Saatteko tykkäyksiä Tinderissä parin kuukauden jälkeen?
Tuleeko teille tykkäyksiä Tinderissä kun profiili on ollut siellä vähintään 2 kuukautta? Itselläni tykkäykset loppuneet täysin. 2 viikkoon ei tullut yhtään tykkäystä mutta kun kokeilin ilmaista boostia niin tuli 4 tykkäystä, näyttää täysin rahastukselta koko homma, onko muilla sama tilanne? Naisilla tulee tykkäyksiä alussa aivan liukuhihnalta niin jatkuuko meno samanlaisena vielä kuukausienkin jälkeen?
Kommentit (25)
Lopetin tinderille maksamisen sen jälkeen tykkäyksiä on alkanut tulemaan jatkuvasti useita En tietysti näe niitä kun ne on sumennettuja naamoja ja se kuva ja johda mihinkään mutta ehdotus olisi että osta goldia niin sitten taas näkee Taitaapi olla kusetusta
Minulle naisena tulee ihan riittävästi tykkäyksiä. Asun isossa kaupungissa. Sama profiili ollut koko ajan käytössä.
Tinderissä menee skaala niin että pitää matchata 1000 että voi jutella 100 kanssa että voi tapaa 10 että voi nussia yhtä.
Tämä niinku näin miesnäkökulmasta. Eli jos teille tulee matcheja vuodessa pari niin menee se 500 vuotta että pääsette panemaan.
En ota kantaa siihen että onko tavoite hyvä vai huono.
Mä en ymmärrä sitä, kun jotkut miehet itse myöntävöt, että swaippaavat kaikki naiset oikealle. Käykö heille sitten ihan kuka vaan?
Itse kävin tinderissä noin 3-4 vuotta sitten pyörähtämässä, mutta koska sain matcheja vain vahingossa, niin poistin sen. Näissä minun matcheissa joko nainen tai minä oli laittanut sydäntä vahingossa. Minun käsitys on että sinne jäävät ne jotka kokevat sen toimivaksi, mutta eivät halua sitoutua (ne jotka kokevat sen toimivaksi ja haluavat sitoutua poistavat sieltä pariuduttuaan) ja ne jotka kokevat sen ainoaksi mahdollisuudeksi (eli homma ei toimi, mutta ei se toimi muuallakaan). Itse totesin että tinderissä minun olisi matcheja saadakseni pitänyt laskea rimaani paljon alemmas mitä rima olisi oikeassa elämässä. Kun matcheja ei tullut, niin tinder vaikutti vain modernimmalta versiolta puhelinluettelosta. Ja minulla ei ollut edes tähän tinder-puhelinluetteloon sopivaa puhelinta.