Oletko sinut alastomuuden kanssa?
Häiritseekö olla alasti muiden samaa sukupuolta olevien ihmisten kanssa? Tai häiritseekö muiden alastomuuden näkeminen? Pidätkö mieluusti uikkareita päällä, jos vain mahdollista? Entä jos on molempia sukupuolia läsnä?
Oletko se, joka heittää tarpeen tullen vaatteet muitta mutkitta pois vai se joka pitää vaatteet visusti päällä ja moittii epänormaaliksi paljasteluksi?
Kommentit (17)
Muiden alastomuuden näkeminen voi herättää uteliaisuutta, vartaloita on niin erilaisia.
Itse en enää välitä, mitä muut ajattelevat vartalostani, kun olen alaston. Näin siis vaikka saunassa.
Olen nelikymppinen nainen.
Itse tykkään nakuilla kotosalla, muiden alastomuuskaan ei sinänsä häiritse mutta pelottaa etten osaa pitää katsetta kurissa.
Puolison nähden voin olla alasti, en erityisemmin kuitenkaan nakuile mutta jos suihkun jälkeen olen pukemassa, niin en ala itseäni ”peittelemään”, saatan kääntyä kuitenkin selin.
Vieraiden kanssa esim kylpylässä koen ahdistavaksi olla alasti, se ei tunnu luontevalta. Kuitenkin pystyn käymään kylpylöissä normaalisti, peseytymään ja vaihtamaan vaatteet pukuhuoneessa, en siis mene esim vessaan piiloon.
En ahdistu toisten näkemisestä alasti, katselen toisten vartaloita mielenkiinnolla. En kuitenkaan kyttää epämiellyttävästi esim siellä kylpylän pukkarissa/pesutiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään nakuilla kotosalla, muiden alastomuuskaan ei sinänsä häiritse mutta pelottaa etten osaa pitää katsetta kurissa.
Katseen kurissa pitämisestä tuli mieleen seuraava. Saunottiin tuttavaporukalla rennosti sekasaunassa. Tunnelma oli välitön ja ihmiset kukin tyylillään joko alasti tai uikkareissa. Olin itse alasti ja vastapäätä istuva nainen uikkareissa. Hänellä oli juuri tuo ongelma, ettei osannut pitää katsettaan kurissa, vaan hakeutui jatkuvasti vähän epäsopiviin paikkoihin. 😄 Sen verran sinut olen itseni kanssa, että en häiriintynyt, enemmänkin huvituin.
m35
Sinut. Ei häiritse muutkaan. Yhteissaunominen alasti on ok sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole alasti kuin puolisoni seurassa, mutta en myöskään pidä sitä epänormaalina paljasteluna, jos joku toinen nakuilee vapautuneesti.
Onko sun puoliso joku kaikkien alojen erikoislääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole alasti kuin puolisoni seurassa, mutta en myöskään pidä sitä epänormaalina paljasteluna, jos joku toinen nakuilee vapautuneesti.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta enpä kyllä muista olleeni koskaan täysin alasti lääkärin vastaanotolla.
Mutta itse kysymykseen: olen sinut alastomuuden kanssa.
Ei varsinaisesti häiritse, mutta olemme sopineet parisuhteessa, että emme nakuile vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Naisilla alastomuus on helpompaa, kun ei ole sellaista näkyvää muotoaan muuttavaa varustetta, jolla voi olla täysin oma tahto. Ja joka herättää osalla ihmisistä voimakkaita tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, pahoittelut, etten huomannut mainita kommentissani, että voisin olla alasti myös, jos terveydenhuollossa sellaista jossain tilanteessa vaadittaisiin. Tähän mennessä ei ole ikinä ollut tarvetta.
Mitä pelättävää on alastomuudessa.
Niissä paikoissa, joissa yleensä olen alasti, en voi käyttää silmälaseja. Pelkään, että joku luulee minun tuijottavan, vaikka oikeasti silloin en näe juuri mitään
Itselleni alastomuus muiden seurassa on ollut vaikeaa murrosiästä lähtien, sillä rintani eivät kehittyneet normaaleiksi. Eli alastomuus tuottaa sen verran häpeää, että nykyään olen alasti vain mieheni seurassa. Muiden alastomuus herättääkin lähinnä kateutta, useimmille normaalit kauniit rinnat ovat suoranainen itsestäänselvyys, itselleni eivät.
Sinut. Rakastan saunomista ja kuulun useampaan saunaporukkaan. Vähän vaikeata olisi, jos alastomuus häiritsisi. Minulla on tubulaariset rinnat ja aina punakka naama, mutta hyvin on menyyt elämässä ja ihmissuhteissa 😊👍.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni alastomuus muiden seurassa on ollut vaikeaa murrosiästä lähtien, sillä rintani eivät kehittyneet normaaleiksi. Eli alastomuus tuottaa sen verran häpeää, että nykyään olen alasti vain mieheni seurassa. Muiden alastomuus herättääkin lähinnä kateutta, useimmille normaalit kauniit rinnat ovat suoranainen itsestäänselvyys, itselleni eivät.
Miehen näkökulmasta ainakin tuntuu siltä, että alastomuus yleisissä tiloissa kuten uimahallissa juuri avaa silmät siihen kehojen moninaisuuteen. Eli normaalia on ihan joka lähtöön. Ymmärtääkseni samoin on naisten puolella. Eri kokoisia ja muotoisia kehoja on ääripäästä ääripäähän. Rohkaistumalla käymään voisit huomata tämän ja parantaa itsetuntoasi.
Epämukavaa, en ole alasti edes yksin kotona ja muiden nakuilu on erittäin kiusallista ja häiritsevää. Uimassa en käy, joten en esiinny uima-asussakaan missään. Joku hikinen saunailta olis ehkä kauheinta ikinä.