihtumaan vaikka ei liikkuisikaan vain kärsimällä ruokahaluttomuudesta.

Vierailija
19/19 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai alapeukun näköjään. Voimakas stressitekijä voi laihduttaa tai lihottaa ihmiskehoa. Meillä on yhteinen digitaalinen keho/sydämen syke ym. mittari ei kovin luotettava koska laitettu keskiarvo käyttäjien painoista. En ole ollut ylipainoinen. Tiedän kuitenkin nyt että ihminen pystyy laihtumaan vaikka ei liikkuisikaan vain kärsimällä ruokahaluttomuudesta.

Siis olet sitä mitä syöt pitää paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi