Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin rikkinäisen, surullisen, syvällisen ja romanttisen introverttimiehen?

Vierailija
16.02.2021 |

Kun olen itse sellainen, mutta nainen. En tunne mitään yhteenkuuluvuutta deittisovellusten miesten kanssa. Ovat niin meneviä, iloisia ja ekstrovertteja.

Missä olisi minulle mies, jonka kanssa voisimme yhdessä olla rikkinäisiä ja surullisia? Rakastaisimme toisiamme voimakkaasti, kuuntelisimme synkkää, mutta kaunista musiikkia yhdesssä ja viettäisimme iltaa kynttilänvalossa.

N27

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mistä vastaavan naisenkin, eli kotoaan. Nyt vaan reippaasti hakemaan...

Vierailija
2/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäisen? Psykiatrian päivystyksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäisen? Psykiatrian päivystyksestä?

En mitään skitsofreenikkoa tarkoita, vaan sellaista surumielistä miestä, jonka silmistä näkee, että on kokenut samanlaisia vastoinkäymisiä kuin minä. Ymmärtäisimme toisiamme ja olisimme us against the world.

Ap

Vierailija
4/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipubista? Aamuyöllä hortoilemassa kadulla?

Vierailija
5/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin Thomas Shelby Peaky Blindersista.

Vierailija
6/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän minä :(  Sen takia en ole ikinä käyttänyt deittisovelluksia. Koko nuoruus rikkinäinen.

M26

Vierailija
7/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minuun sopii vain kolme noista viidestä kriteeristä, eli olen rikkinäinen, surullinen ja äärimmäinen introvertti. Mutta syvällinen en pahemmin ole, enkä ollenkaan romanttinen.

Vierailija
8/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sitten kuitenkin eri tavoilla rikkinäisiä ja teette toisenne hulluksi. Kuten parisuhteissa yleensäkin.

Vierailija
9/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän minä :(  Sen takia en ole ikinä käyttänyt deittisovelluksia. Koko nuoruus rikkinäinen.

M26

Mistä sinut/sinunlaisia miehiä voisi löytää ja lähestyä? 🥺

Vierailija
10/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjäkö ei saa olla?

Vierailija
11/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Mistä sinut/sinunlaisia miehiä voisi löytää ja lähestyä? 🥺

Kaupasta hyvällä tuurilla. Olen lipevä, kuin saippuapala.

Vierailija
12/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto kirjoitti:

Valitettavasti minuun sopii vain kolme noista viidestä kriteeristä, eli olen rikkinäinen, surullinen ja äärimmäinen introvertti. Mutta syvällinen en pahemmin ole, enkä ollenkaan romanttinen.

Romantiikan ei tarvitse olla mitään imelää, vaan kosketuksia, suudelmia, seksiä, sensuellia yhdessäoloa ja pieniä huomionosoituksia. Sellaista, että tuntee kuinka hulluna mies on juuri minuun.

Ap

Vierailija
13/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehjäkö ei saa olla?

Sitten mies ei kuitenkaan jaksa rikkinäistä naista.

Vierailija
14/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän tuollainen, mutta tapailen jo erästä naista.

M32

Vierailija
15/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän minulta. Mutta kotoahan minut joutuisi hakemaan. Ellei sitten kaupasta tai kuntosalilta nappaa. En ole ehkä ulkoisesti herkän näköinen, vaan elämän kolhima soturi. Sisällä on silti se herkkä nuori mies, mutta pidän sen piilossa kaikilta. Se on minun taakkani, ei kenenkään muun.

Me against we world.

Vierailija
16/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Selvitä ensin oma rikkinäisyytesi. Käy traumasi läpi ja kohtaa itsesi ja kipupisteesi. Voi olla, että sen jälkeen et ollenkaan halua kuvailemaasi miestä. Kaksi rikkinäistä ei tee ehjää, rikkovat toisiaan vain lisää.

Vierailija
17/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta. rikkinäisen pikkumunan

Vierailija
18/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän minulta. Mutta kotoahan minut joutuisi hakemaan. Ellei sitten kaupasta tai kuntosalilta nappaa. En ole ehkä ulkoisesti herkän näköinen, vaan elämän kolhima soturi. Sisällä on silti se herkkä nuori mies, mutta pidän sen piilossa kaikilta. Se on minun taakkani, ei kenenkään muun.

Me against we world.

Soturi

Vierailija
19/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä, mutta olen liian vanha.

Vierailija
20/57 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Selvitä ensin oma rikkinäisyytesi. Käy traumasi läpi ja kohtaa itsesi ja kipupisteesi. Voi olla, että sen jälkeen et ollenkaan halua kuvailemaasi miestä. Kaksi rikkinäistä ei tee ehjää, rikkovat toisiaan vain lisää.

Ei se sitten olisi niin runollista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä