Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te jaksatte olla aamuisin pirteitä, jaksavaisia ja sosiaalisia perheenne/kumppaninne kanssa?

Vierailija
17.02.2021 |

Koska itse joka aamu herään enemmän tai vähemmän väsyneenä, kipuisena, nenä tukossa, eikä herääminen kyllä kiinnostaisi lainkaan. Enkä jaksaisi kuvitella mitään perhettä vielä siihen ympärille.

Miten onnistutte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamuihminen. Herään viideltä pirteänä.

Muu perhe ei ole. 😂

Vierailija
2/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ikinä ole ollut, mies on enemmän, niin hoitaa lapset aamulla. Pahin uhkaus mitä meillä on, jos lapsella ei joku suju, on että äiti herää sitten aamulla sun kanssa tekemään. Alkaa sujumaan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamuihmisiä ja tykkään aamuista. Herään aikaisin ja touhuan heti kaikenlaista. Mieskaverini, joka on aikaisin heräävää sorttia , mutta herää hitaasti ihmettelee miten kirmailen ympäriinsä isolla energialla. Hän juo silmät ristissä kahviaan. Hyvin me pärjätään.

Vierailija
4/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamuihmisenä tykkään aamuista. 

Vierailija
5/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla pirteä ja sosiaalinen? Ainakin meidän perheessä jokainen tekee aamutoimensa enemmän ja vähemmän omissa oloissaan. Olis oikeasti aika kauheaa, jos joku olis koko ajan äänessä ja säätäis ja sähläis "pirteänä" ympärillä. Sen verran keskustellaan että jos on jotain kuljetus, harrastus, kaupassakäynti tms asioita sovittavana, mutta ei sen kummemmin sosialisoida tai pirtsakoida ja se on ok jokaiselle. Eikä tämä tarkoita että oltais mieli harmaana raahustavia ankeita ihmisiä, mutta meillä onneksi jokainen tykkää valmistautua uuteen (sosiaaliseen) päivään rauhallisesti ja hiljaisuudessa.

Vierailija
6/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla pirteä ja sosiaalinen? Ainakin meidän perheessä jokainen tekee aamutoimensa enemmän ja vähemmän omissa oloissaan. Olis oikeasti aika kauheaa, jos joku olis koko ajan äänessä ja säätäis ja sähläis "pirteänä" ympärillä. Sen verran keskustellaan että jos on jotain kuljetus, harrastus, kaupassakäynti tms asioita sovittavana, mutta ei sen kummemmin sosialisoida tai pirtsakoida ja se on ok jokaiselle. Eikä tämä tarkoita että oltais mieli harmaana raahustavia ankeita ihmisiä, mutta meillä onneksi jokainen tykkää valmistautua uuteen (sosiaaliseen) päivään rauhallisesti ja hiljaisuudessa.

Ja lisäänpä nyt vielä, että mekin ollaan aamuihmisiä! Aikaiset herätykset eivät tuota kellekään ongelmia.

Vierailija
7/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaķsa eikä ole pakko. Tekee mieli vetää turpiin iloisia aamuihmisiä. Hyvin lähellä on ollut joskus bussissa, jossa 50 ihmistä istuu hiljaa nuokkuen ja yksi kailottaa puhelimeen koiransa syylistä

Vierailija
8/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väsyneenä herään niin sitten olen sellaisessa koomassa etten edes tajua että ympärillä on perhettä.

Vierailija
9/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon totaalisen iltavirkku, enkä todellakaan ponnahda kellon soidessa pirtsakkana pystyyn, mutta olen silti aamuisin ihan samalla tavalla sosiaalinen ja ystävällinen kuin muinakin aikoina. Kenties vähän hitaampi liikkeissäni vain :D

Vierailija
10/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäänpä nyt vielä, että mekin ollaan aamuihmisiä! Aikaiset herätykset eivät tuota kellekään ongelmia.

Miksi tätä on alapeukutettu? Täytyykö aamuihmisen olla aamulla puhelias ja iloinen? Ei meillä kukaan ole äreä eikä ketään tarvitse repiä sängystä ylös. Kaikki on tikkana hereillä ja tehokkaasti hoitaa aamutoimensa, mutta tykätään olla hiljaa ja omassa rauhassa.

Vierailija
11/11 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu? Täytyykö aamuihmisen olla aamulla puhelias ja iloinen? Ei meillä kukaan ole äreä eikä ketään tarvitse repiä sängystä ylös. Kaikki on tikkana hereillä ja tehokkaasti hoitaa aamutoimensa, mutta tykätään olla hiljaa ja omassa rauhassa.

Samaa mieltä! Mä olen aamuihminen. Herään aikaisin ja pirteänä ja energisenä, mutta rakastan myös sitä aamun ihanaa rauhallisuutta, kun kaikki muut vielä nukkuvat. Juon usein rauhassa kahvia ja luen hesaria. Ei aamuihminen todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi olla heti aamusta pirteänä ja sosiaalisena kailottamansa kaikille hyvää huomenta ja halaamassa koko maailmaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi