Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
181/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Penttilä on kyllä noussu mun listoilla yhdeksi varmimmista Myyrä ehdokkaista. Ensimmäisen jakson jälkeen hän oli papereissani korkealla, sitten laski ja nyt tän uusimman jakson perusteella taas nousi. Joona on tällä hetkellä mun ykkösepäilty mutta täytyy alkaa seurata Penttilää nyt tarkemmin. Nää epäillyt varmaan vaihtuu vähän väliä, mulla on niin monta ehdokasta että sekaisinhan tässä menee. Mutta tällä hetkellä Joona ykkönen ja Penttilä kakkonen. 

Vierailija
182/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona on vähän villi kortti, ensin ajattelin että ei voi olla myyrä koska on niin selkeästi pelanut rahaa ulos, esim. toritehtävässä.

Mutta toisaalta sehän voi olla myös taktikkaa, vetää vähä överiksi tuollai pelleilemällä, jolloin kaikki just ajattelee, että hän ei voi ainakaan olla myyrä kun myyräilee niin röyhkeästi. Nyt uusimmassa jaksossa toki taas pelas luottamusta aika huolella takas, mutta mielellään oli hävittämässä sitä 150e kirstusta Ilarin piikkiin.

Kiinnitin myös huomiota, että Joona ei ollut lainkaan innokas saamaan immuniteettia itselleen Ilarin ja Pyhimikon tapaan, no miksi olisi jos on myyrä? Uskoisin että tuossa tilanteessa immumiteetti houkuttelee jokaista pelaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyrä on nainen, se on Noora. Jos taas mies niin Penttilä.

Viimekaudella olin ihan väärässä koko kauden ajan, että pienellä varauksella mennään :D

Vierailija
184/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa!

Tietääkö kukaan et pitääkö joku kilpailijoista jotai podcastia ja blogia Myyrä-ohjelmaan liittyen. Tällaset spekulointikeskustelu on nykyisin nii yleisiä, et yllättävää jos kukaan ei tällasta oo vielä keksinyt pitää.

Vierailija
185/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsellä palaisi hermot totaalisesti tuollaisesta vatuloimisesta.

Vierailija
186/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsellä palaisi hermot totaalisesti tuollaisesta vatuloimisesta.

Sehän tässä on kans yks pointti, et miten hetmo kestää tuollasissa painostavissa tilanteissa, missä kuitenki pitäis pystyä jonkulaista päätöstä tekemään.

Vierailija
187/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona on vahva epäilyni myyräksi.

Vierailija
188/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Penttilä haiskahtaa myyrältä. Nyt valitsi monta kuvauskohdetta vanhasta kaupungista, jossa paljon yksisuuntaisia katuja. Eikä saa edes autoa käyntiin!

Vierailija
189/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki koomisella tavalla symppis tuo mafiakolmikko, seisoo ringissä niinku joku pahamaineinenki poikaporukka yläasteella :'D

Mun Penttilään kohdistuvat myyrä-epäilyt vahvistuivat tässä jaksossa.

Vierailija
190/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riika näytti mielenkiintoiselta.

Vierailija
191/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys se on.

Juuri näin. Heti ekassa jaksossa vetäytyi matikkahommissa taakse, vaikka on matikkamiehiä ja laskee todennäköisyyksiä joka haastispätkässä. Tämä herätti huomioni ja loppu on vaan vahvistanut asiaa. Liian tyyni ja itsevarma.

Vierailija
192/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys se on.

Juuri näin. Heti ekassa jaksossa vetäytyi matikkahommissa taakse, vaikka on matikkamiehiä ja laskee todennäköisyyksiä joka haastispätkässä. Tämä herätti huomioni ja loppu on vaan vahvistanut asiaa. Liian tyyni ja itsevarma.

Jaa ku minun mielestä Pyhimys ei vaikuta lainkaan itsevarmalta, jotenki levoton ja sellanen "selittelevä" kokoajan.

Mut toki voi olla myyrä, en pois sulje sitä vaihtoehtoa.

Vierailija
193/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riika näytti mielenkiintoiselta.

aivan ihana kaupunki! suosittelen käymään siellä jos sellainen mahdollisuus tulee koronan jälkeen ♥️

Vierailija
194/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vahvimmat epäillyt on tällä hetkellä Mikko P. ja Teemu P.

Aino, Noora, Pyhis ja Joona on vähiten epäilyttäviä, koska ovat olleet niin näkyvästi tahallaan "epäilyttäviä".

Vierailija
195/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, jos kilpailijoita olis paljon enemmän niin olis isompi joukko, josta epäillä. Ilmeisesti koronan vuoksi 2. kauden osallistujamäärä oli pienempi kuin 1. kaudella.

Vierailija
196/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttilällä on kyllä usein sellasia pieniä myyräilyjä, jotka näyttelijä pystys helposti naamiomaan vahingoksi, esim. tuohon kengurubensaan sais lahjakkaasti tuhlattua aikaa...

Vierailija
197/1055 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jostain syystä alkanut tykkäämään Joonasta,vaikka alkuun ärsytti hänen tietynlainen röyhkeys. Mut musta tuntuu et se on vaan pelitaktiikka, ja mielenkiintosta et noin nuori jannu uskaltaa ottaa noin rohkean taktiikan. Ei selvästikään halua antaa vanhempien päästä pompottamaan.

Muuten vaikuttaa ihan symppistyypiltä.

Aino on jäänyt alun jälkeen tosi taka-alalle. Huomasko kenties että hänen tyylinsä alkoi ärsyttään muita.

Mira oli kyllä kaikkiaan aika näkymätön kaveri, ei hirveesti antanut itsestään kuulua eikä edes haastattelujen petusteella näyttänyt siltä, että tarkoituksella olisi sivussa ja skarppina seuraisi muiden käyttäytymistä, oli siis vaan pihalla

Vierailija
198/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinkin tyypin myyräkirjassa luki, että Aino on itkeskellyt ja käynyt tuotannon kanssa juttelemassa kaksin, mutta kumminkin sitten myöhemmin ollut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kuulostaa oudolta. Jotenkin mun on helppo uskoa, että on näytellyt itkevänsä vain manipuloidakseen muita. Vähän samaa oli joukkuetoverit miettineet. En edelleenkään tykkää kyseisestä tyypistä ollenkaan, toivottavasti putoaa pian. 

Vierailija
199/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on ärsyttävä, kiroilee koko ajan.

Vierailija
200/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino selvästi vaan larppaa Rantabaarin roolihahmoaan Jartsaa, joka on just tuollainen kovis.

Ketju on lukittu.