Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun tajuaa kaiken romanttisen ja seksuaalisen kadonneen parisuhteesta liian raskaan ja jatkuvan arjen alle

Vierailija
16.02.2021 |

Kellään kokemusta? Miten reagoit/reagoisit tähän havaintoon? Miten kannattaisi reagoida? Vai vain antaa olla ja jatkaa samaa arjen rumbaa ja suorittamista päivästä toiseen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se aina käy. Pitää yrittää keksiä yhteisiä juttuja. Lapset säännöllisesti yöksi tai vkl: ksi hoitoon! Se voi pelastaa liiton.

Ei onnistu korona-aikana tämä.

Ap

Miten niin ei onnistu? Onko nää tekosyyt kuitenkin se ongelma? Lapset mummolaan/tuttujen luo hoitoon ja lähdette itse vaikka patikoimaan jonnekin. Ja koko vkloppu olette kaksin niin jää luppoaikaa mahdollisesti jollekin romanttiselle. Kyllä se seksi ja läheisyys täytyy vaan priorisoida arjessa korkeammalle mikäli suhde meinaa nuupahtaa ja kaikki muu menee aina sen edelle.

Pitää ja pitää - onneksi olkoon jos omassa suhteessasi kumpikin osapuoli on yhtä mieltä prioriteeteista. Ettekä taida myöskään välittää koronasuosituksista jos tapaatte ihmisiä ja menette joka paikkaan kuin ennen koronaa. Ap

Vierailija
42/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on normaali tila. Ainakin lapsiperhees jolta puuttuu tukiverkot eikä saa lapsia koskaan hoitoon. Mutta mitä sitten? Elämässä on eri vaiheita ja tuo on niistä yksi. En stressaa enkä pakolla yritä muuttaa asiaa, nyt on nyt ja sen mukaan eletään.

Mielestäni kuukausien seksittömyys ei ole normaali tila. Ap

Kyllä on, jos on kova stressi, kuormitus, uupumus. Seksi ei ole tärkein asia elämässä.

Ok, hyvä kuulla tällainen mielipide. Entäpä jos tilanne kestää vuoden, kaksi, kolme? Onko edelleen normaalia? Ap

On normaalia, seksiä ei tarvita kaverisuhteessa mihinkään. Muista vain kertoa asiasta miehelle

Vierailija
44/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut vääränlaisen puolison itsellesi.

Vierailija
45/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tässä moikkaa ja toteaa että miehen pakottaminen platoniseen kanssakäymiseen on sama kuin naisen pakottamineen tarjousruokiin Lidlistä.

Vierailija
46/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tässä moikkaa ja toteaa että miehen pakottaminen platoniseen kanssakäymiseen on sama kuin naisen pakottamineen tarjousruokiin Lidlistä.

Mihinkäs helv.. minä itseni asemoin tässä? Oletetaanko jälkeen Ap:n olevan mies? Ap

Vierailija
47/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on siis se että Mies ei ole koko vuonna ilmaisut millään tavalla että seksi olisi edes käynyt mielessä. Itse olen kertonut masturboinneistani ja että panettaa, mies kommentoi sitä vain että ”miksi sitä minulle kerrot”. Ap

Vierailija
48/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nylkytys on loppunut. Mikäs siinä on niin kauheeta? Loppukulutettu pihalle ja uutta kehiin, tadaa, taas elämä kukoistaa.

Vierailija
49/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parani ajan kanssa, onneksi ei jaksettu edes erota pahimpina vuosina. Saatiin erityislapsi itsenäistymään ja pikkuhiljaa toivuttiin. Nyt on taas asiat mallillaan. Perhe-elämä oli kyllä kauheaa, olin pitkään täysin loppuunpalanut.

Vierailija
50/52 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä tietenkään pelkästä seksistä ole kyse vaan siitä että voisi tuntea edes olevansa parisuhteessa ylipäätään eikä vain jossain selviytymistaistelussa. Ap

Vierailija
51/52 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/52 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä tietenkään pelkästä seksistä ole kyse vaan siitä että voisi tuntea edes olevansa parisuhteessa ylipäätään eikä vain jossain selviytymistaistelussa. Ap

Panettaako? 😉 Voitaisiin rakastella koko yö ❤️