Nyt kun on ollut tuosta päivähoidosta puhetta...
Mun päähäni on mun oma äiti pienestä asti tolkuttanut, että lasten paras paikka on kotona ainakin ekat kolme vuotta. Tähän asti olen itsekin ajatellut niin, mutta on asialla puolensakin. Lapseni on nyt kaksivuotias ja ihan lähivuosina ei ole ainakaan tarkoitus hommata toista. Oltiin tässä yksi päivä puistossa ja siellä oli muutama perhepäivähoitaja ryhmineen. Katselin sivusta miten hauskaa lapsilla oli toistensa kanssa touhutessa ja tuli ihan sääli omaa pikkuistani joka saa usein leikkiä yksikseen :( Että en tiedä olisiko hänellä kivempaa hoidossa kuin kahdestaan kotona mun kanssani...
Kommentit (2)
opetella nukketeatteria ja vatsastapuhumista, jotta voit tarjota lapsellesi sopivan määrän virikkeita valvotussa ympäristössä - kotona. Älä hullu vie niitä mihinkään puistoon, siellä on ties mitä pervoja puskissa ja rumia naapurinkakaroita opettamassa huonoja tapoja, sitä paitsi olet laiska paskiainen, jos jätät lapsesi kenen tahansa seuraan hetkeksikään, sillä jos olet lapsia hommannut niin niitten kanssa pitää sitten jaksaa olla!!!
puistoissa, perhekahviloissa, ystävien luona, naapurien kanssa - niin on äidilläkin kivempaa kun on seuraa