Ihastus vai ystävyys
Olemme samaa sukupuolta olevan ystäväni kanssa lähennytty viime aikoina erikoisesti. Koskettelemme toisiamme paljon ja vitsimme ovat kaksimielistä flirttiä. Joka kerta myös erotessamme suutelemme poskille. Onko kyseessä ihastusta vai ystävyyttä? Olemme molemmat naimisissa, mutta itse koen ihastumisen tunnetta. Miten pitää toimia? Onko tämä pettämistä? Kummallekkaan ei tulisi mieleenkään kertoa puolisolleen fyysisestä yhteydestämme.
Kommentit (35)
Saattaa tuossa jonkinlaista ihastusta olla, mutta voitko kuitenkin helposti ajatella pysyväsi hänen kanssaan vain kaverina?
Voisiko teidän puolisot nähdä tuon touhun? Jos ei. Niin sitten tuollanen ei oo ok.
Kumpikaan tuskin haluaisi puolisoiden näkevän. Käyttäydymme täysin eri tavoin heidän läsnäollessaan. Olen silti kovin hämilläni, olen mieltänyt itseni aina heteroksi?
Haluaisitko seksiä hänen kanssaan?
Hän saattaa hivellä reittäni autoa ajaessa ja katsoa flirttailevasti. Ottaa "kainaloon ja hivellä niskaa.
Miksei muka ystävän kanssa voisi tampata mattoja?
Itsestäni tuntuu, että olen rakastunut. En vain tiedä, mitä hän ajattelee
Mikäli koskettelu on flirttailevaa, oletan ihastusta olevan ilmoilla. Etenkin, jos ette halua miehienne olevan näkösällä, kun hipelöitte.
Miksi koskettelette niin paljon? Eivät ystävät normaalisti hivele toisiaan jatkuvasti.
Pettäminen on moraalitonta, inhottavaa ja elämiä tuhoavaa. Ihan sama onko ihastus samaa vai eri sukupuolta. Miksi edes mietit tuollaisia.
Miksi flirttaat ja lääpit toisia jos olet parisuhteessa!!!
En tiedä, en todella tiedä miten olen tähän ajautunut. Olen kuitenkin tähän asti kokenut olevani hetero... Olisiko kokemuksia?
Voisitko kuvitella harrastavasi seksiä kyseisen ihmisen kanssa? Koetko pettäväsi puolisoasi?
Koen tietyllä tavalla pettäväni, koska en haluaisi puolisoni nökevän toimintaamme. Se on hyvin intiimiä joskus pelkästään katsein.
Pettäminen on väärin! Se on syntiä!!!
Kyllä tuo ihastukselta vaikuttaa. Miks kukaa koskettelis ja suutelis edes poskille ystäväänsä jatkuvasti. Katseesta myös usei näkee mitä mieles on.
Miksi koskettelette?