Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seurustelu miehien kanssa on ikuista "kissa ja hiiri" leikkiä tunteiden kanssa

Vierailija
17.02.2021 |

Eli kun ollaan jo siinä vaiheessa että seurustellaan, jos itse olen ihan rakastunut ja olen juustoinen ja hellittelevä niin mies on kylmä ja etäinen. Ainoa tapa saada mies helläksi ja juustoiseksi on niin, että itse olen kylmä ja etäinen. Heti jos muutun itsekin ns rakastuneeksi, niin mies heti muuttuu itse kylmäksi. Eli tuntuu siis jatkuvalta kissahiiri leikiltä eikä koskaan niin että molemmat olisi yhtäaikaa toisilleen ihania. Ihan useammassa suhteessa kokenut näin. MIKSI?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esimerkki että mies ei koskaan ostanut minulle kukkia, lahjoja ym vaikka olisin halunnut. Mutta sitten kun ghostasin hänet moneksi viikoksi ja olin todella välinpitämätön ja annoin ymmärtää ettei olla enää yhdessä, niin johan alkoi tulemaan kukkapuskaa ja ties mitä. 

Vierailija
2/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoinen on kyllä kammottava anglismi, jonka käyttämisestä pitäisi sakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoinen???

Ja jos on yhtään mitään vääntöä niin ei tule ikinä toimimaan.

Vierailija
4/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaan suhteen missä molemmat olisi rakastuneita, ja ei tarvitsisi jarrutella sen osoittamista ja tunteiden käyttöä jona peliliikkeinä..

Vierailija
5/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun joka asiasta joutuu vääntämään, miksei voida olla vaan juustoisia.

Vierailija
6/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun puhetapa esim. "juustoinen" raivostuttaa sitä.

Vierailija
7/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoisesta tulee mieleen sissijuusto.

Vierailija
8/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan suhteen missä molemmat olisi rakastuneita, ja ei tarvitsisi jarrutella sen osoittamista ja tunteiden käyttöä jona peliliikkeinä..

Mene katsomaan Matthew Husseyn, John Grayn, Brian Noxin ja muiden videoita Youtubesta. Enemmän saat tietoa sieltä.

Vierailija
9/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun joka asiasta joutuu vääntämään, miksei voida olla vaan juustoisia.

No sitähän minäkin mietin? 

Vierailija
10/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene katsomaan Matthew Husseyn, John Grayn, Brian Noxin ja muiden videoita Youtubesta. Enemmän saat tietoa sieltä.

Onko nää jotain úlimiesten sankareita?

Vierailija
11/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa voi analysoida vaikka tuhansia vuosia mutta yksinkertainen selitys jokaiseen "Miksi miehet plaa plaa plaa" ongelmaan on lähes aina:

He's just not that into you.

Eli suomeksi, hän ei vaan ole sinusta kovin kiinnostunut.

Vierailija
12/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä miehiä sinulle. Siksi.

Vierailija
13/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehien 😑😑😑😑😑😑😑 ja JUUSTOINEN... Voi v--u mikä řetařdì.

Vierailija
14/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kasva aikuiseksi

2. Seurustele aikuisen kanssa

3. Profit.

Vierailija
15/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, vaan antavat fiksuja ja asiallisia deittailu- ja parisuhdeneuvoja naisille.

Vierailija
16/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saa juustoiseksi niin, että ei päästä sitä alapesulle noin viikkoon.

Vierailija
17/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole, vaan antavat fiksuja ja asiallisia deittailu- ja parisuhdeneuvoja naisille.

Puhuvatko márkkina-árvosta?

Vierailija
18/18 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on kyllä neidiltä jäänyt suomalainen puheenparsi tyystin omaksumatta.

Ja näin se kieli köyhtyy. Kiitos monta, SinäPutki, Naamakirja, HetiGramma ja NapsausJutustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän