Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
841/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin aiemmin kuinka Aino vaikuttaa siltä kuin ei aamuisin löytäisi tietään makuuhuoneesta keittiöön. Nyt loppukaudesta hän on muuttunut paljon skarpimman oloiseksi. Näytellyt koko kauden? Miksi?

Vierailija
842/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin aiemmin kuinka Aino vaikuttaa siltä kuin ei aamuisin löytäisi tietään makuuhuoneesta keittiöön. Nyt loppukaudesta hän on muuttunut paljon skarpimman oloiseksi. Näytellyt koko kauden? Miksi?

Koska on näyttelijä? Ehkä ollut joku hänen taktiikkansa tai sitten vaan alussa ollut hämillään ja hukassa ja homma selkeytynyt kun kilpailu etenee ja rivit harvenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on päivänselvää kuka on myyrä ja se on Pyhimys. Junatehtävään asti veti ok, mutta sitten paljastui 100-0. Taitavat olla Aino ja Teemu molemmat tietoisia tästä jo jonkin aikaa...

844/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on myyrä. Alusta asti olen veikannut häntä ja Ainoa, mutta en usko että myyrä olisi tälläkin kaudella nainen. Aino ollut muutenkin hyvin näkyvä. Teemu putoaa hyvin keskikastiin "huomaamattomaksi", joten on castingissa ollut hyvä valinta myyräksi. Hänet itse olisin valinnut.

Vierailija
845/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38531 kirjoitti:

Teemu on myyrä. Alusta asti olen veikannut häntä ja Ainoa, mutta en usko että myyrä olisi tälläkin kaudella nainen. Aino ollut muutenkin hyvin näkyvä. Teemu putoaa hyvin keskikastiin "huomaamattomaksi", joten on castingissa ollut hyvä valinta myyräksi. Hänet itse olisin valinnut.

No mutta miten hän sitten on myyräillyt? Monessa tehtävässä on ollut sellaisessa sivuroolissa, jossa ei oikein ole oyllut edes mahdollista myyräillä. (Päinvastoin kuin jotkut muut, jotka ovat hakeutuneet itse sellaiseen rooliin, jossa on mahdollisuus vaikuttaa tehtävään.) Ei myyrä voi olla vain sillä roolilla, että on huomaamaton, pitää myös tehdä jotain.

Vierailija
846/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä äänestyksessä tuli ilmi, että Joona, Pyhi ja Teemu äänestivät Ainoa ja Aino Pyhiä. Joona tippui. Eli joko Aino on myyrä, koska muuten hän olisi ainoana eri henkilöä äänestävänä tippunut. Tai Pyhi on myyrä ja Ainoa äänestäneiden keskuudesta hitain tai kellä ei ollut jokereita tippui, eli Joona. Kukaan ei tainnut Teemua äänestää, eli toki silloinkin hitain tai jolla ei jokereita tippuisi. Veikkaan Pyhimystä myyräksi.

Vierailija
847/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Pyhimystä myyräksi. Täytyy sanoa et on kyl viihdyttävä ohjelma.

Vierailija
848/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ainolla ollu tässä viimesimmässä testissä immuniteetti vai muistanko väärin :D Voiko joku viel valaista että mitä tää myyrä voi tästä voittaa vai voiko mitään? Pari kysymysmerkkiä viel itellä tästä konseptista..

Vierailija
849/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38531 kirjoitti:

No mutta miten hän sitten on myyräillyt? Monessa tehtävässä on ollut sellaisessa sivuroolissa, jossa ei oikein ole oyllut edes mahdollista myyräillä. (Päinvastoin kuin jotkut muut, jotka ovat hakeutuneet itse sellaiseen rooliin, jossa on mahdollisuus vaikuttaa tehtävään.) Ei myyrä voi olla vain sillä roolilla, että on huomaamaton, pitää myös tehdä jotain.

Oma veikkaus ollut myös Packalen jo alusta.

Kun muiden vahvoja myyräepäilyjä tippuu, hän ei näytä yhtään yllättyneeltä pudotustilanteessa.

Useammassa tehtävässä myös minun mielestä vain "norkoillut". Kirjekuorien valintatehtävässä rannalla oli ainoa joka valitsi laatikon 2, eli jokeri tai -100. Ajattelin heti aluksi että jos olisin myyrä, ottaisin laatikon 2, koska 1 (+150) aiheuttaa epäilyä, samoin loppupään laatikot. Jos on valmis riskeeraamaan kuitenkin että tulee miinusta, ottaa vähintään laatikon 3, josta saa jo tuplajokerin. Laatikko 2 minusta ns. turha.

Nähtävyystehtävässä taas ei osannut lukea karttaa ollenkaan ja ajan vahtiminen oli myös hänen vastuulla, ja myöhässähän he tuli, vaikka pippa kuinka kaahasi.

Kukka-asetelma/hyllytehtävässä vain naureskeli ja kasasi ruukkuja ja kukkia puhumatta mitään vastapuolelle.

Paljon varmasti jää näkemättäkin, lopuksi kai näytetään myyrän "myyräilyt" kisan varrelta. Jos Packalen on todella myyrä, vetää roolinsa kuten pitääkin. Vähän näkyvämpi voisi olla ettei herätä epäilyksiä, muttei paljon. Viime kaudella Tuija onnistui myös myyräilemään huomaamattomasti, mikä onkin tärkein asia myyrälle.

Vierailija
850/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuche kirjoitti:

Eikö Ainolla ollu tässä viimesimmässä testissä immuniteetti vai muistanko väärin :D Voiko joku viel valaista että mitä tää myyrä voi tästä voittaa vai voiko mitään? Pari kysymysmerkkiä viel itellä tästä konseptista..

Ei voita myyrä mitään käsittääkseni. Ja myyrähän voi myös "käyttää" immuniteetteja ja jokereita, muutenhan olisi selvää jos joku ei niitä havittele :D

Vierailija
851/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuche kirjoitti:

Ei voita myyrä mitään käsittääkseni. Ja myyrähän voi myös "käyttää" immuniteetteja ja jokereita, muutenhan olisi selvää jos joku ei niitä havittele :D

Se oliskin hyvä, jos myyrä voittaisi itse sen summan mitä onnistuu sabotoimaan. Menis jännemmäksi.

Vierailija
852/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muillakin samoja ongelmia että kommenttisi hyväksytään hyväksynnän jälkeen.

Vierailija
853/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko muillakin samoja ongelmia että kommenttisi hyväksytään hyväksynnän jälkeen.

on olin tänne laitamassa pitkää tekstiä pyhimyksen myyräilyistä, mutta sivusto sanoi että kommentisi hyväksytään hyväksymisen jälkeen, ilmeisesti kaikilla ei ole oikeutta sanoa ja kommetoida ohjelmaansa.

Vierailija
854/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38531 kirjoitti:

Viime kaudella Tuija ei kyllä myöskään myyräillyt näkyvästi 🤔 jäljellä olevista Teemu onkin vähiten näkyvästi sabotoinut peliä, epäilyttävää sekin

Vierailija
855/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on olin tänne laitamassa pitkää tekstiä pyhimyksen myyräilyistä, mutta sivusto sanoi että kommentisi hyväksytään hyväksymisen jälkeen, ilmeisesti kaikilla ei ole oikeutta sanoa ja kommetoida ohjelmaansa.

Riippunee kielenkäytöstä

Vierailija
856/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippunee kielenkäytöstä

ei ollut kirosanoja. vaan miten itselleni pyhimys paljastui myyräksi. mutta ilmeisesti niin arkaluontoista materiaalia ei saa julkaista.

Vierailija
857/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oiskin hyvä, että pelissä rahapottia keräisi sekä myyrä että kilpailijat. Jos lopussa kukaan ei arvaisi myyrää oikein, myyrä voittaisi kaikki sabotoimansa rahat. Ja jos kilpailija tietäisi myyrän, hän voittaisi kilpailijoiden keräämään rahapotin. Ois paljon jännempää noin.

Vierailija
858/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni pyhimys paljastui Joonan youtube kanavalla. missä reagoivat myyrä jaksoon pyhin kanssa. aino oli turisteille laivalla puhumassa ralli englantii, johon joonan kaveri vastasi toi on vitsin noloo, johon pyhi vasti nii ja toi kesti viel femma. mistäs pyhi tietää kauan aino tuolla paatilla turistien kanssa oli. taisi pyhimys tietää etukäteen minne aino vietiin ja samoin ilarin oluen nautiskelukin.

Vierailija
859/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oiskin hyvä, että pelissä rahapottia keräisi sekä myyrä että kilpailijat. Jos lopussa kukaan ei arvaisi myyrää oikein, myyrä voittaisi kaikki sabotoimansa rahat. Ja jos kilpailija tietäisi myyrän, hän voittaisi kilpailijoiden keräämään rahapotin. Ois paljon jännempää noin.

Montako kilpailijaa olisi lopuksi käytännössä jäljellä 👀

Vierailija
860/1055 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itselleni pyhimys paljastui Joonan youtube kanavalla. missä reagoivat myyrä jaksoon pyhin kanssa. aino oli turisteille laivalla puhumassa ralli englantii, johon joonan kaveri vastasi toi on vitsin noloo, johon pyhi vasti nii ja toi kesti viel femma. mistäs pyhi tietää kauan aino tuolla paatilla turistien kanssa oli. taisi pyhimys tietää etukäteen minne aino vietiin ja samoin ilarin oluen nautiskelukin.

Aino kertoi sen ohjelmassa.

Ketju on lukittu.