Mitä venäläisiä brändejä tunnet ja tuotteita käytät?
Kysyin, kun ei liian montaa mieleen tule.
Varmaan käytettyä tulee venäläistä sähköä ja polttoaineita. (jalostuksen jälkeen).
Venäjä kiukuttelee Nord Stream 2 kaasuputken takia. Kohta myös Rosatom hanke iskee Suomeen.
Eipä Venäjällä paljon valtteja ole, kun Eurooppa siirtyy uusiutuviin energiaan.
Kommentit (125)
-smetana&suolakurkut
-tv-sarjoja&elokuvia
-hunajakynttilät&suitsukkeet
Siinäpä ihan niitä perusasioita.
Siperiankissat
Hapatetut suolakurkut. Tosin en ole vuosiin nähnyt Venäjältä tuotuja, Prisman vastaavat taitavat olla nykyisin Puolasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ylivoimaisesti paras tuote on kaunis ja naisellinen nainen. Sellaista ei mistään länsimaasta saa.
Ai, eikö italialaiset ja espanjalaiset ole ihan samanlaisia, ranskalaisista puhumattakaan. Nuorena nättejä, vanhana maatuskan muotoisia. Ei taida olla kansallisuudella tässä mitään eroa.
Länsimaissa tytöt eivät saa samanlaista naisellista kasvatusta kuin Venäjällä. Se tekee sen eron.
Mulla on venäläinen haulikko, baikal. Olen pienikokoinen nainen ja tuo ase sopii mulle paremmin kuin beretat ja mosset.
Lomonosovin posliini ja venäläiset hevoset (budjonny, trakehner, akhal-teke).
Tietysti myös venäläiset skumpat ja tomaattilajikkeet
Venäläinen keittiö
Standard Gingseng vodka. Paras maku, eikä tule krapulaa. Tätä juodessa vaan nuortuu, myös p utin juo tätä.
Venäläiset akryylivärit on hyviä, paljon pigmenttiä ja edullinen hinta (ostin Tallinnasta).
Tolstoi on minulle rakkain venäläinen ”tuote”.
Varmaan Suomessa tehtyjä, mutta pelmeneitä syödään silloin tällöin.
Tetris ja Teboil ovat mitä tulee käytettyä.
Nokian Renkaat. Tosin yritys on suomalainen, ei tuo renkaita Suomeen ja en käytä yhtiön renkaita. Mutta parempaa en keksinyt, kertoo kaiken olennaisen Venäjästä.
Miellättekö Venäläisen tuotteen Eurooppalaiseksi?
Lada ja Skoda, jos siis puhutaan ihan Neuvostoliitosta joka käytännössä oli Venäjää.
Cordiant renkaita on tullut pakettiautoissa käytettyä, ei ollenkaan huonoja vaikka halpiksia. Venäjällä talvi on tuttu joten talvirenkaatkin pitäviä ja renkaat tehty kestämään huonoja teitä, kuten Suomessa ja Venäjällä.
Näitä ostan joskus:
- Teboil
- Stolizhnaja (votka)
- Baltika (olut )
- Sovjetskoje Igritskoje (kuohuviini)
- Ladaa eikä muita venäläisiä autoja ei ole tuotu Suomeen 15 vuoteen joten ladakuskiksi minua ei saa
- Yango taksia en ole kokeillut
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ainoastaan Teboilin ja sitä tietenkään en käytä.
Sama. Teboil on pysyvässä boikotissa.
Smirnoffia voisin vaikka uutenavuotena maistaa, mutta ei sekään ole venäläistä.
Vierailija kirjoitti:
Miellättekö Venäläisen tuotteen Eurooppalaiseksi?
Venäläiset tuskin ainakaan mieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vostok merkkinen herätyskello minulla on. Ei näytä aikaa eikä herätä. Heitän sen ensi kesänä Suomenlahteen.
Vaihda patteri
se toimi voimavirralla silloin kun toimi eli ei kovin pitkään.
Volzhanka<3