Kaksi päivää töitä, sitten lomille ja siitä eläkkeelle
Kommentit (31)
Oletko tyytyväinen tähänastiseen elämääsi? Onko tämä hetki sellainen kun kuvittelit sen olevan? Mistä pidit työssäsi?
Vierailija kirjoitti:
Huh eläkeaika kammottaa mua. En keksi tarpeeksi tekemistä.
Mitä oon sukulaisia ja tuttuja katellut, niin eläkkeellä tekemistä on enemmän, kuin duunivuosina koskaan. Älä siis vielä huolehdi.
Hauskoja ha toimeliaita eläke vuosia😊👍
Minkä ikäinen olet? Jäätkö heti, kun pääset? Vai oletko yli eläkeiän?
Vierailija kirjoitti:
Öööö... Pidät oikeasti loman ennen eläkettä? 😂😂😂😂😂😂😂
Eli sulla ei ole juurkaan työkokemusta. Yleinen tapa. Itsekin tulin eläkkeelle jääneen sijaiseksi, hän oli edellisen kesän lomat säästänyt siihen, että pitää ne ennen eläkeikää. Hän piti ylityöt ja lomat, joten jäi eläkkeelle 2,5 kk ennen kuin varsinainen eläke alkoi. Ei tässä ole mitään erikoista, vaan tämä on todella yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö... Pidät oikeasti loman ennen eläkettä? 😂😂😂😂😂😂😂
Eli sulla ei ole juurkaan työkokemusta. Yleinen tapa. Itsekin tulin eläkkeelle jääneen sijaiseksi, hän oli edellisen kesän lomat säästänyt siihen, että pitää ne ennen eläkeikää. Hän piti ylityöt ja lomat, joten jäi eläkkeelle 2,5 kk ennen kuin varsinainen eläke alkoi. Ei tässä ole mitään erikoista, vaan tämä on todella yleistä.
Niin ja jotta vielä järkyttyisit enemmän, tiedän kolmekin ihmistä, jotka ovat palkkatöistä eläkkeelle jäätyään perustaneet yrityksen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kuoleman odotus sitten alkaa.
Voi ei, itse jäin hiljattain ja alkoi ´kolmas vaihe` elämässä, jonka aioin tosiaan elää päivä kerrallaan, koska tottahan elämän rajallisuus on selkeämpää kuin nuorena. Hyviä eläkepäiviä sinulle, aloittaja!
Pian 3 vuotta eläkkeellä, töitä olen jatkanut siihen saakka kun korona vei ne.
Olen nauttinut eläkkeellä olosta, kunhan tulisi lämpimämpää
Onnea eläkkeelle, pysy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä edes joskus palkkatyöhön, aina vaan 9e /päivä
N35
Saanko udella mitä teet?
Huh eläkeaika kammottaa mua. En keksi tarpeeksi tekemistä.