Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiotesteistä kysymys!

07.08.2006 |

Onko kokemusta Aconin ovulaatiotesteistä? Saako tällä selkeitä tuloksia? Tarkoitan kasettimallista testiä johon pipetoidaan näyte.

Nettitestit ei oo mulla näyttänyt koskaan selkeitä tuloksia eikä niitä lapsettomuuspoillakaan suositeltu käytettävän epäluotettavuuden vuoksi. Apteekista ostin näitä Aconin testejä, mutta eivät olleet hoitajalle tuttuja ja nyt alko epäilyttämään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ite käyttänyt ja tykästynyt kovasti noihin Aconin kasettitesteihin. Mulla ne ainakin näytti ihan hyvin oviksen siinä missä polin suosittelema sikakallis Clearbluekin, jollei paremminkin. Aiemmin olin käyttänyt Aconin liuskatestejä. Toisinaanhan nuo ovistestien tulkitsemiset on aikamoista arpomista viivan tummumisien kanssa olipa kyseessä mikä testi tahansa ;).

Vierailija
2/4 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän fertestin ovulaatiotestejä, niitä löytyy prismasta hintana 16,50 ja 10 tikkua, on paljon edullisempi kuin apteekin testit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille OYS:ssa suosittelivat että käytettäisiin apteekkien myymiä testejä, että ovat varmasti laadukkaita. Mulla itsellä liuskatesteistä huonoja kokemuksi -ei selkeitä tuloksia. Apteekin testit näyttää taas lh-huipun. Tätä kyselemääni Aconin testiä en ole aiemmin käyttänyt.

Mitäs ihmettä se tarkoittaa muuten, kun joissain testeissä sanotaan, että voi tehdä aamuvirtsasta ja joissain se kielletään..?! Voiko siitä oikeesti olla jotain haittaa, jos tekee aamupissasta. helpompaa se ois aamusta tehdä...

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi Fertestin testin ovat näyttäneet aina selkeästi huipun, ainakin ovat toimineet inseminaatioissa (tulosta tosin vielä odotetaan). Mulle sanottiin klinikalla, että testi pitäs useimmiten tehdä toisesta aamuvirtsasta, mutta kyllä ensimmäinenkin aamuvirtsa käy. Kaipa tuo ajankohta riippuu ihan käytettävästä ovulaatiotestistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme