Oletko käynyt lapsuutesi kotialueilla katselemassa aikuisena?
Kommentit (48)
Lihaisa pastori Kokemäki kirjoitti:
Aloittaja; eikös ollut puhetta että lopetat jatkuvat aloituksesi??
Kerro mulle, mistä tiedät, kuka on tehnyt aloituksen. Mä en kykene päättelemään.
Kävin vuosikymmenten jälkeen viime vuonna, pahat muistot vahvistuivat, joten tuskin enää koskaan menen sinne. Eihän se paikkakunnan vika ole, mutta lähiomaisten.
Vierailija kirjoitti:
Lihaisa pastori Kokemäki kirjoitti:
Kerro mulle, mistä tiedät, kuka on tehnyt aloituksen. Mä en kykene päättelemään.
Voi hyvänen aika! Kirjoitustyylistä. Aina sama hölmö kaava; ensin joku ihan joutava juttu tai kysymys ja sitten lyhyt lause: "miten on", "millaista oli" tms.
Tyyliin: Kirjoitteletteko usein rappukäytävän seiniin viestejä naapureille? Miten on?
Olen käynyt kyllä. Leikki-iässä ollessani asuimme Helsingin Katajanokalla. Siellä on tullut pyörittyä sitten paljonkin aikuisena. Olen syntynyt sisä-Suomessa ja asunut samalla suunnalla ikävuodet 7-18 ja siellä kävin kyllä kyläilemässä monta kertaa ystävän luona. Joskus jopa ajelin entisen kotitaloni ja ala-asteeni kautta vilkuilemassa. Valitettavasti ystävä kuoli 35-vuotiaana syöpään, pitäisi joskus käydä taas haudallaan...
Vierailija kirjoitti:
Osanotto sinulle jonka äiti nukkui pois eilen.
Itse käyn usein kotipaikkakunnalla. Itse kävin kerran ala-asteen pihalla, ja oli pettynyt,kun sitä oli remontoitu :D
Kiitos ❤️ Ikävä on kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa paikkoja, jossa asuin 10-vuotiaaksi asti ja sitten paikkoja, jossa asuin 15-vuotiaaksi asti. Isän kuoleman jälkeen muutin äidin mukana kaksi kertaa ja sitten muutin toiselle puolelle Suomea. Äitikin ehti muuttaa muutaman kerran nuorempien sisarusteni kanssa ja pari kertaa vielä yksinään. Kävin tietysti äidin luona ja nuoruuteni maisemissa kaikki on muuttunut, taloja purettu, uusia rakennettu ym. Nyt en enää niihin maisemiin mene, sillä äitini nukkui pois eilen. ❤️😢
Otan osaa suruusi ❤️
Kiitos ❤️
Asun edelleen samassa talossa, enpä ole päässyt kovin kauas Punavuoresta.