Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
201/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä Myyrä loppujen lopuksi aika tylsä formaatti, kun itse myyrä ei voi paljastua missään vaiheessa ohjelman aikana. No, "saa kattoo, mut ei ol' pakko".

Vierailija
202/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinkin tyypin myyräkirjassa luki, että Aino on itkeskellyt ja käynyt tuotannon kanssa juttelemassa kaksin, mutta kumminkin sitten myöhemmin ollut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kuulostaa oudolta. Jotenkin mun on helppo uskoa, että on näytellyt itkevänsä vain manipuloidakseen muita. Vähän samaa oli joukkuetoverit miettineet. En edelleenkään tykkää kyseisestä tyypistä ollenkaan, toivottavasti putoaa pian. 

Mun on aika vaikea uskoa, et joku itkeskelit tahalleen sabotoidakseen muita. Toki mahdollista se on, mutta en usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Penttilä on kyllä noussu mun listoilla yhdeksi varmimmista Myyrä ehdokkaista. Ensimmäisen jakson jälkeen hän oli papereissani korkealla, sitten laski ja nyt tän uusimman jakson perusteella taas nousi. Joona on tällä hetkellä mun ykkösepäilty mutta täytyy alkaa seurata Penttilää nyt tarkemmin. Nää epäillyt varmaan vaihtuu vähän väliä, mulla on niin monta ehdokasta että sekaisinhan tässä menee. Mutta tällä hetkellä Joona ykkönen ja Penttilä kakkonen. 

Mä jotenkin epäilen eniten Penttilää nyt kun Mira tippui (oli kyllä yllätyskäänne, koska Miraa epäilin myyräksi). Teemu ja Noorakin on kyllä epäilyttäviä.

Viime kaudella olin ihan kujalla myyrästä, en muista osasinko epäillä ketään mutta en ainakaan oikeaa tyyppiä.

Vierailija
204/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino on ärsyttävä, kiroilee koko ajan.

Kyllä! On tosi outoa että aikuinen kiroilee ääneen. Kiroileva aikuinen luo itsestään todella vähä-älyisen ja tyhmän kuvan. 

Vierailija
205/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinkin tyypin myyräkirjassa luki, että Aino on itkeskellyt ja käynyt tuotannon kanssa juttelemassa kaksin, mutta kumminkin sitten myöhemmin ollut kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kuulostaa oudolta. Jotenkin mun on helppo uskoa, että on näytellyt itkevänsä vain manipuloidakseen muita. Vähän samaa oli joukkuetoverit miettineet. En edelleenkään tykkää kyseisestä tyypistä ollenkaan, toivottavasti putoaa pian. 

Mun on aika vaikea uskoa, et joku itkeskelit tahalleen sabotoidakseen muita. Toki mahdollista se on, mutta en usko

Ei sabotoidakseen, vaan manipuloidakseen. Esittää, näyttelee, vetää roolia, jotta itse hyötyisi asiasta jotenkin. Kyllähän tuollaisia ihmisiä on ihan normiarjessakin. 

Vierailija
206/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Penttilä on myyrä, koska pitäähän sen olla joku mainoskasvo.

Vierailija
207/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla, että Aino on myyrä, mutta psyyke alkaa pettää. Eikös hän johtanut katsojaäänestystä? Jos noin on, homma saattaa lässähtää. Silloin tuotanto varmaan joutuu neuvomaan, ettei olisi tietääkseenkään ja arvailemaan videoilla sitä sun tätä.

Vierailija
208/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla, että Aino on myyrä, mutta psyyke alkaa pettää. Eikös hän johtanut katsojaäänestystä? Jos noin on, homma saattaa lässähtää. Silloin tuotanto varmaan joutuu neuvomaan, ettei olisi tietääkseenkään ja arvailemaan videoilla sitä sun tätä.

Toivottavasti ei ole myyrä, koska siinä tapauksessa on kyllä kaikkien aikojen rimanalitus. Sehän paljasti itsensä siinä tapauksessa jo ekassa tehtävässä, kun naureskeli toisille ja sanoi ne numeronsa väärin. Ei vaan voi olla myyrä.

Vierailija
209/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formaattiin kuuluu ilmeisesti se, että myös katsojille annetaan ohjelmassa vihjeitä myyrästä. En tiedä onko tämä käytössä suomiversiossa, mutta muistan nähneeni jostain, että esim. amerikkalaisversiossa ohjelman juontaja oli käyttänyt jonkun kilpailijan laukkua tms. esimerkkinä selittäessään tehtävää, ja tällä oltiin haluttu vinkata katsojille, että laukun omistaja on myyrä.

Tuli vaan mieleen, että kun kahletehtävässä selitettiin sääntöjä, niin kamera tarkensi ja pysähtyi Ilarin avaimeen. Voisko olla katsojille piilotettu vinkki vai onko niitä suomiversiossa ollenkaan?

Vierailija
210/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Penttilä vaikuttaa selvältä myyrältä, mutta jos näin on, hän on kyllä samalla myös Suomen surkein ammattinäyttelijä, jos yrittää tässä muka tosissaan peittää "myyräytensä" :D

Eli ei ehkä sittenkään.

Vierailija
211/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3 epäillyt tällä hetkellä Mikot Penttilä ja Kuoppala, sekä Ilari.

Penttilä ei vaikuttanut alkuun myyrältä, mutta nyt on epäilykset taas nousseet. Tekee juuri tuollaisia pieniä juttuja, jotka on helppo selittää ja pistää jonkun inhimillisen mokan piikkiin.

Pyhimyksestä jäi eniten kaivelemaan juurikin se matikkatehtävä. Miten käytännössä koulutettu matemaatikko ei osaa laskea 38 + 22 oikein, ja muutenkin vetäytyy tehtävistä, jossa tarvitaan hyvää matikkapäätä? Lisäksi tuo into liittoutua ja mokailla nimenomaan ryhmätehtävissä voisi viitata myös siihen, että myyräily on silloin helppo vierittää muiden(kin) syyksi.

Ilari taas vaikuttaa rehdiltä pelaajalta, mutta se voi olla juuri hänen taktiikka. Nytkin esim. -150€ potista on helppo pistää Pyhimyksen ja Joonan syyksi, kun he sitä jokerin vastapalvelukseksi ehdottivat, vaikka Ilari ei todellisuudessa ehkä tarvitsisi koko jokeria.

Joona on myös ihan potentiaalinen vaihtoehto, mutta en tiedä onko liian ilmiselvä. Joka tapauksessa en usko, että myyrä on kukaan naisista.

Vierailija
212/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla väärässä, mutta muistaakseni myöskään ohjelman leikkaajat eivät tiedä, kuka on myyrä, joten kilpailijoiden ruutuajasta ei voi päätellä kuin sen, kenellä on sisällöllisesti sopivimmat jutut.

Joona on epäilyttävä, mutta toisaalta seurasin häntä aikoinaan Youtubessa ja mielestäni hän on ohjelmassa melko samanlainen (niinä tubeaikoina vain paljon nuorempi). Näin ollen sanoisin, että esim. valokuvamuistista puhuminen ei viittaa myyrään vaan siihen, ettei hän välttämättä ajatellut juttua ihan kirjaimellisesti. Oman näkemykseni mukaan ihan fiksu mutta myös hieman hömelö.

Luulen, että ohjelman leikkaajat tietävät lopputuloksen. Kilpailuhan on ratkaistu siellä paikan päällä, jolloin kaikki siinä mukana olleet tietävät lopputuloksen. Sen sijaan kilpailun kuluessa vain harva tietää, ei edes Roope. Varmaan leikataan niin, ettei anneta liikaa vihjeitä. Esim viimeksi ei muistaakseni näytetty selkeästi Wallun epäilyä myyrästä, muutoinhan se olisi tiedetty vääräksi.

Se finaalijakso eli paljastusjakso kuvataan erikseen, sen jälkeen kun kaikki tehtävät on tehty eli varmaan about nyt kuvailevat Suomessa tuon viimeisen jakson.

Vierailija
213/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooralla on hyvä haitari.

Vierailija
214/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jakson perusteella tulin vakuuttuneeksi siitä, ettei Teemu ole myyrä. Häneltä tulee niin spontaani hämmästys kun kuulee että Ilarilla on immuniteetti. Ei myyrää haittaisi.

Vierailija
215/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään huonoja myyrä vaihtoehtoja:

Penttilä - näyttelijä

Noora - mentalisti, taikuri

Ilari - koomikko, näyttelijä ( hyvä puhumaan )

Pyhimys - älliä riittää

Sitten joka itseäni eniten epäilyttää : Joona, vaikka ei mielestäni vaikuta miltään parhaalta myyräehdokkaalta.

Vierailija
216/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole myyrä, koska siinä tapauksessa on kyllä kaikkien aikojen rimanalitus. Sehän paljasti itsensä siinä tapauksessa jo ekassa tehtävässä, kun naureskeli toisille ja sanoi ne numeronsa väärin. Ei vaan voi olla myyrä.

Ainon porukka sai ostettua torilta vain kaksi tuotetta. Kirjekuoritehtävässä aine lunasti +150. Kuvausreissu meni aika heikosti. Tyrinyt puolet tehtävistä.

Vierailija
217/1055 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on 🐀

Vierailija
218/1055 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on myyrä, antoi immuniteetin Ilarille koska ei myyrä sitä itse tarvitse ja sai vielä sabotoitua siitä hyvästä rahaa kassasta pois.

Vierailija
219/1055 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hyvä ohjelma. ainoa harmi että osa luulee olevansa selviytyjät kuvauksissa jossa kynsin hampain taistellaan rahapotista. esimerkiksi noora jos ei ole myyrä, niin miksi ihmeessä on kyy ja ei yritä ajaa ryhmän etua kun nimittäin tässä on siitä kyse. mutta mielestäni myyrä ehkä voi olla joona mutta ilarin raharepimis asiassa, ei vaikuttanut mitenkään oudolta. mutta toisaalta istui kyllä myyrä kuulusteluissa aika viileästi. pyhi mikko vois olla myyrä, koska oli ensimäinen jonka mielestä nooran ei olis pitänyt mennä toisena. mutta kyllä penttiläkin voi olla myyrä pitää seuraavassa jaksossa tarkailla tarkemmin.

mutta oma putoamis järjestys

teemu packalen 

pippa laukka

aino sirje

ilari johansson

joona puhakka

finaali kolmikko

pyhi mikko putoaa

noora voittaa

mikko penttilä on myyrä

Vierailija
220/1055 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Formaattiin kuuluu ilmeisesti se, että myös katsojille annetaan ohjelmassa vihjeitä myyrästä. En tiedä onko tämä käytössä suomiversiossa, mutta muistan nähneeni jostain, että esim. amerikkalaisversiossa ohjelman juontaja oli käyttänyt jonkun kilpailijan laukkua tms. esimerkkinä selittäessään tehtävää, ja tällä oltiin haluttu vinkata katsojille, että laukun omistaja on myyrä.

Tuli vaan mieleen, että kun kahletehtävässä selitettiin sääntöjä, niin kamera tarkensi ja pysähtyi Ilarin avaimeen. Voisko olla katsojille piilotettu vinkki vai onko niitä suomiversiossa ollenkaan?

Kyllähän sitä koko ajan näytetään jonkun kilpailijan tavaroita ja muita yksityiskohtia. Viime jaksossa näkyi Pipan sukkapuikot, pitäisikö sen olla vinkki?

Ketju on lukittu.