Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti hirveät selluliittimuhkurat voisi saada jaloista pois?

Vierailija
17.02.2021 |

Jalkani ovat aivan kamalan näköiset, sellaiset selluliitit että näkyy kaikkien housujen läpikin. On muhkuroita ja kuoppia.
Jos alkaisi laihduttamaan niin kuinka oambon pitäisi vähintään laihtua että selluliitti häviäisi? Olen nyt 165 cm ja 79 kg.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onnistunut ikinä saamaan selluliittiä vähenemään, ainoastaan kesällä ruskettuneena näyttää jotenkin siedettäviltä mun jalat ja peba. Enkä ikinä ole ollut edes lihava.

Ei selluliitti  välttämättä lihavuudesta johdukaan, vaan väärästä ravinnosta.

Väärin, vaikka söisit terveellisesti, voit kärsiä ikävästä selluliitista.

Et siis ymmärtänyt lainaamasi viestiä. Etkö osaa lukea vai oletko pelkästään tyhmä?

Selvästi molempia, mutta ilkeä mä en ole...

Vierailija
42/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim nämä Eva Fitness on tehokkaita. Voi tehdä paikallaan, ei hyppyjä eli sopii kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule tulleet jäädäkseen, jätä pois ne ehkäisypillerit, se vois auttaa.

Vierailija
44/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ap ainakaan usko noita vihreä tee ja muita hokkuspokkus -juttuja. Liikunta tuohon auttaa. Miksi muuten joillain hoikillakin on selluliittia?

Miksi sitten reilu miljardi aasialaista nauttii vihreää teetä? Vihreä tee on terveellisempää mitä kahvi.

Vierailija
45/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi täällä alapeukutetaan jokaista viestiä missä sanotaan että laihdutus auttaa? Selluliitti on rasvaa eli laihdutus auttaa!

Vierailija
46/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras selluliitinpoistovinkki. Aloita kontaktipotkunyrkkeily. Siinä potkitaan reisiin, ja uskokaa tai älkää, ne muuttui kiinteiksi. Olin aina kärsinyt selluliitista mutta potkunyrkkeilyssä kun tulee napakkaa osumaa, niin reiden iho paksuni ja napakoitui ja reilun puolen vuoden jälkeen selluliitti poissa.

No, sittemmin tulin raskaaksi ja laji piti laittaa tauolle - selluliitit palasi puolessa vuodessa. Kohta taas palaamassa lajiin ;)

Vierailija
47/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän nykyaikainen myrkky tuota ongelmaa oikein aiheuttaa.

Keinoruoka ja väärät rasvat.

Ja miehetkö ei näitä nauti :D

Nauttivat ja siten lihovat mahasta. Monella miehellä kasvaa maha.

Vierailija
48/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaus ei ainakaan mulla auttanut selluliittiin tippaakaan. Sen sijaan sain katkenneita verisuonia reisiin (vaikka olin hellävarainen). Se, mikä auttoi oli laihtuminen. Liikuntaa lisäsin ja paransin ruokavaliota. 

Vierailija
49/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaharjaus ei ainakaan mulla auttanut selluliittiin tippaakaan. Sen sijaan sain katkenneita verisuonia reisiin (vaikka olin hellävarainen). Se, mikä auttoi oli laihtuminen. Liikuntaa lisäsin ja paransin ruokavaliota. 

Harjasitko kevyesti ennen suihkua ja suihkun jälkeen rasvasit hyvin sekä joit päivän aikana paljon vettä?

Vierailija
50/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos on selluliittia?

En minä välitä pätkääkään, eikä se estä mua tekemästä mitään mitä haluan tehdä.

Ai niin, mutta mullahan onkin se hyvä itsetunto😁

Vierailija
51/84 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean reiteni etupuoleen tuli hetkittäin viiltävää kipua. Tunnustelin aluetta. Se oli muhkurainen kuin kynnyspelto. Muhkurat tuntuivat sormiin patteina vetäessä kädellä reiden pituussuunnassa . Poikittaissuunnassa en niitä tuntenut enkä saanut yksittäistä pattia sormien väliin. Rupesin hieromaan sormin patteja, olivat osa aristavia. Patit hävisivät näin, mutta niitä tuli aina uudelleen tosin aina vähemmän.

Vierailija
52/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksanut lukea kaikkia 53 kommenttia, mutta ei ainakaan osunut silmiin että kukaan olisi maininnut sitä, joka minua on auttanut: mikroneulaus. Neulaan säännöllisesti, ihan kotihoitona, ja pitää reisiäni sileinä. Tässä kuvia jos kiinnostaa: https://sannaetna.blogspot.com/p/selluliitti-pois.html

Vierailija
53/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole onnistunut ikinä saamaan selluliittiä vähenemään, ainoastaan kesällä ruskettuneena näyttää jotenkin siedettäviltä mun jalat ja peba. Enkä ikinä ole ollut edes lihava.

Ei selluliitti  välttämättä lihavuudesta johdukaan, vaan väärästä ravinnosta.

Ei johdu edes ravinnosta.

Vierailija
54/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en jaksanut lukea kaikkia 53 kommenttia, mutta ei ainakaan osunut silmiin että kukaan olisi maininnut sitä, joka minua on auttanut: mikroneulaus. Neulaan säännöllisesti, ihan kotihoitona, ja pitää reisiäni sileinä. Tässä kuvia jos kiinnostaa: https://sannaetna.blogspot.com/p/selluliitti-pois.html

Tämä auttoi mielestäni myös. Käytän sellasta neulauskynää kotona koska inhoan käydä hoidoissa ja ne myöskin maksavat aika paljon.

Vierailija
55/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa, jos on selluliittia?

En minä välitä pätkääkään, eikä se estä mua tekemästä mitään mitä haluan tehdä.

Ai niin, mutta mullahan onkin se hyvä itsetunto😁

Kyllä mua harmittaa kun vaikka kesämekon alta vilkkuu epätasainen muhkurareisi. Ei se tarkoita että itsetuntoni olisi jotenkin alhainen. Samalla tavalla se ärsyttää kuin aknenäppy keskellä otsaa, ei se estä mua menemästä kaupungille mutta en iloitse siitä.

Raivostuttaa oikeastaan kuinka heti jos kysyy neuvoa johonkin, tulee se "hyväksytään itsemme"-vakivastaus.

Vierailija
56/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totahan voisikin kokeilla, kiitti vinkistä! Dermaroller löytyy, olen kokeillut kasvoihin, muttei tullut mieleen käyttää sitä tähän tarkoitukseen.

Vierailija
57/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vähän selluliittiä ja reiden kiinteytyivät, kun aloin juosta. Muutamassa kuukaudessa jo huomasi.

Vierailija
58/84 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikoina naisilla äyttäisi olleen vähemmän selluliittia. Vanhoissa vaikka kolkytluvun rantafotoissa kellään ei ole.

Vierailija
59/84 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti, vesijuoksu?

Vierailija
60/84 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako piikkimatto takareiden selluun? Ruokavalio jo menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan