Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Mä epäilen Teemua. Se on koko ajan silleen sivussa, sitä ei hirveesti kuvata. Ja kun se on tuommoinen hiljaisempi, niin kaikki luulee sitten myyräksi näitä näyttelijöitä ja muita
Voin olla väärässä, mutta muistaakseni myöskään ohjelman leikkaajat eivät tiedä, kuka on myyrä, joten kilpailijoiden ruutuajasta ei voi päätellä kuin sen, kenellä on sisällöllisesti sopivimmat jutut.
Joona on epäilyttävä, mutta toisaalta seurasin häntä aikoinaan Youtubessa ja mielestäni hän on ohjelmassa melko samanlainen (niinä tubeaikoina vain paljon nuorempi). Näin ollen sanoisin, että esim. valokuvamuistista puhuminen ei viittaa myyrään vaan siihen, ettei hän välttämättä ajatellut juttua ihan kirjaimellisesti. Oman näkemykseni mukaan ihan fiksu mutta myös hieman hömelö.
Olin toivonut tämän ketjun käsittelevän sitä hurmaavaa piirrettyä sarjaa. Petyin. :(
MtvUutisissa Wallun tilityksiä pudotuksesta.
"Tietokoneella tehty Myyrä-testi ei onnistunut Valpiolta mallikkaasti ja hän joutui jättämään kisan kesken.
– Atk-laitteille annettiin mielestäni suhteettoman suuri voima ja vastuu sille, miten tässä kisassa oikein pärjää. Itse en omista edes älypuhelinta, tietokone vihaa minua yhtä paljon kuin minä vihaan niitä. En arvannut ensimmäistä kautta katsoessani, että mikä voima ja merkitys tietokoneella oikein kilpailussa on."
Muistan kyllä Wallusta tuon, että hän on ihan tumpelo tietokoneiden, älypuhelimien ja tablettien kanssa, kun ei sellaisia omista. On kertonut tästä "atk-vammastaan" useasti vuosien varrella.
Onkohan Wallulle voinut käydä Myyrä-testissä niin, että aika on loppunut kesken, jolloin on saanut luonnollisestiiin eniten tyhjiä (=vääriä) vastauksia? Tai onko jotenkin tunaroinut napeissa? Tehdäänkö se testi hiirellä vai kosketusnäytöllä?
Vierailija kirjoitti:
MtvUutisissa Wallun tilityksiä pudotuksesta.
"Tietokoneella tehty Myyrä-testi ei onnistunut Valpiolta mallikkaasti ja hän joutui jättämään kisan kesken.
– Atk-laitteille annettiin mielestäni suhteettoman suuri voima ja vastuu sille, miten tässä kisassa oikein pärjää. Itse en omista edes älypuhelinta, tietokone vihaa minua yhtä paljon kuin minä vihaan niitä. En arvannut ensimmäistä kautta katsoessani, että mikä voima ja merkitys tietokoneella oikein kilpailussa on."
Muistan kyllä Wallusta tuon, että hän on ihan tumpelo tietokoneiden, älypuhelimien ja tablettien kanssa, kun ei sellaisia omista. On kertonut tästä "atk-vammastaan" useasti vuosien varrella.
Onkohan Wallulle voinut käydä Myyrä-testissä niin, että aika on loppunut kesken, jolloin on saanut luonnollisestiiin eniten tyhjiä (=vääriä) vastauksia? Tai onko jotenkin tunaroinut napeissa? Tehdäänkö se testi hiirellä vai kosketusnäytöllä?
Voi hyvinkin olla, että Wallun testitulos oli sama kuin monella muulla, mutta tippui, koska oli kaikista hitain. Niinhän alussa sanottiin, että jos useammalla kilpailijalla on sama määrä vääriä vastauksia, se, joka teki testin hitaimmin, tippuu.
Myyrä on siis Packalen, Teemu Packalen. Mäkin olen mentalisti.
Kenen testitulosta ei näytetty ollenkaan, Teemun!
Ois kiva, jos myyrä olis Ilari tai Pippa. Vielä en ole muodostanut asiasta mitään käsitystä.
Myyrä on Ilari. No senhän tietää kun tietää asian.
Vierailija kirjoitti:
Voin olla väärässä, mutta muistaakseni myöskään ohjelman leikkaajat eivät tiedä, kuka on myyrä, joten kilpailijoiden ruutuajasta ei voi päätellä kuin sen, kenellä on sisällöllisesti sopivimmat jutut.
Joona on epäilyttävä, mutta toisaalta seurasin häntä aikoinaan Youtubessa ja mielestäni hän on ohjelmassa melko samanlainen (niinä tubeaikoina vain paljon nuorempi). Näin ollen sanoisin, että esim. valokuvamuistista puhuminen ei viittaa myyrään vaan siihen, ettei hän välttämättä ajatellut juttua ihan kirjaimellisesti. Oman näkemykseni mukaan ihan fiksu mutta myös hieman hömelö.
No ei kai nyt ihminen oikeasti sano, että hänellä on valokuvamuisti ja sit ei muista mittään, ellei tahdo sabotoida hommia.
Vierailija kirjoitti:
Olin toivonut tämän ketjun käsittelevän sitä hurmaavaa piirrettyä sarjaa. Petyin. :(
Eikö piirrosmyyrä mene parhaillaan telkkarissa tai ainakin äsken meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö piirrosmyyrä mene parhaillaan telkkarissa tai ainakin äsken meni?
Niin anteeksi, luin uudestaan tuon viestin mihin vastasin ja tajusin, että kyseessä oli tämä ketju ja sen aihe. Jaa, no höh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai nyt ihminen oikeasti sano, että hänellä on valokuvamuisti ja sit ei muista mittään, ellei tahdo sabotoida hommia.
No eikö se Joona ihan hyvin niitä tauluja muistanutkin. Mun mielestä ainaki laittoi aikalailla oikein ne taulut, mitä kävi kahtomassa.
2. jaksossa taas sabotoi ihan huolella
Ilari ylinäyttelee eikä ole oikein normaalisti. Just se laskutehtävä ja sit taulutehtävässä muka ei sitä vihjettä kattonu juurikaan ja selitti et näki jotain punainen tms. ja se oli piste iin päälle, kun meni tosiaan Pyhimykselle selittää kesken tehtävän et mikä se vihje oikein oli... ihan selvää teeskentelyä. Ja ihan kun sitä vähän naurattais koko ajan noissa haastatteluissa. Ilarin muistikirjaa ei myöskään näytetty eka jaksossa.? Kun Ilari kertoi et kuka vois olla myyrä, niin näytettiin kaikkee muuta, ei Ilaria ja muistikirjaa (kun ei sillä varmaan pokka pitäny). Tämä siis eka jakson perusteella tehty havainto. Ilaria myös näytetty paljon, joten luulen, et senkin puoleen vois olla Myyrä. Yritetään katsojat saada luulee, et myyrä on joku enemmän taustalla oleva... ja eikö viime kaudellakin myyrä ollu paljon esillä.
Ihania noi Latvian mummot. Harmitti sen yhden puolesta kun eivät ostaneet sille mitä hän tarvi.
Toka jaksossakin Ilarilla ei pokka pidä yhtään. Voi tietenkin olla sen tyyppinen et koko ajan naurattaa, kun puhuu. Huomaa, et kun kertoo myyrä epäillyistä, niin hymyn kare koko ajan ja alkaa naurattaa ja sit siirtyy kuva muualle ja kohta takas Ilariin ja vieläkin hymyilyttää. Sama kun vei Roopelle ne rahat kirjetehtävän jälkeen, niin katto tyyliin maahan kun nauratti ja Roopen ilmekin oli vähän arveluttava. Myös jotenkin kiemurtelee, sukii tukkaa tms. kun joku juttelee Ilarille just siinä jakson alussa esim. kun Pyhimyksen kanssa juttelivat. Epävarmat ihmiset käyttäytyy just noin; hymyilyttää/naurattaa ja heiluu ja sukii tukkaa, katsoo maahan tms. Joko Ilari on muuten epävarma tai sit on myyrä.
Ilari ois niin loistava myyrä. Jotenkin herttainen ja kiltti ja joukkuehengessä mukana -ja sitten kumminkin selän takana tekis kolttosiaan. Toivottavasti ei putoa missään vaiheessa pois.