Kerrotko / kertoisitko jollekin random deittimiehelle painosi?
Minä en ainakaan. Joka sen haluaa tietää, ei ole itselleni kiinnostava missään tapauksessa. Olen normaalipainoinen, mutten mikään tuote, jota arvioidaan mm. tällä tavoin.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
No oliko tuolla normaalipainon mainitsemisella jotain tekemistä panokumppaneitten kanssa?
Ei ollut, vaan ettei suurin osa vastaajista alkaisi vain jankuttaa oletetusta lihavuudestani. Ap
En kerro mitään henkilökohtaista random äijälle. Olipa taas älytön aloitus, veikkaan että jonne asialla. Kas ettei aloittanut: "Naisena mietin..."
Ei ollut älytön aloitus. Hyvin usein kysytään painoa jo ekoissa viesteissä. En kertoisi, samoista syistä kuin ap.
Jos nainen pimittää painonsa niin onko sillä muutakin salattavaa.
Ei jatkoon.
Miksi jollekkin randomille pitäisi kertoa yhtään mitään? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollekkin randomille pitäisi kertoa yhtään mitään? Oletko jotenkin yksinkertainen?
Kyllähän nettideittailussa kerrotaan kaikenlaista. Nykyajan deittailukulttuuria nääs.
En kerro painoani ikinä kenellekään, tosin multa ei ole yksikään mies sitä ikinä edes kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse yksinkertainen, kun et ole tietävinäsi mitään nykysestä deittimaailmasta?
Laitan yleensä kuvan, mistä näkee, kuinka se paino on kehossani jakaantunut. Ei bikinikuvaa, mutta salikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut älytön aloitus. Hyvin usein kysytään painoa jo ekoissa viesteissä. En kertoisi, samoista syistä kuin ap.
Multa ei kysynyt yksikään mies koko aikana kun Tinderissä olin, ja kuitenkin useiden kymmenien kanssa kävin keskusteluja. Pituutta kyllä kysyi useampikin.
Mutta vastauksena aloitukseen: voisin kertoa, mutta ei siitä miehelle olisi mitään iloa. Olen hoikka, mutta kiinnostukseni katoasi heti tuon kysymyksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse yksinkertainen, kun et ole tietävinäsi mitään nykysestä deittimaailmasta?
Tiedän kyllä sen verran nykyisestä deittikulttuurista, että poistin profiilini hyvinkin nopeasti. Kaikki mitä siellä kerrot, niin niitä voidaan myös käyttää sinua vastaan. Ja tästä lähtien mietinkin tarkkaan että mitä kerron kenellekkin. Ja itseasiassa mun panot ei kuulu kenellekkään, ei edes miehelleni. Menneet on menneitä ja taaksepäin ei voi palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä sen verran nykyisestä deittikulttuurista, että poistin profiilini hyvinkin nopeasti. Kaikki mitä siellä kerrot, niin niitä voidaan myös käyttää sinua vastaan. Ja tästä lähtien mietinkin tarkkaan että mitä kerron kenellekkin. Ja itseasiassa mun panot ei kuulu kenellekkään, ei edes miehelleni. Menneet on menneitä ja taaksepäin ei voi palata.
Sori, luin aloituksen väärin. Luin että panoista. Pyydän anteeksi.
Voisin kertoa, ja ylipainoa on. Itse asiassa minulla ylipainosta puhuminen karsi väärät ihmiset tehokkaasti ja se oikea löytyi. Kerroin hänellekin kysymättä ennen treffejä olevani ylipainoinen, koska tiesin painon olevan monelle kynnyskysymys.
En kertoisi, kun painan yli 60 kg ja se on turn off monelle miehelle.
Ei ahdista kertoa paljon painan. Kysymyksenä pelkkä paino on kyllä huvittava. Se ei oikeasti kerro miltä toinen näyttää tai miten paino on jakautunut.. Paino ei ole ollut mulle mikään juttu jota salailla. Ei edes silloin kun oli ylipainoa. Kyllä muakin kiinnostaa miltä deittikumppani näyttää, kuinka pitkä on ja onko lihaksikas, laiha tai ylipainoinen. Miksei miestä saisi kiinnostaa samat asiat?
Ei ole syytä miksi en kertoisi. Olin nykyisen kumppanini tavatessa satakiloinen, ja kyllä sen musta nyt huomasi. Ei hän muistaakseni sitä itse kysynyt, vaan joku känninen kaverinsa, ja kerroin kilolleen tarkan lukeman heidän kummankin kuullen. Olen nykyisin normaalipainoinen, mutta voisin silti kertoa jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan. Oli se sitten puolituttu tai tuore treffikumppani.
Mulla ei ole ylipäänsä ollut koskaan tarvetta piilotella mitään tuon kaltaista. Tiedä sitten johtuuko tasapainoisesta suhtautumisesta ulkonäköön. Mulle on aina ollut selvää ettei paino, hiustenväri, pituus tai kengänkoko mun arvoani määritä. Opintojen keskiarvo taas tekee selvästi tiukempaa kun sen ajattelen arvoni ihmisenä määrittävän. Surullista.
No oliko tuolla normaalipainon mainitsemisella jotain tekemistä panokumppaneitten kanssa?