Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika ei ollut mennyt tänään kouluun. Oli hirveä huoli

Vierailija
17.02.2021 |

Kasiluokkalaisesta siis kyse. Ihmettelin töissä kun Wilmaan kilahti selvittämätön poissaolo ekalta tunnilta. Soitin pojalle kolme kertaa ja viesteilläkin koitin pommittaa. Huolestuin koska ei todellakaan ole meidän lapselle tyypillistä käytöstä. Miehellekin soitin että koittaa hänkin saada kiinni. Hetken päästä poika soittaa ja itkun seasta sanoo että ei voi mennä kouluun kun on huono olo. Mitään muuta ei suostunut sanomaan. tuo oli tosi epätyypillistä koska ei ikinä tuollaisen takia ole ennen itkenyt ja muutenkin on normaalisti kyllä laittanut viestiä tai soittanut jos kokee olonsa aamulla huonoksi että saako jäädä kotiin. Kun tulin kotiin, oli niin itkuinen poika vastassa, pelkäsi että ollaan iskän kanssa vihaisia. Edelleenkään ei oo suostunut kertomaan mistä on kyse vaikka yritin kysellä hokee vaan ettei halua puhua siitä ja että hänen asia, ei kuulu mulle. Voihan tää olla joku teinien välinen draamakin mutta kyllä silti huolestuttaa kun on noin rikki yhtäkkiä. En ole pariin vuoteen nähnyt yhtään itkua ja nyt näin

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo henkisesti vai fyysisesti? Jälkimmäisessä tapauksessa koronatestiin.

Vierailija
22/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono olo henkisesti vai fyysisesti? Jälkimmäisessä tapauksessa koronatestiin.

Kuulostaa henkisiltä kolhuilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä oli

Vierailija
24/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusattu

Vierailija
25/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika tuli yhtenä iltana itkien kotiin. Yleensä aina niin reippaana ja iloisena. Tietysti säikähdin ihan hitokseen. Oli paininut, toinen poika oli tönässyt pojan maahan ja potkassu jalalla rintakehään ja munille. Oli lähtenyt ilmat pihalle. Kunnon tärsky oli kun iso mustelma näky vielä pitkään rintakehässä. Kannattaa kysyä

Vierailija
26/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jos sanoo ettei kuulu sulle

Varmaan tullut boneri koulussa :D

Se on normaalia. Ei siitä jätkät kiusaa, ehkä vähän vinoilee.

T. Ysiluokalla joka hiton aamu koulussa aamubonerin saanut

Vierailija
27/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko eilen tullut joku välien selvittely koulun jälkeen ja nyt jännittää mennä takaisin ettei käy uudestaan. Otappa selvää

Vierailija
28/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selviskö?

Vierailija
29/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt huono omatunto jostakin kun noin pelkää että olisitte vihaisia..

Vierailija
30/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että on tapellut eilen

Vierailija
31/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä "itkevä teinipoika" -juttuja on nykyään joka viikko.

Vierailija
32/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin iso poika itkee. Huh huh.

Vierailija
33/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok?

Vierailija
34/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko nyt huono omatunto jostakin kun noin pelkää että olisitte vihaisia..

Tämä! Ettei olis ketään mennyt koulussa kiusaamaan?

Vierailija
35/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatauti.. aina pitää jotain draamaa keksiä...

Vierailija
36/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä miestä tsekkaamaan pojan yläkroppa mustelmien ja muiden jälkien varalta

Suosittelen ensin juttelua

Vierailija
37/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä kiusaamistapaus nyt käsillä aika selvästi. Mun veli oli samanlainen kun sitä kiusattiin koulussa. Asuin silloin vielä kotona ja mä lähetin veljen kouluun kun meidän vanhemmat oli lähtenyt aikaisin töihin. Lähti se ovesta ulos, mutta kotipihasta ei pystynyt lähtemään. Olin itse lähdössä kouluun, olin silloin ammattikoulussa, ja näin että veli on vielä kotipihassa. Kysyin että etkö lähtenytkään kouluun. Se sanoi vain, että ei halua mennä. Oli todella surkean näköinen. Sanoin, että ok, mee takaisin sisälle. En pakottanut veljeäni kouluun. Tiesin heti mistä oli kyse. Tuntui pahalta. En unohda sitä ikinä. Äärettömän surullista, miten veli ei päässyt kotipihaa pidemmälle sinä aamuna. Voin vain kuvitella, miltä sen sisällä tuntui. Tää oli vähän eri juttu, mutta tuli heti mieleen tästä aloituksesta.

Vierailija
38/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin iso poika itkee. Huh huh.

Iso poika? 14v.. valoja.

Sitä paitsi mun mieskin (45v) itkee välillä. Myös esikoinen (16v poika) itkee silloin tällöin.

Vierailija
39/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa äiti tuosta huolestuisi. Anna nyt hetki rauhoittua jos keitti jo yli. Vaikka puolen tunnin päästä meet pojan luo. Ei tarvi puhua mitään. Sano että ette ole vihaisia mutta huolissanne vain, että poika on rakas teille ja ootte hänen puolellaan. Sano että kuuntelet. Jää hetkeksi ja anna mahdollisuus puhua. Jos puhuu niin hienoa, mutta jos ei, niin sano että toivoisit että voisi kertoa niin voitte auttaa ja että aina saa tulla juttelemaan. Sit lähdet ja annat tilaa. Kyllä ne sieltä yleensä köpöttää vetämään hiasta! Ja jos ei niin illalla käyt sanomaan hyvää yötä ja jäät hetkeksi sängyn reunalle istumaan/silittämään hiuksia. Tärkeää on luoda lapselle tunne että ootte hänen puolellaan vaikka ei heti saisi kerrottua. Älä luovuta ja jätä yksin <3

Ohis, mutta kuulostat ihanalta äidiltä!

Vierailija
40/54 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin kaverille sattunut jotain?