Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26-vuotias ja saan lapsen, äitini mielestä olen tosi häpeällinen teiniäiti...

Vierailija
17.02.2021 |

...koska en ole mieheni kanssa naimissa ja opinnotkin on kesken. Minun kuulemma pitäisi tehdä abortti ja odottaa ainakin 5 vuotta ennen kuin edes harkitsen mitään lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori? Itsekin sain samanikäisenä esikoiseni enkä mielestäni ollut mitenkään poikkeavan nuori. Tästä tosin on pian 20 v, joten kai ajat ovat muuttuneet. Olin juuri valmistunut yliopistosta ja vakitöissä niin ei senkään puolesta mitenkään outo ikä tulla äidiksi.

Vierailija
22/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat? Itse olen 25 v sinkku ja tuntuu että biologinen kello tikittää jo nyt.

Tiedän tosi paljon tyyppejä jotka on jo tyyliin 18 vuotiaana perustaneet perheen.

Ja puolella ikäisistäni ystävistä on jo perheet.

Siskoni, joka sai ekan lapsen 30 vuotiaana, sanoi että kandee hankkia lapset nuorena, kun vielä jaksaa.😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös esikoisen 26v, mutta olin tuore maisteri ja vaimo. Äitini oli kärttänyt vauvauutisia kieli pitkällä jo useamman vuoden. 

Eikä se ollut mikään nuori ikä saada lasta. Sain sittemmin kolme lisää, viimeisen 34-vuotiaana, ja silloin tuntui siltä, että hyvä että kerkesi saada lapset, koska viimeisen kohdalla alkoi olla jo vaikka mitä kremppaa kropassa, mitä esikoista odottaessa ei ollut tietoakaan, eikä enää yhtään vanhempi olisi halunnut olla.

Älä todellakaan abortoi, elämästä ei koskaan tiedä, saako myöhemmin enää ollenkaan lapsia! 

26v on tosi sopiva ikä saada vauva. Kaiken muun ehtii kyllä myöhemmin järjestää.

Vierailija
24/24 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minustakin liian nuori äidiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän